I Toni Isocronici Avenu Benefici Veri per a Salute?
Cuntenutu
- Chì sò?
- Cumu si sona
- Battiti isochronichi vs binaurali è monaurali
- Battiti binaurali
- Battimenti monoaurali
- Prestazioni supposti
- Ciò chì dice a ricerca
- Battiti binaurali
- Battimenti monoaurali
- Attrainment d'onda cerebrale
- Sò sicuri?
- U fondu
I toni isocronichi sò aduprati in u prucessu di allenamentu di l'onde cerebrali. L'entrenamentu di l'onda cerebrale si riferisce à un metudu per uttene l'onde cerebrali à sincronizà cun un stimulu specificu. Stu stimulu hè tipicamente un mudellu audio o visuale.
E tecniche di allenamentu di onde cerebrali, cume l'usu di i toni isocronici, sò studiati cum'è una terapia potenziale per una varietà di condizioni di salute. Queste ponu includere cose cum'è u dolore, u disordine di deficit di attenzione iperattività (ADHD), è l'ansietà.
Chì dice a ricerca nantu à sta terapia potenziale? E cumu sò i toni isocronii diversi da l'altri toni? Cuntinuate à leghje mentre ci immergimu più in queste dumande è ancu di più.
Chì sò?
I toni isocronichi sò toni unichi chì si accendenu è si spenghjenu à intervalli regulari, spartiti uniformemente. Questu intervallu hè tipicamente breve, creendu un battimentu chì hè cum'è un pulse ritmicu. Sò spessu incrustati in altri soni, cum'è musica o soni di natura.
I toni isocronichi sò aduprati per l'entrainamentu di l'onde cerebrali, in cui e vostre onde cerebrali sò fatte à sincronizà cù a frequenza chì state ascoltendu. Si crede chì a sincronizazione di e vostre onde cerebrali à una certa frequenza puderia esse capace di induce vari stati mentali.
L'onde cerebrali sò produtte da attività elettrica in u cervellu.Pò esse misurati aduprendu una tecnica chjamata elettroencefalogramma (EEG).
Ci sò parechji tippi ricunnisciuti di onde cerebrali. Ogni tippu hè assuciatu à una gamma di frequenza è à un statu mentale. Elencati in ordine da a più alta frequenza à a più bassa, cinque tippi cumuni sò:
- Gamma: un statu di alta concentrazione è di risoluzione di prublemi
- Beta: una mente attiva, o statu di vigilia nurmale
- Alfa: una mente calma è riposu
- Theta: un statu di stanchezza, sunniate, o sonnu precoce
- Delta: un sonnu prufondu o statu di sognu
Cumu si sona
Parechji toni isocronichi sò messi in musica. Eccu un esempiu da u Canale YouTube Jason Lewis - Mind Amend. Questa musica particulare hè destinata à alleviare l'ansietà.
Se site curiosu cumu sonanu i toni isocronichi da solu, fighjate sta video di YouTube da Cat Trumpet:
Battiti isochronichi vs binaurali è monaurali
Puderete avè intesu parlà di altri tippi di toni, cum'è battiti binaurali è monaurali. Ma cumu sò questi diffirenti da i toni isocronii?
A diversità di i toni isocronichi, sia i battiti binaurali sia i monaurali sò continui. U tonu ùn hè micca attivatu è disattivatu cumu hè cun un tonu isocronicu. U modu chì sò generati hè ancu diversu, cumu discuteremu quì sottu.
Battiti binaurali
I battiti binaurali sò generati quandu dui toni cù frequenze appena sfarenti sò presentati à ogni arechja. A differenza trà questi toni hè trattata in a vostra testa, permettendu di percepisce un battitu specificu.
Per esempiu, un tonu cù una frequenza di 330 Hertz hè datu à l'arechja manca. In listessu tempu, un tonu di 300 Hertz hè datu à l'arechja destra. Puderete percepisce un battitu di 30 Hertz.
Perchè un tonu diversu hè datu à ogni arechja, l'usu di battiti binaurali richiede l'usu di cuffie.
Battimenti monoaurali
I toni monoaurali sò quandu dui toni di frequenza simile sò cumbinati è presentati à una o à e duie arechje. Simile à i battiti binaurali, percepirete a differenza trà e duie frequenze cum'è un battutu.
Usemu u listessu esempiu cum'è quì sopra. Dui toni cun frequenze di 330 Hertz è 300 Hertz sò cumminati. In questu casu, avaristi percepitu un battimentu di 30 Hertz.
Perchè i dui toni sò cumbinati prima di ascultalli, pudete ascultà battiti monofonichi attraversu i diffusori è ùn avete micca bisognu di aduprà cuffie.
Prestazioni supposti
Si pensa chì l'usu di toni isocronici è altre forme di allenamentu di l'onde cerebrali pò prumove stati mentali specifici. Questu pò esse benefiziu per una varietà di scopi chì includenu:
- attinzioni
- prumove un sonnu sano
- alleviate u stress è l'ansietà
- percepzioni di u dulore
- memoria
- meditazione
- valurizazione di l'umore
Cumu hè chì tuttu què suppone di travaglià? Fighjemu uni pochi di esempi simplici:
- Onde cerebrali di frequenza inferiore, cume onde theta è delta, sò associate cù u statu di sonnu. Dunque, ascultà un tonu isochronicu à bassa frequenza puderia aiutà à prumove un sonnu megliu.
- Onde cerebrali à frequenza più alta, cume onde gamma è beta, sò assuciate à una mente attiva, impegnata. L'ascoltu di un tonu isochronicu à alta frequenza puderia aiutà à l'attenzione o a cuncentrazione.
- U tippu intermediu di onda cerebrale, onde alfa, si presenta in un statu rilassatu. L'ascoltu di i toni isocronii in a frequenza di l'onda alfa pò esse esaminatu cum'è un modu per induce un statu di rilassamentu o d'aiutu in a meditazione.
Ciò chì dice a ricerca
Ùn sò stati assai assai studii di ricerca realizati nantu à toni isocronii specificamente. Per via di questu, una ricerca supplementaria hè necessaria per determinà se i toni isocroni sò una terapia efficace.
Alcuni studii anu adupratu toni ripetuti per studià l'attraversamentu di l'onde cerebrali. Tuttavia, i toni aduprati in sti studii ùn sò micca stati di natura isocronica. Questu significa chì ci era una variazione in u pitch, in l'intervallu trà i toni, o in i dui.
Mentre a ricerca nantu à i toni isocronii manca, alcune ricerche nantu à l'efficacità di i battiti binaurali, i battiti monaurali, è l'entrainamentu di l'onda cerebrale sò state effettuate. Fighjemu ciò chì alcuni di questu dice.
Battiti binaurali
Un investigatu cumu i battiti binaurali anu influenzatu a memoria in 32 participanti. I participanti anu ascoltatu battiti binaurali chì eranu o in a gamma beta o theta, chì sò associati à una mente attiva è à u sonnu o a stanchezza, rispettivamente.
Dopu, i participanti sò stati invitati à fà attività di richiamata. Hè statu osservatu chì e persone esposte à battiti binaurali in a gamma beta anu richiamatu più parolle currettamente di quelle esposte à battiti binaurali in a gamma theta.
Un sguardu nantu à cume i battiti binaurali à bassa frequenza anu influenzatu u sonnu in participanti 24. I battiti aduprati eranu in a gamma delta, chì sò assuciati à un sonnu prufondu.
Hè statu trovu chì a durata di u sonnu prufondu era più longa in i participanti chì ascoltavanu battiti binaurali paragunatu à quelli chì ùn l'anu micca. Inoltre, questi participanti anu passatu menu tempu in sonnu leggeru paragunatu à quelli chì ùn anu micca ascoltatu i battiti.
Battimenti monoaurali
A hà valutatu l'effettu di i batti monaurali nantu à l'ansietà è a cognizione in 25 participanti. I battiti eranu in i teta, alfa o gamma. I participanti anu valutatu u so umore è anu realizatu attività di memoria è di vigilanza dopu avè ascoltatu i battiti per 5 minuti.
L'investigatore anu trovu chì i batti monaurali ùn avianu micca un effettu significativu nantu à i compiti di memoria o di vigilanza. Tuttavia, un effettu significativu annantu à l'ansietà hè statu osservatu in quelli chì ascoltavanu qualsiasi battutu monaurale paragunatu à un gruppu di cuntrollu.
Attrainment d'onda cerebrale
Un sguardu nantu à i risultati di 20 studii nantu à l'entrainamentu di l'onde cerebrali. I studii riveduti anu valutatu l'efficacezza di l'attraversamentu di l'onda cerebrale nantu à i risultati di:
- cognizione è memoria
- umore
- stress
- dulore
- cumpurtamentu
Benchì i risultati di i studii individuali variinu, l'autori anu trovu chì l'evidenza generale dispunibile suggerisce chì l'attraversamentu di l'onda cerebrale puderia esse una terapia efficace. A ricerca supplementaria hè necessaria per supportà questu.
Sò sicuri?
Ùn sò stati assai studii nantu à a sicurità di i toni isocronichi. Tuttavia, ci sò alcune cose chì duvete tene à mente prima di usalli:
- Mantene u voluminu ragiunevule. I rumuri forti ponu esse dannosi. Rumori per un periodu prolungatu di tempu ponu causà danni à l'audizione. Per esempiu, a conversazione normale hè di circa 60 decibel.
- Aduprate cun prudenza si avete epilepsia. Alcuni tipi di allenamentu cerebrale ponu causà crisi.
- Esse cuscenti di u vostru circondu. Evite di aduprà e frequenze più rilassanti quandu site guidendu, operendu apparecchiature, o svolgendu attività chì richiedenu vigilenza è concentrazione.
U fondu
I toni isocronichi sò toni di listessa frequenza chì sò separati da intervalli corti. Questu crea un sonu pulsatu ritmicu.
I toni isocronichi sò aduprati in u prucessu di allenamentu di l'onde cerebrali, chì hè quandu e vostre onde cerebrali sò deliberatamente manipulate per sincronizà cun un stimulu esternu cum'è un sonu o una immagine. Altri esempi di tippi d'entrainment uditivi sò battiti binaurali è monaurali.
Cum'è altri tippi d'entrenamentu di l'onde cerebrali, l'usu di toni isocronii puderia potenzialmente beneficu per una varietà di condizioni di salute o per migliorà l'umore. Tuttavia, a ricerca in questa zona hè attualmente assai limitata.
Più ricerche sò state effettuate in battiti binaurali è monaurali. Finu à avà, indica chì ponu esse terapie benefiche. Cum'è cù i toni isocronii, un studiu più apprufunditu hè necessariu.