A storia di nascita accidentale di Jade Roper Tolbert hè quella chì duvete leghje per crede
Cuntenutu
Bachelor alum Jade Roper Tolbert hà pigliatu à Instagram ieri per annunzià chì hà parturitu un zitellu sanu luni luni sera. I fans eranu entusiasmati di sente a notizia eccitante, ma ancu scunfitti da a manera chì u travagliu è a consegna di Roper Tolbert hè cascatu.
"Aghju accidentalmente partutu in casa eri sera, in u nostru armadiu maestru", hà scrittu l'antica stella di a realtà nantu à Instagram, à fiancu à una foto scherzosa di a so presa cù u so zitellu circundatu da paramedici è membri di a famiglia. (Relativu: U Metudu di Nascita chì ùn Sapiate Mancu Esistitu)
"Aghju sempre trattatu u scossa di tuttu què, chì ùn era micca solu ciò chì avia previstu, ma sò cusì cuntenta per ogni persona chì hà aiutatu u nostru figliolu à mette u mondu in modu sicuru", hà continuatu.
Si scopre, l'acqua di Roper Tolbert hè scappata da u celu è u so travagliu cresce rapidamente dopu. Apparentemente ùn ci era tempu per ella di ghjunghje in ospedale. "Settanta cinque minuti dopu aghju parturitu u nostru zitellu sanu mentre stringhjia un bancu in u nostru armadiu", hà spartutu.
Per furtuna, Roper Tolbert è u so figliolu sò sani. Ma a situazione era certamente menu ideale.
ICYDK, assai di pianificazione passa per avè una nascita in casa. E mamme chì optanu per dà nascita in casa di solitu impieganu una levatrice, chì aiuta à assicurà una sperienza di nascita sicura è tranquilla, secondu l'Associazione Americana di Gravidanza (APA). Inoltre, ci hè tipicamente un Pianu B in casu chì un trasferimentu in ospedale sia necessariu. L'APA ricumanda ancu di avè un ginecologicu di salvezza per cuntattà, è ancu un pediatricu chì pò esaminà u zitellu in 24 ore da a nascita. (Assuciatu: I Nascimenti di a Sezione C Quasi Doppianu In L'ultimi Anni-Eccu Perchè Chì Què)
Ancu allora, u 40 per centu di e mamme per a prima volta è u 10 per centu di e donne chì anu datu nascita sò trasferiti in un ospedale per a consegna per via di cumplicazioni durante a nascita in casa, secondu l'APA. Dunque u fattu chì Roper Tolbert sia statu capace di consegnà cù successu u so figliolu cun una pianificazione apparentemente nulla, hè abbastanza incredibile. (In cunnessione: Sta mamma hà parturitu un zitellu di 11 libbra in casa senza epidurale)
Fortunatamente, hà avutu un sistema di supportu forte per aiutà à traversu l'esperienza.
"Hè statu unu di i mumenti i più spaventosi di a mo vita perchè mi sentu tantu fora di cuntrollu, ma Tanner, a mamma di Tanner, a mo mamma, è i medichi è i spenghjifochi mi mantenenu andatu quandu aghju avutu a sensazione chì u mondu mi calava nantu à mè è u mo nascitu. baby ", hà scrittu Roper Tolbert, cuncludendu u so postu. "Cusì incredibilmente grata per u sistema di supportu chì avemu avutu è per questu bellu zitellu aghju da tene in i mo bracci."