Pruritu Dopu una Doccia: Perchè Accade è Cumu Trattallu
Cuntenutu
- Chì causa a prurigazione di a pelle dopu à duscia o bagnu?
- Cutis di xerosi
- Sensibilità di u sapone
- Prughjettu Aquagenicu
- Trattà prurito dopu u bagnu
- U fondu
Panoramica
Per alcune persone, colpisce a doccia porta cun ellu un effetti collaterale scomudu: prurito pesante, persistente.
Prurite dopu à piglià un bagnu o una doccia ùn hè micca pocu cumunu. Pò esse causatu da a pelle secca o altre condizioni di a pelle. Continuate à leghje per scopre ciò chì face chì a vostra pelle prurisce dopu a duscia.
Chì causa a prurigazione di a pelle dopu à duscia o bagnu?
Ci hè parechji culpevuli chì puderebbenu esse a causa di a vostra pelle pruriginosa dopu à a doccia. Certi sò più cumuni cà altri.
Cutis di xerosi
"Xerosis cutis" significa simpliciamente chì a to pelle hè troppu secca. Mullerete a pelle in acqua calda per lunghi periodi di tempu pò spogliate a vostra pelle di i so olii naturali, irritendu a pelle chì manca già di umidità. A volte chì si traduce in prurito dopu una doccia.
U pruritu pò accade soprattuttu nantu à i vostri pedi o gambe perchè quelle parti di u vostru corpu anu tantu cuntattu cù l'acqua.
Sensibilità di u sapone
Hè pussibule chì u sapone chì state aduprendu secchi a vostra pelle mentre si pulisce. Un sapone duru ùn pò micca sempre lascià una eruzione chì si pò vede, ma pò lasciare un pruritu durevule dopu à a vostra doccia hè finita. Mancà di lavà tutti i residui di sapone da a vostra pelle dopu à una doccia pò ancu esse una fonte di prurigazione è di disagiu.
Prughjettu Aquagenicu
Cù sta cundizione, u vostru sistema nervosu pò esse attivatu da l'acqua nantu à a vostra pelle. Di conseguenza, si prude dopu una doccia o bagnu. Sta cundizione hè rara, è se l'avete, probabilmente a sapete dighjà.
A prurite Aquagenica provoca pruriti immensi dopu ogni cuntattu cù l'acqua, cumpresu lavatu e mani, è andendu in piscina.
Trattà prurito dopu u bagnu
Se u vostru pruritu hè persistente dopu una doccia, pudete vulete cunsiderà aduprà un rimediu casanu cum'è trattamentu. Di seguito sò alcuni modi per prevene prurite o trattallu se accade:
- Pat asciuttu invece di asciugamani. Strofinendu a vostra pelle cù un asciugamanu dopu à una doccia pò spuglià a vostra pelle d'umidità. Ùn circate micca di caccià ogni goccia d'acqua da a vostra pelle. Invece, appiccicate a pelle cù u tovagliolu dopu lavatu.
- Idratate a vostra pelle mentre hè sempre bagnata. L'applicazione di una crema idratante mentre a vostra pelle hè appena un pocu umida aiutà à bluccà l'umidità in a vostra barriera cutanea. Optate per un idratante ipoallergenicu senza fragranza. Pensate à aduprà unu chì hè "senza oliu" se avete a pelle propensa à l'acne. Per un benefiziu di raffreddamentu aghjuntu, conservate a vostra crema idratante in u frigorifero prima di applicallu.
- Cambia i to savoni. Se avete pruritu ricurrente senza una pricipitazione dopu à a doccia, forse hè ora di cambià i saponi. Cerca un sapone cun ingredienti lieve, ipoallergenici. Sapone idratante per avè un effettu pusitivu annantu à a riduzzione di i sintomi di a pelle secca.
- Cambiate a vostra rutina di duscia. Se pigliate dusce lunghe è vapore, pudete lasciare a vostra pelle secca. Piglià dusce più brevi chì ùn sò micca troppu caldi, è chì diminuiscenu rapidamente à una temperatura tiepida, pò dà una pelle più sana è menu pruriginosa.
- Pruvate un agente di raffreddamentu dopu a doccia. L'Accademia Americana di Dermatologi raccomanda di usà mentione o lozione di calamina in u situ di pruritu è irritazione.
- Creme anti-prurito chì cuntenenu àcitu latticu per calmà i pruriti da a pelle secca è per aiutà à ligà l'umidità à a pelle. Pramoxine hydrochloride hè un altru ingrediente promettente per diminuisce u pruritu causatu da a pelle seca. Nutate bè chì e creme senza ricetta cuncipite per calmà i sintomi di a prurigine causate da l'infiammazione, cum'è i corticosteroidi topichi, ùn travaglianu di solitu per affruntà e prurigine causate da a pelle chì hè solu secca.
- Cunsiderate l'olii essenziali cum'è parte di a vostra rutina di duscia. Pudete aduprà olii essenziali per prevene o trattà prurite. Dilute ogni oliu essenziale chì sceglite. L'oliu deve esse diluitu cù un oliu purtatore calmante, cum'è amandule dolce o oliu di jojoba, prima di esse applicatu à a pelle irritata. A menta piperita, a camomile, l'arburu da tè, è u geraniu rosatu anu tutti benefici potenziali per calmà a pelle secca è pruriginosa.
- Bei più acqua. Esse disidratatu pò purtà à a pelle chì si sente secca. In generale, assicuratevi chì uttene ottu tazze d'acqua (o più!) Ogni ghjornu per idratà u vostru corpu currettamente.
U fondu
Fà prurite dopu à una duscia ùn hè micca pocu cumunu. Per furtuna, i cambiamenti semplici in a vostra rutina di duscia ponu generalmente affruntà i prublemi sottostanti chì vi causanu prurito.
In ogni casu, se i vostri sintomi di pruritazione ùn diminuiscenu micca in una ora o duie dopu a doccia, o se sentite a pruritazione constantemente ancu dopu avè pruvatu rimedii casani, ghjunghje à u vostru duttore.
Ci sò casi rari quandu u pruritu pò esse un'indicazione di una cundizione di salute seria, cum'è e malatie di u fegatu o u linfoma di Hodgkin, allora ùn ignurate micca i sintomi di prurito persistente.