Autore: Charles Brown
Data Di Creazione: 3 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Maghju 2024
Anonim
: sintomi, cumu uttene è trattamentu - Salute
: sintomi, cumu uttene è trattamentu - Salute

Cuntenutu

U Gardnerella vaginalis hè un batteriu chì abita a regione intima femminile, ma chì si trova di solitu in concentrazioni assai basse, senza pruduce alcun tippu di prublema o sintomu.

Tuttavia, quandu e concentrazioni diGardnerella sp. aumentu, per via di fattori chì ponu interferisce cù u sistema immunitariu è u microbiota genitale, cume l'igiene impropria, parechji partenarii sessuali o lavatu genitale frequente, per esempiu, e donne sò più propensi à sviluppà una infezione vaginale cunnisciuta cum'è vaginosi batterica o vaginitis da Gardnerella sp.

St'infezzione hè carattarizata da sintomi cum'è un cattivu odore è una purtata giallastra, ma pò esse facilmente trattata cù antibiotici prescritti da u duttore, perciò si consiglia di cunsultà u ginecologu ogni volta chì appariscenu cambiamenti in a regione intima.

Principali sintomi

I sintomi più cumuni di l'infezzione Gardnerella vaginalis cumprendi:


  • Scaricamentu giallu o grisicciu;
  • Odore sputicu, simile à i pesci marci;
  • Pruritazione o sensazione di brusgiu in u vaginu;
  • Dolore durante u cuntattu intimu.

Inoltre, ci sò casi induve a donna pò sperimentà un sanguinamentu minore, soprattuttu dopu u cuntattu intimu. In questi casi, l'odore fetidu pò diventà ancu più intensu, soprattuttu se un preservativu ùn hè micca statu adupratu.

Quandu stu tippu di sintomi apparisce, hè cunsigliatu per a donna d'andà à u ginecologu per esaminà, cume i testi di pap, chì aiutanu à schermà altre infezioni, cum'è a trichomoniasi o a gonorrea, chì anu sintomi simuli, ma chì sò trattati diversamente .

In l'omi, i batteri ponu ancu causà sintomi cum'è gonfiore è rossu in u glande, dolore quandu urinate o prurite in u pene. Questi casi nascenu quandu a donna hà l'infezzione è hà una relazione senza prutezzione.

Cumu uttene

Ùn ci hè ancu nisuna causa specifica per l'iniziu di l'infezzione da Gardnerella vaginalis,in ogni casu, fattori cum'è avè parechji partenarii sessuali, avè lavati vaginali frequenti o l'usu di sigarette, parenu esse ligati à un risicu aumentatu di avè l'infezzione.


Questa infezzione ùn pò esse cunsiderata cum'è una malattia di trasmissione sessuale, postu chì si verifica ancu in donne chì ùn anu ancu avutu sessu. Inoltre, si tratta di un tipu di batteri chì si trovanu nurmalmente in a flora vaginale, dunque e persone cun sistema immunitariu indebulitu, per via di malatie cum'è u SIDA o ancu per trattamenti di u cancheru, ponu avè infezioni più frequenti.

Per evità di piglià sta infezzione, alcune raccomandazioni includenu u mantenimentu di una igiene intima adeguata, l'usu di preservativi in ​​tutte e reazioni sessuali, è evitendu di portà biancheria intima troppu stretta.

Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu deve esse sempre guidatu da un ginecologu è include l'usu di antibiotici cum'è:

  • Metronidazole:
  • Clindamicina;
  • Ampicillina.

Queste droghe devenu esse aduprate trà 5 à 7 ghjorni è ponu esse truvate in forma di pillule o cum'è una crema vaginale, in ogni casu, in casu di donne incinte, u trattamentu deve esse preferibilmente fattu cù pillule.


Se dopu u periodu di trattamentu, i sintomi ùn sò micca spariti, duvete informà u duttore, perchè se continuate senza trattamentu, l'infezione daGardnerella vaginalispò purtà à cumplicazioni più gravi cum'è l'infezzione di l'utru, l'urinariu è ancu i tubi.

A Nostra Recomandazione

Tariffe di Sopravvivenza à u Cancer di Mama Pusitivu HER2 è Altre Statistiche

Tariffe di Sopravvivenza à u Cancer di Mama Pusitivu HER2 è Altre Statistiche

Chì hè u cancheru di u enu pu itivu HER2?U cancheru di u enu ùn hè micca una ola malattia. Hè propiu un gruppu di malatie. Quandu diagno tichi u cancheru di u enu, unu di i p...
Flushing di a pelle / Blushing

Flushing di a pelle / Blushing

Panoramica di u lavu di a pelleU lavatu di a pelle o arro i cendu de crive i entimenti di calore è ro ore rapidu di u collu, di u pettu uperiore o di a faccia. A maculazione o i pezzi olidi di r...