Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 4 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
IL PROGETTO CONTRO LA CARENZA DI IODIO IN PEDIATRIA
Video: IL PROGETTO CONTRO LA CARENZA DI IODIO IN PEDIATRIA

Cuntenutu

U iodiu hè un minerale essenziale cumunemente truvatu in i frutti di mare.

A to glàndula tiroidea l'utilizza per fà ormoni tiroidiali, chì aiutanu à cuntrullà a crescita, riparà e cellule danneggiate è sustenenu un metabolismu sanu (,).

Sfortunatamente, finu à un terzu di e persone in u mondu sanu sò in periculu di una carenza di iodu ().

Quelli chì sò à u più altu risicu includenu (,,):

  • Donne incinte.
  • E persone chì campanu in paesi induve ci hè assai pocu iodu in a terra. Ciò include l'Asia Meridionale, l'Asia Sud-Est, a Nova Zelanda è i paesi europei.
  • E persone chì ùn utilizanu micca u sale iodatu.
  • E persone chì seguitanu una dieta vegetariana o vegana.

D'altra parte, e carenze di iodu sò rare in i Stati Uniti, induve ci sò livelli sufficienti di minerale in l'alimentu (7).

Una carenza di iodu pò causà sintomi scomodi è ancu severi. Includenu gonfiore in u collu, prublemi relativi à a gravidanza, aumento di pesu è difficoltà di apprendimentu.

I so sintomi sò assai simili à quelli di l'ipotiroïdismu, o ormoni tiroidei bassi. Postu chì u iodiu hè adupratu per fabricà ormoni tiroidiali, una carenza di iodu significa chì u vostru corpu ùn ne pò fà abbastanza, purtendu à l'ipotiroïdismu.


Eccu 10 segni è sintomi di una carenza di iodu.

1. Gonfiu in u Collu

U gonfiore in fronte di u collu hè u sintimu u più cumunu di una carenza di iodu.

Si chjama un boccu è si face quandu a glàndula tiroidea cresce troppu grande.

A glàndula tiroidea hè una piccula glàndula in forma di farfalla in fronte di u to collu. Face ormoni tiroidei dopu avè ricevutu un signale da l'hormone stimolante tiroideu (TSH) (,).

Quandu i livelli di TSH in sangue crescenu, a glàndula tiroidea utilizza iodu per fà ormoni tiroidiali. Tuttavia, quandu u vostru corpu hè bassu in iodu, ùn ne pò micca fà abbastanza ().

Per cumpensà, a glàndula tiroidea travaglia di più per pruvà à fà di più. Questu face chì e cellule crescenu è si multiplichinu, purtendu eventualmente à un gozzu.

Fortunatamente, a maiò parte di i casi ponu esse trattati aumentendu a vostra assunzione di iodu. Tuttavia, se un boccu ùn hè statu trattatu dapoi parechji anni, puderia causà danni permanente à a tiroide.


Riassuntu

U gonfiore in a parte anteriore di u collu, o un boccu, hè un sintimu cumunu di una carenza di iodu. Succede quandu a to glàndula tiroidea hè furzata à fabricà ormoni tiroidiali quandu ci hè un bassu apportu di iodu in u corpu.

2. Aumento di Peso Inaspettatu

L'aumento di pesu inaspettatu hè un altru segnu di una carenza di iodu.

Pò accade se u corpu ùn hà micca abbastanza iodu per fà ormoni tiroidei.

Hè perchè l'ormoni tiroidei aiutanu à cuntrullà a velocità di u vostru metabolismu, chì hè u prucessu chì u vostru corpu converte l'alimentu in energia è calore (,).

Quandu i vostri livelli di ormoni tiroidali sò bassi, u vostru corpu brucia menu calorie in riposu. Sfurtunatamente, questu significa più calorie da l'alimenti chì manghjate sò conservati cum'è grassu (,).

Aghjunghje più iodu à a vostra dieta pò aiutà à riversà l'effetti di un metabolismu lentu, perchè pò aiutà u vostru corpu à fà più ormoni tiroidiali.

Riassuntu

I livelli bassi di iodu ponu rallentà u vostru metabolismu è incuraghjenu l'alimentu per esse conservatu cum'è grassu, invece di esse brusgiatu cum'è energia. Questu pò conduce à l'aumento di pesu.


3. Stanchezza è Debbulezza

Fatigue è debule sò ancu sintomi cumuni di una carenza di iodu.

In fatti, certi studii anu trovu chì guasi u 80% di e persone cun livelli bassi di ormoni tiroidiali, chì si verificanu in casi di carenza di iodu, si sentenu stanchi, lenti è debuli ().

Sti sintomi si trovanu perchè l'hormone di tiroide aiutanu u corpu à fà energia.

Quandu i livelli di ormoni tiroidei sò bassi, u corpu ùn pò micca fà tanta energia cum'è di solitu. Questu pò causà i vostri livelli di energia à calà è lasciate vi sentite debuli.

In fattu, un studiu in 2.456 persone anu truvatu chì a fatigue è a debule eranu i sintomi più cumuni trà quelli chì anu un nivulu di ormone tiroideu bassu o pocu bassu (13).

Riassuntu

I livelli bassi di iodu ponu lasciarvi sentu stancu, lentu è debule. Hè perchè u vostru corpu hà bisognu di u minerale per fà energia.

4. Perdita di capelli

L'ormoni tiroidei aiutanu à cuntrullà a crescita di i folliculi pilosi.

Quandu i vostri livelli di ormoni tiroidali sò bassi, i vostri follicoli piliferi ponu smette di rigenerassi. Cù u tempu, questu pò esse resultatu in perdita di capelli ().

Per questa ragione, e persone cun una carenza di iodu ponu ancu soffre di perdita di capelli ().

Un studiu nantu à 700 persone hà trovu chì u 30% di quelli cun livelli bassi di ormoni tiroidei anu sperimentatu una perdita di capelli ().

Tuttavia, altri studii anu trovu chì i livelli bassi di ormoni tiroidei parenu solu causà perdita di capelli in quelli chì anu una storia familiare di perdita di capelli ().

Se sperimentate a perdita di capelli per via di una carenza di iodu, uttene abbastanza di questu minerale pò aiutà à corregge i livelli di ormoni tiroidei è à piantà a perdita di capelli.

Riassuntu

Una carenza di iodu pò impedisce a rigenerazione di i folliculi pilosi. Fortunatamente, uttene abbastanza iodu pò aiutà à correggere a perdita di capelli chì si verifica per via di una carenza di iodu.

5. Pelliccia Secca è Scamosa

A pelle secca è sfocata pò influenzà parechje persone cun una carenza di iodu.

In fattu, certi studii anu trovu chì finu à u 77% di e persone cun livelli bassi di ormoni tiroidiali ponu sperimentà a pelle secca è sfocata ().

L'ormoni tiroidei, chì cuntenenu iodiu, aiutanu e cellule di a pelle à rigenerassi. Quandu i livelli di ormoni tiroidiali sò bassi, sta rigenerazione ùn si face micca à spessu, purtendu forse à una pelle secca è sfocata ().

Inoltre, l'ormoni tiroidiali aiutanu u corpu à regulà u sudore.E persone cun livelli inferiori di ormoni tiroidiali, cum'è quelli chì anu una carenza di iodu, tendenu à sudà menu chè e persone cun livelli normali di ormoni tiroidei (, 19).

Datu chì u sudore aiuta à mantene a vostra pelle umida è idratata, a mancanza di sudore pò esse un altru mutivu per chì a pelle secca è sfocata hè un sintomu cumunu di carenza di iodu.

Riassuntu

A pelle secca è sfocata pò accade cù una carenza di iodu, chì u minerale aiuta à e cellule di a pelle à rigenerassi. Aiuta ancu u sudore di u vostru corpu è idrata e cellule di a pelle, dunque una carenza di iodu pò fà sudà di menu.

6. Sensazione di più fretu cà l'usu

Sensazione di fretu hè un sintimu cumunu di una carenza di iodu.

In fattu, certi studii anu trovu chì più di 80% di e persone cun livelli bassi di ormoni tiroidiali ponu sentasi più sensibili à e temperature fredde di solitu ().

Siccome u iodiu hè adupratu per fabricà ormoni tiroidiali, una carenza di iodu pò fà cascà i livelli di ormoni tiroidiali.

Datu chì l'ormoni tiroidiali aiutanu à cuntrullà a velocità di u vostru metabolismu, livelli bassi di ormoni tiroidali ponu fà rallentà. Un metabolismu più lente genera menu calore, chì pò causà chì vi sentite più fretu di u solitu (20,).

Inoltre, l'ormoni tiroidei aiutanu à aumentà l'attività di u vostru grassu brunu, un tippu di grassu specializatu in a generazione di calore. Ciò significa chì i livelli bassi di ormoni tiroidei, chì ponu esse causati da una carenza di iodu, puderanu impedisce u grassu brunu di fà u so travagliu (,).

Riassuntu

U iodiu aiuta à generà calore di u corpu, cusì bassi livelli di questu pò lasciarvi sentu più fretu di u solitu.

7. Cambiamenti in a frequenza cardiaca

A vostra frequenza cardiaca hè una misura di quante volte u vostru core batte per minutu.

Pò esse influenzatu da i vostri livelli di iodu. Troppu pocu di questu minerale puderia fà chì u vostru core batte più lente di u solitu, mentre troppu pò causà u vostru core à batte più veloce di u solitu (,).

Una carenza severa di iodu pò causà una frequenza cardiaca anormalmente lenta. Questu puderebbe fà sentite debule, stancu, sturditu è ​​possibbilmente pruvucassi à svene (26).

Riassuntu

Una carenza di iodu pò rallentà a frequenza cardiaca, chì pò lascià vi sente debule, stancu, sturditu è ​​à risicu di svenimentu.

8. Trouble Learning and Remembering

Una carenza di iodu pò influenzà a vostra capacità di amparà è ricurdà (,,).

Un studiu chì includia più di 1,000 adulti hà trovu chì quelli chì anu più alti livelli di ormoni tiroidei anu fattu megliu in i testi di apprendimentu è di memoria, paragunatu à quelli cun livelli inferiori di ormoni tiroidei ().

L'ormoni tiroidei aiutanu u vostru cervellu à cresce è sviluppassi. Hè per quessa chì una carenza di iodu, chì hè necessariu per fabricà ormoni tiroidiali, pò riduce u sviluppu di u cervellu ().

In fatti, studii anu trovu chì l'ippocampu, a parte di u cervellu chì cuntrolla a memoria à longu andà, pare esse più chjuca in e persone cun livelli bassi di ormoni tiroidei ().

Riassuntu

Una carenza di iodu à qualsiasi età pò causà voi luttà per amparà è ricurdà e cose. Una di e ragioni possibili per questu puderia esse un cervellu sottosviluppatu.

9. Prublemi Durante a Gravidanza

E donne incinte sò in altu risicu di carenza di iodu.

Questu hè perchè anu bisognu di cunsumà abbastanza per soddisfà i so bisogni quotidiani, è ancu i bisogni di u so zitellu crescente. A dumanda aumentata di iodu cuntinua per tutta a lattazioni, postu chì i zitelli ricevenu iodu per mezu di u latte maternu ().

Ùn cunsumà abbastanza iodu durante a gravidanza è l'allattamentu pò causà effetti secondari sia per a mamma sia per u zitellu.

E mamme ponu avè i sintomi di una tiroide pocu attiva, cume un boccu, debolezza, fatica è sensazione di fretu. Intantu, una carenza di iodu in i zitelli pò impedisce a crescita fisica è u sviluppu cerebrale ().

Inoltre, una carenza severa di iodu pò aumentà u risicu di mortinatalità ().

Riassuntu

Uttene abbastanza iodu hè particularmente impurtante per e donne incinte è chì allattanu, postu chì anu più bisogni. Una carenza di iodu pò causà effetti collaterali severi, in particulare per u zitellu, cum'è crescita stunted è sviluppu cerebrale.

10. Periodi Pesanti o Irregulari

Un sanguinamentu menstruale pesante è irregulare pò accade per via di una carenza di iodu ().

Cum'è a maiò parte di i sintomi di carenza di iodu, questu hè ancu ligatu à bassi livelli di ormoni tiroidei, postu chì u iodiu hè necessariu per fabricà ormoni tiroidei.

In un studiu, u 68% di e donne cù livelli bassi di ormoni tiroidiali anu sperimentatu cicli menstruali irregulari, paragunatu à solu u 12% di e donne sane ().

E ricerche mostranu ancu chì e donne cun livelli bassi di ormoni tiroidiali sperimentanu cicli menstruali più frequenti cun sanguinamentu intensu. Questu hè perchè i livelli bassi di ormoni tiroidei disturbanu i segnali di ormoni chì sò implicati in u ciclu mestruale (, 38).

Riassuntu

Alcune donne cù una carenza di iodu ponu sperimentà periodi pesanti o irregulari. Questu hè perchè i livelli bassi di ormoni tiroidei ponu interferisce cù ormoni chì sò implicati in a regolazione di u ciclu mestruale.

Fonti di Iodiu

Ci hè assai pochi boni fonti di iodu in a dieta. Questa hè una di e ragioni per chì a carenza di iodu hè cumuna in u mondu sanu.

L'ingestione quotidiana raccomandata (RDI) hè 150 mcg per ghjornu. Questa quantità deve risponde à i bisogni di 97-98% di tutti l'adulti sani.

Tuttavia, e donne incinte o chì allattanu anu bisognu di più. E donne incinte anu bisognu di 220 mcg à ghjornu, mentre e donne chì allattanu necessitanu 290 mcg à ghjornu (39).

L'alimenti sottu sò ottime fonti di iodiu (39):

  • Alga, un fogliu sanu seccu: 11-1989% di u RDI
  • Baccalà, 3 once (85 grammi): 66% di u RDI
  • Yogurt, chjaru, 1 tazza: 50% di u RDI
  • Sale iodatu, 1/4 cucchiaina (1,5 grammi): 47% di u RDI
  • Gamberi, 3 once (85 grammi): 23% di u RDI
  • Uovo, 1 grande: 16% di u RDI
  • Tonu, in scatula, 3 once (85 grammi): 11% di u RDI
  • Prune secche, 5 prugne: 9% di u RDI

L'alga hè di solitu una grande fonte di iodu, ma questu dipende da induve hè venutu. L'alga di certi paesi, cum'è u Giappone, hè ricca in iodu ().

Una quantità più chjuca di questu minerale si trova ancu in una varietà di alimenti cum'è pesci, crostacei, vacca, pollo, fagioli lima è pinto, latte è altri prudutti caseri.

U megliu modu per uttene abbastanza iodu hè di aghjunghje sale iodatu à i vostri pasti. A mezza cucharadita (3 grammi) durante u ghjornu hè abbastanza per evità una carenza.

Se pensate chì avete una carenza di iodu, hè megliu cunsultà u vostru duttore. Verificanu i segni di gonfiore (un boccu) o piglianu un campione d'urina per verificà i vostri livelli di iodu ().

Riassuntu

U iodiu si trova in pochi alimenti, chì hè una di e ragioni per chì a carenza hè cumuna. A maiò parte di l'adulti sani anu bisognu di 150 mcg per ghjornu, ma e donne incinte è chì allattanu anu bisognu di più per risponde à i bisogni di i so criaturi.

U Bottom Line

E carenze di iodu sò assai cumuni, soprattuttu in Europa è in i paesi di u Terzu Mondu, induve u tarrenu è l'alimentazione anu livelli bassi di iodu.

U vostru corpu usa iodu per fà ormoni tiroidiali. Hè per quessa chì una carenza di iodu pò causà ipotiroïdismu, una cundizione induve u corpu ùn pò micca fà abbastanza ormoni tiroidei.

Per furtuna, a carenza hè faciule da prevene. Aghjunghje un trattu di sale iodatu à i vostri pasti principali duverebbe aiutà à risponde à e vostre esigenze.

Se pensate chì avete una carenza di iodu, hè megliu parlà cù u vostru duttore. Verificanu i segni visibili di una carenza di iodu, cum'è un boccu, o piglianu un campione d'urina.

Selezziunà Amministrazione

Pressa daretu à u collu: Pesa i Benefici è i Rischi

Pressa daretu à u collu: Pesa i Benefici è i Rischi

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.Una tampa daretu...
Chì Cause Sbadiglia eccessivu è Cumu trattallu

Chì Cause Sbadiglia eccessivu è Cumu trattallu

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Chì ghj...