Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Nuvembre 2024
Anonim
Guida all’autosvezzamento : cos’è, come iniziare e tutti i benefici
Video: Guida all’autosvezzamento : cos’è, come iniziare e tutti i benefici

Cuntenutu

Fate natà u vostru zitellu

Quandu u to criaturu ùn hè micca abbastanza vechju per marchjà, pò parè scemu di purtalli in piscina. Ma ci ponu esse tanti vantaghji per schjattà intornu è scivulà per l'acqua.

Esse in acqua impegna u corpu di u to zitellu in modu cumpletamente unicu, creendu miliardi di novi neuroni mentre u vostru zitellu pidda, scivola, è scherza l'acqua.

A causa di i so delicati sistemi immunitarii, i duttori tipicamente cunsiglianu chì i genitori tenganu i so criaturi da stagni clorurati o laghi finu à avè circa 6 mesi.

Ma ùn vulete micca aspettà troppu per presentà u vostru zitellu à a piscina. I zitelli chì ùn si bagnanu i pedi finu à più tardi tendenu à esse più paurosi è negativi per a natazione. I zitelli più ghjovani sò ancu di solitu menu resistenti à flutà nantu à e so spalle, abilità chì ancu alcuni zitelli ponu amparà!


Eccu u discorsu nantu à i vantaghji potenziali di u tempu di bagnu infantile.

1. U nuatu pò migliurà u funziunamentu cugnitivu

I movimenti bilaterali di modellazione incrociata, chì usanu entrambi i lati di u corpu per fà una azzione, aiutanu u cervellu di u vostru zitellu à cresce.

I muvimenti cross-patterning custruiscenu neuroni in u cervellu, ma in particulare in u corpus callosum. Questu facilita a cumunicazione, feedback, è modulazione da un latu di u cervellu à l'altru. In a strada, questu pò migliurà:

  • cumpetenze di lettura
  • sviluppu di a lingua
  • amparera accademica
  • sensibilizazione spaziale

Durante a natazione, u vostru zitellu move i so bracci mentre li pate e zampe. È stanu fendu queste azzioni in acqua, chì significa chì u so cervellu registra a sensazione tattile di l'acqua più a so resistenza. U nuatu hè ancu una sperienza suciale unica, chì prumove u so putere di rinfurzà u cervellu.

Un studiu di quattru anni di più di 7.000 zitelli da l'Università Griffith in Australia hà suggeritu chì i zitelli chì nuanu anu avance in u sviluppu fisicu è mentale paragunatu à i so pari chì ùn nadanu.


Specificamente, i zitelli di 3 à 5 anni chì anu natatu eranu 11 mesi davanti à a pupulazione nurmale in cumpetenze verbali, sei mesi in avanti in cumpetenze matematiche, è dui mesi in avanti in abilità di alfabetizzazione. Anu avutu ancu 17 mesi avanti in u ricordu di storia è 20 mesi avanti in capiscenu e direzzioni.

Tuttavia, i risultati di u studiu eranu solu una associazione è micca evidenza ferma. U studiu hè statu ancu sponsorizatu da l'industria di a scola di nuoto è si basa nantu à i rapporti parentali. Più ricerca hè necessaria per esplorà è cunfirmà stu benefiziu potenziale.

2. U tempu di natazione pò riduce u risicu di annegà

U tempu di natazione pò riduce u risicu di annegà in i zitelli di più di 4 anni. U nuatu pò riduce u risicu in i zitelli da 1 à 4 anni, ma e prove ùn sò micca abbastanza forti da dì di sicuru.

Hè impurtante nutà chì u tempu di natazione ùn riduce micca u risicu di annegà in i zitelli sottu à 1.

Sicondu l'Accademia Americana di Pediatria (AAP), l'affucazione hè una causa principale di morte trà i zitelli è i zitelli. A maiò parte di sti annegamenti in i zitelli di menu di 4 anni si trovanu in piscine domestiche. Sì avete una piscina, e lezioni di nuoto iniziale ponu esse utili.


Ancu i zitelli più chjucu ponu esse insegnati abilità di nuoto, cum'è fluttu nantu à e so spalle. Ma per i zitelli di menu di 1 annu, questu ùn li mantene micca più sicuri da l'affucamentu.

Ancu se u vostru zitellu hà avutu lezioni di natazione, duverianu sempre esse survegliati in ogni momentu mentre in l'acqua.

3. U nuatu pò migliurà a fiducia

A maiò parte di e classi infantili includenu elementi cum'è u ghjocu d'acqua, canzoni, è u cuntattu pelle à pelle cù i genitori o i caregivers. I zitelli interagiscenu unu cun l'altru è l'istruttore è cumincianu à amparà à funziunà in gruppi. Questi elementi, più u divertimentu di amparà una nova abilità, ponu aumentà l'autostima di u to zitellu.

Un studiu di u 2010 hà suggeritu chì i zitelli di 4 anni chì avianu pigliatu lezioni di nuoto in qualchì tempu da l'età di 2 mesi à 4 anni eranu megliu adattati à e situazioni nove, avianu più cunfidenza in sè stessi è eranu più indipendenti di quelli chì ùn anu micca bagnatu.

Un studiu più vechju hà rinfurzatu questi scuperti, illustrendu chì un prugramma chì includia lezioni di natazione precoce, annuale per i participanti in età prescolare era assuciatu à:

  • più grande autocontrollu
  • un desideriu più forte di riesce
  • megliu autostima
  • più cunfortu in situazioni suciali cà i non-bagnanti

4. Aumenta u tempu di qualità trà i caregivers è i zitelli

Ancu se avete più di un zitellu, u tempu di natazione chì implica un genitore in l'acqua prumove un ligame unu-à-unu. Durante una lezione, site solu voi è u vostru picculu cuncintratu l'unu nantu à l'altru, dunque hè un modu meravigliosu per passà tempu di qualità solu inseme, puntanu sperti chì offrenu lezioni di nuoto.

5. Custruisce u musculu

U tempu di natazione aiuta à prumove un sviluppu è un cuntrollu musculari impurtanti in i zitelli à una ghjovana età. I chjuchi duveranu sviluppà i musculi necessarii per tene a testa in su, spostà i bracci è e gambe, è travaglià u so core in coordinazione cù u restu di u so corpu.

Swimming.org indica chì non solu u tempu di nuotà per i criaturi migliora a forza è a capacità musculare à l'esternu, ma l'eserciziu furnisce ancu benefici interni fendu muovere quelle articulazioni.

A natazione hè ancu ottima per a salute cardiovascolare è aiuterà à rinfurzà u core, i pulmoni, u cervellu è i vini sanguini di u to picculu.

6. Migliora a coordinazione è l'equilibriu

In tempu di custruisce u musculu, u tempu in piscina pò aiutà u vostru zitellu à migliurà a so coordinazione è u so equilibriu. Ùn hè micca faciule amparà à spustà quelli picculi bracci è ghjambe inseme. Ancu i picculi muvimenti coordinati rapprisentanu grandi salti in u sviluppu di u to zitellu.

A trovu chì e lezioni di nuoto ponu aiutà à migliurà u cumpurtamentu di i zitelli mentre crescenu. U studiu ùn hà micca dettu perchè i zitelli chì anu lezziò si ponu cumportanu megliu fora di l'acqua in un ambiente di piscina, ma pò esse ch'elli sianu furmati per ascultà un istruttore adultu prima d'andà in l'acqua è urdinatu à seguità l'istruzzioni.

7. Migliora i mudelli di sonnu

Cum'è l'avemu dettu prima, u tempu di a piscina piglia assai energia per i zitelli. Sò in un ambiente novu, aduprendu i so corpi in modi completamente novi, è travaglianu assai duru per stà al caldu.

Tutta quella attività extra utilizza assai energia, allora pudete notà chì u vostru zitellu hè più dormitu dopu una lezione di nuoto. Puderete avè bisognu di pianificà in tempu per una sunnita dopu à a piscina o di cullà nantu à i letti i ghjorni chì u tempu di natazione hè in a vostra rutina.

8. Migliora l'appetitu

Ùn ci hè nunda cum'è una ghjurnata in piscina o in piaghja per fassi sorte di fame, è i criaturi ùn sò micca sfarenti. Tuttu quellu sforzu fisicu in l'acqua, è dinò l'energia chì ci vole à i so picculi corpi per stà caldi, brusgia assai calorie. Probabilmente noterete un aumentu di l'appetitu di u to babbu dopu à u tempu di natazione regulare.

Cunsiglii di sicurezza

I neonati è i zitelli ùn devenu mai esse lasciati soli intornu à un corpu d'acqua, cum'è e vasche da bagno o e piscine. Hè impurtante di tene à mente chì un zitellu pò annegà ancu in solu 1 centimetru d'acqua.

Per i zitelli di menu di 4 anni, hè megliu fà "supervisione tattile". Ciò significa chì un adultu deve esse abbastanza vicinu per toccalli in ogni momentu.

Eccu alcuni altri suggerimenti da tene à mente quandu u vostru zitellu hè intornu à l'acqua:

  • Siate cuscenti ancu di picculi corpi d'acqua, cume bagnarole, stagni, fontane, è ancu annaffiatoie.
  • Assicuratevi sempre chì u vostru zitellu sia survegliatu da un adultu mentre bagna.
  • Fate rispettà e regule di sicurità intornu à a piscina, cume ùn corre nè spinghje l'altri sott'acqua.
  • Aduprate una giacca salvavita mentre in una barca. Ùn lasciate micca aduprà ghjoculi gonfiabili o materassi invece di una giacca salvavita.
  • Cacciate cumpletamente a cupertina di a vostra piscina prima di nuà (se a vostra piscina hà una cupertina).
  • Ùn beie alcolu, è elimina e distrazioni (parlendu à u vostru telefunu, travagliendu in un urdinatore, ecc.) Se stai supervisendu i zitelli chì bagnanu.

Segni d'annegamentu

L'AAP dà linee guida chjaru nantu à i possibili segni d'avvertimentu di annegamentu potenziale. I segni chì ponu indicà chì una persona hè in periculu di annegà include:

  • a testa hè bassa in l'acqua, è a bocca hè à u livellu di l'acqua
  • a testa hè inclinata indietro è a bocca aperta
  • l'ochji sò vetrosi è vioti, o chjusi
  • hyperventilating o gasping
  • pruvendu à natà o pruvendu à vultulà

U takeaway

Sempre chì pigliate tutte e precauzioni necessarie è dete à u vostru zitellu a vostra attenzione indivisa, u tempu di natazione pò esse perfettamente sicuru.

Un altru benefiziu per a natazione infantile hè chì hè una meravigliosa esperienza di cunnessione genitori-figlioli. In u nostru mondu freneticu è rapidu, rallentà per gode simpliciamente di una sperienza inseme hè raru.

U tempu di natazione cù i nostri zitelli ci porta in u mumentu presente mentre li insegnanu impurtanti abilità di vita. Allora pigliate u vostru saccu di bagnu è entrate!

Articuli Affascinanti

Cumu stretta a cintura

Cumu stretta a cintura

E megliu trategie per dilui ce a vita ò di fà e ercizii moderate o inten i, manghjà bè è ricorre à trattamenti e tetichi, cum'è radiofrequenza, lipocavitazione o...
Otrivine

Otrivine

Otrivina hè un rimediu deconge tionante na ale chì cuntene xilometazolina, una u tanza chì allevia rapidamente l'o truzzione na ale in ca u d'influenza o di fretu, facilitendu a...