Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 7 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Ionorisonanza: Dott. Salvatore Simeone direttore Sanitario Istituto Francois Broussais
Video: Ionorisonanza: Dott. Salvatore Simeone direttore Sanitario Istituto Francois Broussais

Cuntenutu

L'insufficienza cardiaca hè caratterizata da a difficoltà di u core à pompà u sangue à u corpu, generendu sintomi cum'è stanchezza, tosse nutturna è gonfiore in e gambe à a fine di a ghjurnata, postu chì l'ossigenu prisente in u sangue ùn pò ghjunghje à l'organi è i tessuti .

L'insufficienza cardiaca hè più frequente in e persone chì anu pressione sanguigna alta, cume in questi casi u core hà bisognu di esercità più forza per pompà u sangue, pruvucendu u core à dilatassi cù u tempu. Inoltre, u fallimentu pò accade per via di u restringimentu di l'arterie, rendendu difficiule per u sangue à passà è distribuisce per u corpu.

L'insufficienza cardiaca ùn hà alcuna cura, ma pò esse cuntrullata cù l'usu regulare di rimedi orali è cura dietetica, in più di cunsultazioni regulare cù u cardiologu.

Principali tipi di fallimentu cardiacu

Sicondu l'evoluzione di i sintomi, l'insuffisenza cardiaca pò esse classificata in:


  • Insufficienza cardiaca cronica, chì si sviluppa annantu à l'anni per via di a pressione alta, per esempiu, essendu u tippu più cumunu di fallimentu;
  • Fallimentu cardiacu acutu, chì pare subbitu per via di un prublema seriu, cum'è un attaccu di core, arritmia severa o emorragia è deve esse trattatu immediatamente è in l'uspidale per evità cumplicazioni;
  • Fallimentu cardiacu scumpensatu, chì apparisce in i pazienti cù insufficienza cardiaca cronica chì ùn sò sottumessi à un trattamentu currettamente, chì necessitanu ospedale;
  • Fallimentu cardiacu congestivu, chjamatu dinò CHF, in u quale ci hè una cumulazione di fluidi in i pulmoni, in e gambe è in u ventre per via di a difficultà di u core à pumpà u sangue. Capite ciò chì hè è cumu identificà CHF.

Hè impurtante chì l'insufficienza cardiaca sia identificata in modu chì u trattamentu possa esse iniziatu immediatamente dopu per impedisce chì u prublema aggravassi è l'apparizione di cumplicazioni chì ponu mette in periculu a vita di a persona.


Perchè accade?

L'insufficienza cardiaca pò accadere à causa di qualsiasi situazione chì interferisce cù u funziunamentu di u core è u trasportu di ossigenu à u corpu. A maiò parte di u tempu, l'insufficienza cardiaca accade per via di malatie coronarie, chì hè caratterizata da u restringimentu di i vasi sanguigni, cù difficoltà in u passaghju di u sangue è diminuendu a quantità di ossigenu chì ghjunghje à l'organi, mettendu in periculu a vita di a persona.

Inoltre, in casu di cardiomegalia, famosamente cunnisciuta cum'è u grande core, hè ancu pussibule d'avè una insufficienza cardiaca, perchè a causa di l'allargamentu di l'organu, u sangue cumencia à accumulassi in ellu, senza distribuzione adeguata di sangue è ossigenu à l'organi è tessuti.

Cambiamenti in i battiti di u core o in u prucessu di cuntrazione è di rilassamentu di u core pò ancu purtà à fallimentu di u core, in particulare in i vechji è / o in e persone chì anu ipertensione.

Sintomi di fallimentu cardiacu

U sintomu principale di l'insuffisenza cardiaca hè a stanchezza prugressiva chì principia dopu grandi sforzi, cum'è cullà e scale o corre, ma chì cù u tempu pò apparisce ancu à u riposu. Altri segni è sintomi di fallimentu cardiacu sò:


  • Tosse eccessiva di notte;
  • Gonfia in e gambe, caviglie è pedi à a fine di a ghjurnata;
  • Mancanza di fiatu quandu si face sforzi o à u riposu;
  • Palpitazioni è brividi;
  • Gonfiore addominale;
  • Pallore;
  • Difficultà à dorme cù testiera bassa.

S'ellu ci hè qualchì segnu o sintumu indicativu di insufficienza cardiaca, hè impurtante d'andà à l'uspidale per chì si possinu fà testi chì ponu valutà u core è, cusì, fà u diagnosticu è inizià u trattamentu.

Amparate à identificà i segni è i sintomi di fallimentu cardiacu.

Cume trattà a fallimentu cardiacu

U trattamentu per l'insufficienza cardiaca deve esse guidatu da un cardiologu è di solitu include l'usu di medicinali per abbassà a pressione, cum'è Lisinopril o Captopril, medicazioni per u core, cum'è Digoxin o Amiodarone, o medicinali diuretici, cum'è Furosemide o Spironolactone. Inoltre, hè ancu raccomandatu chì u paziente riduce u cunsumu di sale è di fluidi è faci eserciziu fisicu regulare, sottu a guida di u cardiologu.

In i casi più severi di fallimentu cardiacu, in i quali u paziente ùn hè micca trattatu adeguatamente, pò esse necessariu aduprà chirurgia per fà un trapianto di core. Vede più nantu à u trattamentu di l'insufficienza cardiaca.

Scuprite in u video seguente cumu a nutrizione aiuta u travagliu cardiacu riducendu i sintomi di fallimentu cardiacu:

Interessante Nantu À U Situ

Minerali

Minerali

I Minerali aiutanu u no tru corpu à viluppa i è funziunà. ò e enziali per una bona alute. apendu di ferenti minerali è di ciò chì facenu ponu aiutà à a icu...
Tordu in i nati novi

Tordu in i nati novi

U tordulu hè una infezzione di levitu di a lingua è di a bocca. Que ta infezzione cumuna pò e e tra me a trà una mamma è u zitellu durante l'allattamentu.Certi germi campa...