Infezzione di e vie urinarie in l'omi: sintomi principali è trattamentu
Cuntenutu
Malgradu esse più cumuni in e donne, l'infezioni di l'urinaria ponu influenzà ancu l'omi è causà sintomi cum'è un desideriu di urinare, u dolore è a brucia durante o subitu dopu a fine di l'urinazione.
Sta malatia hè più cumuna in l'omi di più di 50 anni, chì sò più à risicu di soffre d'iperplasia prostatica, in quelli chì anu sessu anale, incircumcisi, cù un prublema chì blocca a pruduzzione d'urina o chì utilizanu un tubu per urinare.
Per agisce u più prestu pussibule, per evità complicazioni, unu deve esse cusciente di i seguenti sintomi caratteristici di l'infezioni di l'urina:
- Desideriu frequente di urinate;
- Dolore è ardenti quandu urinate;
- Difficultà à mantene l'urina;
- Urina torbida è forte odore;
- Svegliu di notte per andà in bagnu;
- Febbra bassa;
- Presenza di sangue in l'urina;
- Dolore in a zona inguinale o in u spinu.
Tuttavia, hè ancu cumunu chì l'infezzione ùn causi sintomi in l'omi, essendu identificata solu durante l'esami medichi di rutina.
Cumu hè fattu u diagnosticu
U diagnosticu di l'infezzione di e vie urinarie in l'omi hè fattu principalmente basatu annantu à a storia di i sintomi è attraversu u test di urina, chì identificerà, per mezu di una cultura urinaria, a presenza di microorganismi chì puderebbenu esse u prublema. I microorganismi chì si trovanu u più spessu in e persone cun infezioni di e vie urinarie sò i Escherichia coli, Klebsiella è Proteus.
Inoltre, u duttore pò dumandà dumande nantu à a vita sessuale, per identificà fattori di risicu per infezioni o ITS, è pò fà un esame rettale digitale per vede s'ellu ci hè un aumentu di e dimensioni di a prutata.
In i giovani chì anu segni di una prostata allargata, l'urologu pò ancu raccomandà testi cume tomografia computerizzata, ultrasuoni è / o cistoscopia, per valutà s'ellu ci sò altri prublemi cù e vie urinarie. Scuprite chì sò i 6 testi chì valutanu a Prostata.
Chì ghjè u trattamentu
U trattamentu per l'infezzione di e vie urinarie in l'omi si face secondu a causa di u prublema, è di solitu sò necessarii antibiotici.
In generale, i sintomi cumincianu à migliurà dopu à circa 2 ghjorni di usu di a droga, ma in i casi più severi pò esse necessariu avè un trattamentu più longu, chì dura duie o più settimane, o cù un sughjornu in ospedale.
Chì sò i fattori ricchi
Alcuni di i fattori chì ponu aumentà u risicu di l'omu di sviluppà una infezione di e vie urinarie sò:
- Avè sessu anale senza prutezzione;
- Aduprate un tubu per urinate;
- Avè una prostata allargata, cunnisciuta ancu cum'è iperplasia prostatica benigna, è ancu una storia di famiglia di sta malattia;
- Bei pochi liquidi;
- Mantene a voglia di urinare per un bellu pezzu è assai spessu;
- Reflux d'urina da a vejiga à i rini;
- Pietra di rene;
- Diabetes;
- Soffre di sclerosi multipla o un'altra malatia neurologica;
- Avè fallimentu renale crònicu;
- Tumuri in u trattu urinariu;
- Utilizazione di certi medicazione;
- Prostatite cronica.
Inoltre, l'omi chì ùn sò micca circuncisi sò ancu più propensi à sperimentà infezioni di l'urinariu è malatie di trasmissione sessuale, chì l'eccessu di pelle nantu à u pene rende a pulizia difficiule è aumenta u risicu di proliferazione di microorganismi in a zona.
Per identificà e malatie è prevene cumplicazioni, vedi 10 sintomi chì ponu indicà una prostata infiammata.
Fighjate u video seguente è amparate chì manghjà per prevene una infezzione di e vie urinarie: