Cume aduprà l'insulina di e piante medicinali per u diabete
Cuntenutu
L'insulina vegetale hè una pianta medicinale chì si crede utile per aiutà à cuntrullà a diabete perchè cuntene quantità elevate di flavonoidi è canferol gratuitu chì ponu aiutà à nurmalizà a glicemia.
U so nome scientificu hèCissus sicyoides ma hè ancu cunnisciutu popularmente cum'è scalatore anil, uva salvatica è liana.
U nome insulina vegetale hè statu datu da a pupulazione per via di a credenza chì hè capace di cuntrullà u diabete, tuttavia, e so prestazioni ùn sò micca direttamente ligate à a produzzione d'insulina da u pancreas è ùn sò ancu pruvate scientificamente.
Cumu aduprà
E ricerche sò state effettuate aduprendu l'infuzione di insulina vegetale preparata cù 12 g di foglie è steli di l'insulina vegetale è 1 litru d'acqua, permettendulu di riposà per 10 minuti. Dopu l'amministrazione, parechji testi sò stati effettuati per valutà a quantità di glucosiu in u sangue è i risultati ùn sò micca conclusivi perchè alcuni studii indicanu chì u risultatu hè pusitivu è altri, chì u risultatu hè negativu è chì l'insulina vegetale ùn hà alcun effettu nantu à u cuntrollu di diabete.
Dunque, prima chì l'insulina vegetale sia indicata per u cuntrollu di u diabete, hè necessariu realizà più studii scientifichi chì dimustranu a so efficacia è a so sicurezza.
Pruprietà medicinali
L'insulina vegetale hà pruprietà antioxidanti, antimicrobiche è ipoglicemiche è dunque si crede chì hè indicata in u cuntrollu di u glucosiu in sangue. Popolarmente e so foglie sò aduprate esternamente contr'à i reumatismi, l'ascessi è u tè preparatu cù e foglie è u fustu pò esse indicatu per l'infiammazione musculare, è ancu in casu di bassa pressione, postu chì a pianta attiva a circulazione sanguigna. Pò esse ancu adupratu per trattà crisi è malatie cardiache.