Jameela Jamil hè quì per ricurdà ciò chì rappresentanu in realtà e smagliature nantu à i vostri petti
Cuntenutu
U Bonu postu 's Jameela Jamil si tratta di amà u vostru corpu cume hè, indipendentemente da i standard ideali di bellezza di a sucietà. Non solu l'attrice hà trascinatu senza paura e celebrità per a prumuzione di prudutti malsani per a perdita di pesu, ma hà ancu apertu nantu à e so proprie lotte cù a dismorfia di u corpu, i disordini alimentari, è cumu abbraccia a so Sindrome Ehlers-Danlos. In una recente publicazione in Instagram, Jamil spera di nurmalizà un altru fenomenu chì hà spessu un impattu negativu annantu à l'immagine di u corpu di e donne: e strie.
Jamil hà fieru affaccatu i strambi nantu à e so tette in un selfie in spiaggia, scrivendu un missaghju empowering per accumpagnà a foto. "Le smagliature di tette sò una cosa normale è bella", hà scrittu. "Aghju vergeti in tuttu u mo corpu è li rinuminaghju per nome tutti Babe Marks. Sò un segnu chì u mo corpu hà osatu occupà un spaziu in più in una sucietà chì dumanda a nostra eterna magrezza. Sò u mo badge d'onore per a resistenza à l'armamentu di a sucietà di a forma femina. " (In cunnessione: Padma Lakshmi hà solu fattu un Gridu à i so Stretch)
Jamil face un puntu validu: i scontri sò completamente naturali è inevitabbili (a scienza sustene), per ùn dì chì a maiò parte di e donne l'anu. Spessu si prisentanu com'è u risultatu di a gravidanza, una predisposizione genetica, o ancu com'è un signu naturali di crescita è anziane. Dunque piuttostu chè di dumandà constantemente cumu sbarrazzassi di sti cosiddetti "difetti", perchè ùn li abbraccianu cum'è una parte normale di a vita? (In cunnessione: Denise Bidot Sparte Perchè Ama I Stretch Marks On Her Stomach)
In più, ci hè qualcosa da dì di celebrità cum'è Jamil chì sò crudi è sinceri à abbraccià e so imperfezioni. Hè un bellu ricordu per e donne è e zitelle chì u so corpu merita di esse celebratu - "difetti" è tuttu. Dunque, continuate à mette in opera i controlli di realtà abilitanti, Jameela. Ti amemu per elli.