Instagram lancia a campagna #HereForYou per onore a cuscenza di a salute mentale
Cuntenutu
In casu avete mancatu, Maghju hè u Mese di Sensibilizazione à a Salute Mentale. Per onore a causa, Instagram hà lanciatu oghje a so campagna #HereForYou in un tentativu di abbattimentu di l'estigma chì circundava a discussione di prublemi di salute mentale è di fà sapè à l'altri chì ùn sò micca solu. (Cunnessu: Facebook è Twitter Sviluppanu Novi Funzioni per Prutegge a Vostra Salute Mentale.)
"A ghjente vene à Instagram per cuntà e so storie in una visuale - è attraversu una maghjina, sò capaci di cumunicà cumu si sentenu, ciò chì facenu", u Chief Operating Officer di Instagram Marne Levine hà dettu recentemente. ABC News. "Allora ciò chì avemu decisu di fà hè di creà una campagna video chì mette in risaltu ste cumunità di sustegnu chì esistenu in Instagram."
A campagna include un video in stile documentariu chì presenta trè membri di a cumunità Instagram chì anu trattatu tutti diversi prublemi di salute mentale-da depressione à disordini alimentari. A prima persona messa in risaltu hè Sacha Justine Cuddy, 18 anni, di Gran Bretagna chì utilizza a piattaforma per documentà è sparte a so storia persunale mentre si riprende da l'anorexia.
Dopu, hè Luke Amber, chì hà fundatu l'Andy's Man Club dopu chì u so cugnatu, Andy s'hè suicidatu. U so gruppu fucalizza nantu à caccià l'estigma per l'omi per parlà di salute mentale è mira à a mità di a rata di suicidiu maschile per u 2021.
È infine, ci hè Elyse Fox, chì hà fundatu u Sad Girls Club dopu avè cummattutu a so propria battaglia cù a depressione. L'urganizazione basatu in Brooklyn ispira i millennials à avè più conversazioni nantu à a salute mentale è li urge à sparte i so viaghji di salute mentale per uttene e risorse chì anu bisognu.
Ancu s'ellu ùn avete micca personalmente una malatia mentale, ci hè una alta probabilità di cunnosce qualcunu chì a face. Sicondu l'Alianza Naziunale di Malattie Mentali (NAMI), unu in cinque adulti sperimentà a malatia mentale in ogni annu. Per mette ciò in prospettiva, questu hè 43,8 milioni di persone o circa 18,5 per centu di a populazione totale di i Stati Uniti.Ma malgradu i numeri scioccanti, a ghjente hè sempre esitante à parlà di sti prublemi, chì li impedisce di riceve u trattamentu ch'elli ponu avè bisognu.
Ancu se avemu un longu caminu da fà prima chì tutti si sentenu còmodi di parlà di salute mentale, inizià campagne cum'è #HereForYou hè un passu gigante in a direzione ghjusta.
Guarda Sacha, Luke è Elyse sparte perchè volenu esse difensori di a salute mentale in u video sottu.