Stu Video di un Paziente Intubatu COVID-19 chì Suona u Viulinu Vi Darà Chills
Cuntenutu
Cù i casi COVID-19 chì crescenu in tuttu u paese, i travagliadori medichi di prima linea si trovanu di fronte à sfide inaspettate è insondabili ogni ghjornu. Avà più chè mai, meritanu sustegnu è apprezzamentu per u so travagliu duru.
Sta settimana, un paziente intubatu cù COVID-19 hà trovu un modu unicu per sprime gratitudine à i so caregivers: ghjucà u viulinu da u so lettu d'ospedale.
Grover Wilhelmsen, un maestru d'orchestra in pensione, hà passatu più di un mese in l'unità di terapia intensiva (ICU) di l'Hospital McKay-Dee in Ogden, Utah nantu à un ventilatore mentre combatteva COVID-19. ICYDK, un ventilatore hè una macchina chì vi aiuta à respirà o respira per voi, furnisce l'aria è l'ossigenu à i vostri pulmoni attraversu un tubu chì va in bocca è in a vostra trachea. I pazienti COVID-19 potrebbero avè bisognu à esse messi nantu à un ventilatore (alias intubatu) s'elli anu avutu danni pulmonari o fallimentu respiratoriu per l'effetti di u virus. (Relativu: Questa tecnica di respirazione di Coronavirus hè legittima?)
Mentre site tipicamente inconsciente quandu site intubatu per a prima volta, u più spessu site "sonnutu ma cuscente" una volta chì site nantu à u ventilatore, secondu a Yale Medicine (pensate: quandu a vostra alarme si spegne ma ùn site micca ancu cumplettamente). svegliu).
Cum'è averete capitu, esse in un ventilatore significa chì ùn si pò parlà. Ma questu ùn hà micca impeditu à Wilhemsen di cumunicà cù u persunale di l'uspidale per mezu di note. À un mumentu datu, hà scrittu ch'ellu avia sunatu è insignatu musica tutta a so vita, è hà dumandatu à a so infermiera, Ciara Sase, R.N., se a so moglia Diana puderia mette u so viulinu per ghjucà per tutti in l'UCI.
"Li aghju dettu:" Ci piacerebbe sentelu ghjucà; porterebbe tanta luminosità è pusitività in u nostru ambiente ", hà dettu Sase in un comunicatu stampa. Postu chì sarebbe troppu difficiule di sentelu attraversà i muri di vetru di a stanza di l'ospedale, Sase li stava accantu cù un microfunu per chì quelli di altre unità pudessinu gode ancu di a so musica.
"Circa una decina di caregivers riuniti per fighjà è ascoltà in l'UCI", hà spartutu Sase. "Hè purtatu lacrime à i mo ochji. Per tuttu u persunale per vede un paziente chì face questu mentre intubatu era incredibile. Ancu s'ellu era cusì malatu, era ancu capaci di spinghje. Puderia vede quantu significava per ellu. hà aiutatu à calmà i so nervi è u purtonu à u mumentu ". (FYI, a musica hè un ansietà cunnisciuta).
"Hè stata onestamente chocante d'esse quì quandu hà pigliatu u viulinu", aghjunse Matt Harper, RN, un'altra infermiera in l'uspidale. "Mi sentia cum'è in un sognu. Sò abituatu à i pazienti chì sò miserabili o sedati mentre sò intubati, ma Grover hà fattu una situazione sfurtunata in qualcosa di pusitivu. Questu era di gran lunga unu di i mo ricordi preferiti in l'UCI chì aghju avia. Era una piccula luce in a bughjura di COVID ". (Assuciatu: Ciò chì hè veramente piace à esse un travagliu essenziale in i Stati Uniti durante a Pandemia di Coronavirus)
Wilhelmsen hà ghjucatu parechje volte per un paru di ghjorni prima di diventà troppu malatu è hà bisognu di sedazione, secondu u comunicatu di stampa. "Eru quì per un'ora è mezu à duie ore ogni volta ch'ellu hà ghjucatu", hà spartutu Sase. "Dopu, li aghju dettu quantu eramu grati è quantu significava per noi".
Prima di piglià una volta per u peghju, continuò Sase, Wilhelmsen scriveva spessu note cume: "Hè u minimu chì puderia fà", è "a facciu per voi ragazzi perchè tutti sacrificate tantu per curà mi ."
"Hè veramente speciale è hà fattu una marca per tutti noi", hà dettu Sase. "Quandu aghju cuminciatu à pienghje in a stanza dopu avè finitu di ghjucà, mi hà scrittu:" Smette di pienghje. Solu surrisu ", è mi hà surrisu". (Assuciatu: Infermieri anu creatu un Omaggiu in Muvimentu per i so culleghi chì sò morti di COVID-19)
Per furtuna, pare chì Wilhelmsen sia nantu à a strada di a ricuperazione dapoi i so cuncerti in cabina. U comunicatu stampa dice chì hè statu recentemente liberatu da l'UCI è trasferitu in un stabilimentu di cura acuta à longu andà induve hè "previstu di ricuperà".
Per avà, a moglia di Wilhemsen, Diana, hà dettu ch'ellu hè "troppu debule" per ghjucà u viulinu. "Ma quandu ellu ripiglià a so forza, ripiglià u so viulinu è torna à a so passione per a musica".
L'infurmazioni in sta storia sò precise à tempu di stampa. Quandu l'aghjurnamenti nantu à u coronavirus COVID-19 continuanu à evoluzione, hè pussibule chì alcune informazioni è raccomandazioni in sta storia anu cambiatu da a publicazione iniziale. Vi incuraghjemu à verificà regularmente cù risorse cum'è u CDC, l'OMS, è u vostru dipartimentu di salute publica lucale per i dati è raccomandazioni più aggiornati.