Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 11 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 13 Febbraiu 2025
Anonim
Ileostomia: cosa hè, à chì serve è cura - Salute
Ileostomia: cosa hè, à chì serve è cura - Salute

Cuntenutu

L'ileostomia hè un tipu di prucedimentu induve una cunnessione hè fatta trà l'intestinu chjucu è u muru addominale per permettà l'eliminazione di feci è gasi quandu ùn ponu micca passà per l'intestinu grossu per via di malatie, essendu diretta à un saccu chì si adatta à u corpu.

Questa prucedura hè generalmente eseguita dopu a chirurgia à u sistema digestivu, in particulare in u casu di cancheru in l'intestinu, colite ulcerativa è malattia di Crohn, per esempiu, è pò esse temporanea o permanente, essendu impurtante, in i dui casi, chì a persona abbia u cura necessaria per prevene infezioni è irritazioni di a pelle.

Per chì ghjè

L'ileostomia serve per rindirizzà u flussu di l'intestinu chjucu quandu l'intestinu grossu cambia, essendu indicatu principalmente dopu a chirurgia per trattà u cancheru in l'intestinu o in u rettu, a colite ulcerosa, a malattia di Crohn, diverticulite o perforazioni in l'addome. Cusì, e feci è i gasi sò diretti à un saccu di raccolta chì si adatta à u corpu è deve esse cambiatu regolarmente.


In l'intestinu ci hè assorbimentu d'acqua è l'azzione di i microorganisimi chì facenu parte di u microbiota intestinale, lascendu e feci cù una cunsistenza più pastosa è solida. Cusì, in casu di ileostomia, postu chì ùn ci hè passaghju per l'intestinu grossu, e feci sò assai liquide è acide, chì ponu causà molta irritazione di a pelle.

L'ileostomia hè un tipu d'ostomia, chì currisponde à una prucedura chirurgica chì hà per scopu di cunnesse un organu à l'ambiente esternu è, in questu casu, l'intestinu chjucu à u muru addominale. In cunsequenza di sta prucedura, si forma una stoma, chì currisponde à u situ di a pelle induve a cunnessione hè stata fatta, chì pò esse permanente, quandu si verifica chì ùn ci hè micca pussibilità di mantene a funzione normale di l'intestinu, o temporanea, in u quale ferma finu à chì l'intestinu hè recuperatu.

Cura dopu l'ileostomia

A cura principale dopu l'ileostomia hè in relazione cù a borsa è a stoma, per evità l'infiammazione è l'infezioni in u situ. Cusì, hè impurtante chì u saccu d'ileostomia sia cambiatu di modu regulare, di preferenza quand'ellu ghjunghje à 1/3 di a so capacità massima, evitendu perdite, è u cuntenutu deve esse ghjittatu in a toilette è u saccu scartatu per evità infezioni. Tuttavia, certi sacchetti sò riutilizabili, dunque hè impurtante chì a persona seguii l'istruzzioni di disinfezione.


Per evità una grande irritazione per a pelle per via di l'acidità di e feci, hè impurtante chì l'apertura di u saccu abbia a dimensione di u stoma, per impedisce chì e feci liberate entrinu in cuntattu cù a pelle. Inoltre, ancu s'ellu ùn ci hè nisun cuntattu trà u cuntenutu liberatu in u saccu è a pelle, dopu à a rimozione di u saccu hè impurtante di pulisce bè a regione è u stoma, secondu l'istruzzioni di l'infermiera, asciugà bè a pelle è mette l'altra saccu nantu.

Pò esse ancu indicatu da u duttore per aduprà un spray o unguentu protettivu, chì impedisce l'irritazione di a pelle causata da u cuntenutu liberatu da l'ileostomia. Hè ancu impurtante chì a persona beva assai acqua durante u ghjornu, postu chì ci hè un risicu più grande di disidratazione, postu chì e feci sò assai liquide è ùn ci hè micca riassorbimentu di l'acqua da u corpu per via di u fattu chì e feci ùn passanu per l'intestinu grossu.

Vede più dettagli nantu à a cura dopu l'ileostomia.

Articuli Populari

Quandu u golf hè normale è quandu pò esse seriu

Quandu u golf hè normale è quandu pò esse seriu

Hè nurmale chì u zitellu campi à golf (rigurgitate) finu à circa 7 me i di età, po tu chì u tomacu di u zitellu hè facilmente pienu, ciò chì genera un picc...
7 cunsiglii simplici per luttà contr'à l'ardori

7 cunsiglii simplici per luttà contr'à l'ardori

A cau a principale di bruciori di tomacu hè u cun umu di alimenti gra i, indu trializati è di bevande ga ate o alcoliche, per e empiu. Per que ta ragione, l'ardori di tomacu ponu e e pre...