Per u ghjornu internaziunale di a donna, queste celebrità anu discututu l'impurtanza di u mentorship
Cuntenutu
Dapoi oghje hè a Ghjurnata Internaziunale di a Donna, a carriera di e donne hè un sughjettu pupulare di discussione RN. (Cumu duveranu esse - chì a gap di u salariu di u sessu ùn si chjude micca.) In un sforzu di aghjunghje à a conversazione, parechje donne famose anu assuciatu cù a Fondazione Pass The Torch for Women per parlà à l'impurtanza di u mentorship.
The Pass The Torch for Women Foundation, una organizzazione senza scopo di lucro chì hà per scopu di furnisce mentoring, networking è opportunità di sviluppu prufessiunale à e cumunità marginalizate, l'attrice reclutata Alexandra Breckenridge, a surfista prufessiunale Bethany Hamilton, a gimnasta olimpica Gabby Douglas, u footballista olimpico Brandi Chastain, è L'atleta paralimpica di pista è campu Noelle Lambert per u prugettu. Ogni donna hà creatu un video in u quale discute u rolu di u mentoriu ghjucatu per aiutalli à ottene a so propria crescita prufessiunale. (In relazione: A corridore olimpica Alysia Montaño aiuta e donne à sceglie a maternità *è* a so carriera)
In u so clip, Douglas hà spiegatu cumu i mentori sò stati una parte impurtante di u so sistema di supportu. "Per mè, un mentor hè quella persona chì hà sempre da radicà per u vostru successu è mai per i vostri fallimenti", dice ella in u video. "È onestamente, sò statu cusì furtunatu, cusì cuntentu d'avè a mo mamma, a mo famiglia, e mo duie surelle, u mo fratellu, è assai altri chì sò stati cun mè per mezu di spessori è magri, chì m'hanu veramente innalzatu in orribile, orribile. volte".
Per u so video, Hamilton hà descrittu cumu i mentori l'anu aiutatu à cambià a so perspettiva. "Una cosa grande per mè hè stata di adattà in questa vita", disse. "Da quandu era una ghjovana, perdendu u bracciu à un squalu, questu era l'iniziu di adattazione in a mo vita. È una manera chì l'aghju fattu era per mezu di mentorship è avvicinassi continuamente à a vita cun una attitudine teachable ". (In cunnessione: Serena Williams hà lanciatu un Prugramma di Mentoriu per i Ghjovani Atleti In Instagram)
I dirigenti spessu ricunnoscenu cumu i so mentori anu avutu un rolu in i so successi, dice Deb Hallberg, CEO di a Fundazione Pass The Torch for Women. "E donne prufittà in particulare di u mentorship perchè avè un mentore chì sparte a so saviezza è a so cunniscenza li aiuterà à superà e sfide in a so propria carriera", sparte. (Relativu: Queste donne Powerhouse in STEM sò i novi volti di Olay - Eccu perchè)
In l'anni precedenti, aghjusta Hallberg, l'omi parevanu avè un tempu più faciule per truvà mentori cà e donne, ancu s'ellu pare chì hè cambiatu. "Avemu vistu a marea cambià cù più donne chì entranu in roli di leadership è aduprà a so voce per sparte a so storia", dice. "Ogni storia hè furmata da mentori chì li anu influenzatu longu u caminu. Cù movimenti cum'è Me Too è opportunità più furmalizate per avè conversazioni critiche nantu à a diversità, l'equità, l'inclusione è l'appartenenza à l'imprese, ci hè [avà] più spaziu per e donne per dumandà guida è sustegnu è, ciò chì sò diventatu cusì ispiratu da - una cultura di e donne chì sustene e donne ".
In i so video, ognuna di e celebrità chì anu participatu à u prugettu di Pass The Torch esprimianu quant'ellu era preziosu quellu sustegnu di i mentori in a furmazione di a so vita. Forse e so parolle vi ispireranu per ringrazià i mentori in a vostra propria vita - o riflette nantu à cumu puderete offre un sustegnu à qualcunu in u so viaghju di carriera.