Cume Identificà è Trattà una Strain Muscular Intercostale
Cuntenutu
- Cunsiglii per l'identificazione
- Cumu trattà finu à l'appuntamentu di u vostru duttore
- Antidolorifici senza ricetta
- Terapia calda è fredda
- U sale Epsom imbibisce
- Esercizii di respirazione
- Cumu hè diagnosticatu
- Gradazione
- È a fisioterapia?
- Chì ci hè a prospettiva?
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Cosa hè una ceppa intercostale?
I vostri musculi intercostali si trovanu trà e costole, attaccenduli l'uni à l'altri. Aiutanu à stabilizà a parte superiore di u corpu è aiutanu à respirà. Ci hè trè strati di musculi intercostali: l'intercostali esterni, l'intercostali interni è l'intercostali più interni.
Un ceppu hè quandu un musculu si stende, tira o hè parzialmente strappatu. Un sforzu di qualsiasi strati di i musculi intercostali pò causà dolore è difficoltà à respirà.
E ceppi musculari sò una causa cumuna di dolore toracicu. Da u 21 à u 49 per centu di tuttu u dulore musculoskeletiticu di u pettu vene da i musculi intercostali.
Pudete tende o tirà i musculi intercostali in parechji modi diversi. Questi musculi sò generalmente feriti durante qualchì muvimentu di torsione. U dulore pò cumincià sia da una ferita improvvisa, sia pò cumincià à pocu à pocu da muvimenti ripetitivi.
L'attività chì pò causà a tensione di questi musculi costali include:
- righjunghjendu, cum'è quandu si pinta un tettu
- alzendu mentre si torce
- tagliendu legnu
- tossu o starnutitu
- participendu à sporti cum'è remu, golf, tennis, o baseball
- falendu
- esse culpitu in a cassa toracica, cum'è in un accidente di vittura o durante i sport di cuntattu
Cunsiglii per l'identificazione
I sintomi di a tensione musculare intercostale includenu:
- Dolore: Puderete sente un dulore acutu à u mumentu di a ferita, o pò vene più pianu. U dulore aggraverà quandu si torce, si stende, si respira in profondità, si tossisce o si starnutisce.
- Tenerezza: A zona di a tensione trà e vostre coste serà dolente à u toccu.
- Difficultà à respirà: Perchè hè cusì dulurosu di respirà, vi puderete ritruvà à piglià picculi sorsi di aria. Questu pò lascià mancanza di fiatu.
- Gonfiore: Un musculu parzialmente strappatu o straziatu diventerà infiaratu. Pudete vede qualchì gonfiu trà e intornu à e coste affette.
- Strettezza musculare: I musculi feriti ponu sentasi stretti quandu si respira, ghjunghje o torce.
Sti sintomi ponu esse simili à quelli di prublemi più gravi, allora date un appuntamentu cù u vostru duttore. Puderanu valutà i vostri sintomi è determinà a causa sottostante.
Cumu trattà finu à l'appuntamentu di u vostru duttore
Se pensate chì avete feritu i musculi trà e coste, fate un appuntamentu cù u vostru duttore. Puderanu identificà chì musculu hè statu straziatu, è assicurassi chì ùn avete micca feritu qualchì altra struttura in u vostru pettu.
U vostru duttore vi darà un pianu di trattamentu cumpletu, ma in u frattempu, evitate di torce è di ghjunghje à attività chì aggravanu u dolore. Pudete ancu pruvà sti metudi per sollievu:
Antidolorifici senza ricetta
Mentre aspettate di vede u vostru duttore, pudete piglià antiinfiammatori senza prescrizzione cum'è ibuprofene (Advil) o naproxen (Aleve), o simplici analgesici cum'è acetaminofene (Tylenol). Seguite l'indicazione di u pacchettu per quantu è quantu volte per piglià sti medicini.
Duvete ancu esse sicuru chì ùn site micca eccessivamente medicatu pigliendu parechji prudutti chì cuntenenu analgesici, cumprese medicinali per i raffreddori o crampi menstruali. Cunsultate cù u vostru duttore prima di piglià medicazione senza prescrizzione cun a vostra medicazione normale.
Terapia calda è fredda
A terapia fredda pò aiutà à calà u vostru dolore è à riduce l'infiammazione di u musculu. Applica un pacchettu fretu à a zona ferita per 20 minuti à a volta, parechje volte à ghjornu per i primi dui ghjorni. Pudete aduprà un saccu di ghiacciu, un pacchettu fretu in gel, un saccu di plasticu pienu di ghiacciu è impannillatu in un asciugamanu, o ancu un saccu di verdure congelate.
Dopu à e prime 48 ore, pudete vulete cumincià à aduprà u calore nantu à e coste ferite. U calore pò aiutà à allentà è rilassà i musculi in modo da pudè fà a vostra terapia fisica. Pudete applicà u calore per 20 minuti à a volta cù un tampone di riscaldamentu o un asciugamanu umidu caldu.
U sale Epsom imbibisce
In parte di a vostra terapia termica, pudete vulete piglià un bagnu caldu cù sulfatu di magnesiu (sali Epsom) aghjuntu. Pudete truvà sali Epsom in a vostra farmacia lucale o in ligna in Amazon.com. Basta aghjunghje circa 2 tazze à u to bagnu, è lasciate macerà per 15 o più minuti.
I minerali sciolti assorbitanu in a vostra pelle è ponu aumentà leggermente i vostri livelli sanguini di magnesiu. U magnesiu hè un minerale impurtante per a funzione musculare. Ancu se a poca quantità di magnesiu assorbita da u to bagnu hè improbabile chì fessi veramente qualcosa per aiutà i musculi tesi, u bagnu caldu pò aiutà à rilassassi.
Esercizii di respirazione
A respirazione cù una tensione musculare intercostale hè dolorosa. Ma piglià solu respirazioni pocu profonde - invece di respirazioni piene è profonde - pò purtà à infezioni è pneumonia. Esercizi di respirazione profonda ponu ancu esse una forma di meditazione per riduce u stress.
Pruvate à fà uni pochi di minuti di esercizii di respirazione ogni ora. Per esempiu:
- Tene un cuscinu contr'à i musculi feriti.
- Respira pianu pianu è prufundamente cum'è pudete.
- Mantene u fiatu per uni pochi sicondi.
- Respira pianu pianu.
- Repetite 10 volte.
Una volta chì vedi u vostru duttore, vi ponu mandà in casa cù un spirometru, un strumentu di plastica chì vi dà un indiziu visuale nantu à quantu duverete respira.
Cumu hè diagnosticatu
U vostru duttore diagnosticarà a vostra tensione musculare intercostale facendovi alcune dumande è fendu un esame fisicu. Vuleranu sapè se vi ricordate di cascà o di torce quandu u dulore hà iniziatu. Dumanderanu nantu à qualsiasi sport chì fate. Toccheranu a zona tenera è testeranu a vostra gamma di muvimentu è u livellu di u dulore durante u muvimentu.
U vostru duttore pò urdinà una radiografia di u torace per assicurassi chì i vostri pulmoni ùn sò micca stati brusgiati o perforati quandu site feritu.
Gradazione
I ceppi musculari sò classificati secondu a so gravità.
- Grade 1: Tensione dolce cù menu di u 5 per centu di e fibre musculari dannighjate, causendu una perdita minima di muvimentu. Queste ferite piglianu duie à trè settimane per migliurà.
- Grade 2: Dannu più largu di e fibre musculare, ma u musculu ùn hè micca cumpletamente ruttu. Averete una perdita significativa di muvimentu è puderete bisognu di dui à trè mesi per guarisce.
- Grade 3: Rumpitura cumpleta di u musculu. Queste ferite ponu richiede chirurgia.
È a fisioterapia?
Insemi cù u riposu, u ghjacciu, u calore è a terapia respiratoria, a fisioterapia pò alleviare u vostru disagiu è accelerà a vostra guarigione. U vostru duttore pò riferitevi à un fisioterapeuta dopu avè fattu un diagnosticu.
Un fisioterapeuta pò dà cunsiglii per dorme - cum'è pruvà un recliner per chì u to pettu sia elevatu - è per allentassi a mattina. Dopu un prugramma di fisioterapia vi pò aiutà à turnà à e vostre attività abituali prima.
Chì ci hè a prospettiva?
E tensioni musculari intercostali ponu piglià assai tempu per guarisce, chì pò esse frustrante. Se a vostra tensione hè particolarmente testarda, u vostru duttore pò injectà a zona cù lidocaina è corticosteroidi per riduce u dolore è u gonfiore.
E tensioni musculari intercostali sò à volte accumpagnate da una frattura da u stress di a costa. Ma ancu sì avete una frattura da stress, u vostru trattamentu ùn cambierà probabilmente micca. Seguitate u vostru regime di terapia, fate i vostri esercizii di respirazione, è vi sentirete di novu cum'è voi stessu è torna nantu à u terrenu di ghjocu.
Per prevene futuri sforzi musculari, assicuratevi di riscaldà bè prima di sport o eserciziu, è ùn esagerate micca attività chì u vostru corpu ùn hè micca abituatu à fà.