Cumu resiste à i cravings di l'alimentariu - è quandu hè bè di dà
Cuntenutu
- Cume Stop Cravings Alimentari
- Vecchia scusa: "Se mi privà avà, aghju da manghjà più tardi".
- Vechja Scusa: "Mi meritu un piacè dopu u tipu di ghjornu chì aghju avutu".
- Vecchia scusa: "Hè una occasione speciale".
- Vechja Scusa: "Aghju bisognu à stà à sente u mo corpu, è vole un ghjacciu".
- Vecchia scusa: "Sò statu veramente bè ultimamente".
- Vechja Scusa: "S'elli ponu manghjà un brownie sundae, anch'eiu possu."
- Rivista per
Simu tutti stati quì: Cuminciate a vostra ghjurnata bè cù una colazione sana di yogurt grecu, frutta, amandule, è una cunvinzione chì manghjerete sanu tuttu u ghjornu. U pranzu hè pesciu à a griglia è una insalata è si sente chì site prontu à affruntà a pulizia senza zuccheru, senza carboidrati di J.Lo. Ma allora u colpu di u dopu meziornu tocca è pensate chì avete manghjatu bè tutta a ghjurnata, chì pò fà veramente una manciata di M & Ms? À a cena site arrabbiatu è abbandunate una mezza pagnotta di pane francese mentre i spaghetti cottenu. L'ora di dorme vi trova zoning fora davanti à a TV cun una pinta di gelato invece di chjappà u saccu prima. Quandu infine inciampate in lettu troppu tardi è troppu stancu, decide di fà megliu dumane. Schiuma, risciacqua, ripeti.
Ùn site micca pazzu sì avete a sensazione di avè una battaglia interna per sapè se duverete o ùn duverete micca entre in u vostru stufa di emergenza Oreo. "Semu à u nostru più creativi quandu avemu pruvatu à ghjustificà di dà in una brama", dice David Colbert, MD, un coautore di A Dieta di a Riunione di u Liceu.
È e brama sembranu culpisce di più in più à misura chì u ghjornu passa. Sicondu un sondaghju realizatu da Massive Health (una app di seguimentu di l'ingesta di l'alimentariu ogni ghjornu), a ghjente in u mondu hà prublemi à capisce cumu resiste à i brami alimentari, in particulare quandu u sole tramonta. (Un novu studiu hà u vermentu: Hè veramente quellu male per manghjà tardi a notte?)
"Ci hè una diminuzione generale di 1,7 per centu in salubrità di ciò chì si manghja per ogni ora di a ghjurnata chì passa dopu a colazione", dice Aza Raskin, fundatore di Massive Health. "Hè cusì veru in Tokyo quant'è in San Francisco quant'è in San Paulu. Ci insegna qualcosa di fundamentale nantu à u modu in cui e persone piglianu e decisioni nantu à l'alimentu - è e decisioni in generale".
Fortunatamente, i scientisti sò avà più chè mai per utilizà i nostri putenzi di persuasione per u bonu, micca u male, in ogni ora di u ghjornu. Eccu cumu si resiste à l'alimentu chì ùn hè micca cusì bellu per i vostri obiettivi di salute. (Ma prima di andà più luntanu, leghjite: Perchè Avemu bisognu di smette di pensà à l'alimenti cum'è "Boni" è "Cattivi")
Cume Stop Cravings Alimentari
Pruvate queste sei strategie per rinfurzà a vostra mente, custruisce abitudini più sani, è amparà à resistere à i brami alimentari, senza privà sè stessu.
Vecchia scusa: "Se mi privà avà, aghju da manghjà più tardi".
Novu Mantra: "Aghju fattu una scelta, micca un sacrifiziu".
Tendemu à vulè ciò chì ùn pudemu micca avè. Ma quandu si tratta di cravings, ùn uttene micca ciò chì vulete, pò sminuisce u vostru desideriu. "I studii mostranu chì bramemu ciò chì manghjemu", dice Stephanie Middleberg, R.D., dietista in New York. "Allora se manghjate cibi boni per voi, cumincierete à vulè li invece di biscotti è di torta." A chjave hè di mette a vostra mente à bordu mentre capite cumu resistere à e voglie di manghjà finu à chì u vostru corpu possa ripiglià. (Connessu: Cumu una donna hà finalmente frenatu a so brama di zuccheru)
Cume resistere à a strategia di brami alimentari: Riframe a storia. "Privassi di sè stessu hè di resistenza, è a resistenza hè difficiule. Sceglie se manghjà qualcosa, invece, hè putente", dice Michelle May, M.D., l'autore di Manghjate ciò chì amate, amate ciò chì manghjate. Dunque, invece di pruvà à fà u vostru modu attraversu cumu si ferma i brami di l'alimentu, mettilu nantu à u brusgiatore finu à chì site in un allenamentu o finitu a cena. "In questu modu pudete indulge, ma in u vostru tempu è in i vostri termini", dice Keri Gans, R.D., l'autore di A Dieta Chjucu Cambiamentu.
A tattica pò ancu aiutà à manghjà menu: E ricerche anu trovu chì e persone chì anu dettu di rinuncià à manghjà a cicculata cunsumavanu menu di quelli chì avianu dettu di manghjalla subitu. I ricercatori credenu chì quandu aspettate per indulgere, site probabilmente in menu di una mentalità impulsiva è in più di una riflessiva, pronta à gustà. (P.S. Eccu ciò chì a scienza dice nantu à quanti pasti ingannati duvete avè à settimana.)
Vechja Scusa: "Mi meritu un piacè dopu u tipu di ghjornu chì aghju avutu".
Mantra novu: "Meritu a buntà, micca e calorie".
Benintesa, suddisfà un desideriu pò dà un successu rapidu di l'ormone di piacè dopamina (è se u fate cù carboidrati, una corsa di serotonina calmante ancu). Ma a ricerca mostra chì l'effettu cunfortu di a cicculata dura solu trè minuti. È una volta chì l'altezza passa, vi lasciate e listesse frustrazioni cum'è prima. (Bona nutizia: a cicculata scura puderia cumbatte a tosse, secondu un novu studiu!)
Cume resistere à a strategia di brami alimentari: Verbalizza ciò chì vi face sente pessimu. Mentre chì manghjà emotivamente pò aghjunghje i vostri guai spinghjendu a dimensione di i pantaloni, "identificà i vostri prublemi hè u primu passu per risolve li", dice Jean Fain, psicoterapeuta è autore di A dieta di l'autocompassione. Date vi uni pochi di minuti per scrive nantu à un prublema in un email, poi leghjite ciò chì avete scrittu è sguassate l'abbozzu. A ricerca dice chì guattà virtualmente i vostri guai rende più faciule lascià li andà in a vita vera.
Se ùn pudete micca piantà di pensà à ciò chì hè andatu male, fate qualcosa calmante chì ùn implica micca cunsumu calori, cum'è una caminata. O snuggle cun un animale domesticu o un omu amatu, un modu pruvucatu per fà caccià l'hormone di u stress è u piccu di l'ossitocina chimica chì si sente bè. (O ancu pensate à elli - chì funziona ancu!) Qualunque cosa fate, ùn vi appiccicate micca in u passatu: Un studiu di l'Università di Wake Forest hà truvatu chì i dieters chì ùn si sò micca battuti per un fallimentu percepitu manghjavanu menu. caramelle di quelli chì eranu autocritichi. (Assuciatu: Duvete Veramente Odià nantu à l'Alimenti Trasfurmati?)
Vecchia scusa: "Hè una occasione speciale".
Mantra novu: "Special ùn significa micca stuffed".
"Saria una pazza per passà un pezzu di u vostru propiu torta d'anniversariu", dice Gans. Ma questu ùn significa micca chì avete da manghjà una fetta ginormous-o dui.
Cume resistere à a strategia di brami alimentari: A soddisfazione chì uttenite da qualsiasi alimentu spessu cade cù ogni muccuni, è a ricerca mostra chì e porzioni chjuche ponu esse soddisfacenti quant'è quelle grandi. Allora se a situazione merita un piacè caluricu, pruvate à manghjà solu uni pochi di forchette, è date li tutta a vostra attenzione: Fighjendu nantu à ciò chì manghjate vi aiuta à cunsumà menu calorie dopu. (Questa hè l'idea sana dietro perchè manghjà in mente vi aiuta à capì cumu si ferma i brami di l'alimentu.)
È ricordate chì vi divertirete assai di più se vi sentite saziatu, micca imbottitu. "Vulete sperimentà ciò chì accade à u massimu, è esse in coma alimentariu rende cusì difficiule", dice Fain.
Vechja Scusa: "Aghju bisognu à stà à sente u mo corpu, è vole un ghjacciu".
Novu Mantra: "Ciò chì vogliu ùn hè micca necessariamente ciò chì mi serve".
Pensate à u vostru corpu cum'è s'ellu si trattava di un monitoru per u zitellu: duvete prestu attente à questu, ma ùn avete micca da piantà ciò chì fate ogni volta chì rumbles. "Mentre a fame hè u vostru corpu chì vi dice chì avete bisognu di manghjà, e brama sò un suggerimentu, micca un ordine", dice Susan Albers, psicologa di a Cleveland Clinic è autore di Manghja.Q.
Cume resistere à a strategia di brami alimentari: Accuminciate per determinà s'ellu avete veramente fame. A parti di i sintomi evidenti, cum'è a fatigue è l'irritabilità, a picca hè ancu un bon indicatore di l'appetite. U menu vi interessa di manghjà un alimentu specificu è più vulete solu manghjà qualcosa, più hè probabile chì ùn avete micca solu un desideriu.
S'ellu hè solu un desideriu (per esempiu, si tumberebbe per un biscottu ma puderebbe passà facilmente una mela), preparatevi una tazza di tè verde di gelsominu è pigliate un grande olfattu prima di beie. In studii recenti, e donne chì puzzavanu u gesuminu anu sappiutu riduce significativamente a so brama di cicculata. O aduprate a vostra imaginazione: Altre ricerche anu dimustratu chì visualizà sè stessu manghjendu u vostru alimentu preferitu pò tampà u vostru desideriu ingannendu u vostru cervellu per pensà chì avete digià indulge.
Vecchia scusa: "Sò statu veramente bè ultimamente".
Mantra novu: "Mi sentu veramente bè ultimamente, è vogliu mantene cusì".
"Quandu aduprate l'alimentu cum'è premiu, risicate di sabotà a vostra motivazione signalendu à voi stessi chì avete arrivatu à un puntu finale; avete a medaglia, cusì a corsa hè finita", dice Albers. "Questu pò esse un invitu apertu à vultà à cumpurtamenti malsani". (BTW, cumu si ricumpensa per travaglià fora influenza in gran parte a vostra motivazione.)
Cumu resiste à a strategia di i brami alimentari: Invece di ricumpensà per un travagliu ben fattu, fucalizza nantu à cumu manghjà in modu salutariu hà digià pagatu (aka vittorie senza scala). Avete più energia? I vostri panni si adattanu megliu? Poi pigliate un mumentu per lascià affundà l'emozioni chì vene cun quellu benefiziu. Perchè? In u listessu modu pudete diventà dipendente da l'endorfine chì u vostru corpu rilascia quandu si travaglia un sudore, "pudete esse ingannatu à u sentimentu d'orgogliu o di prugressu, ciò chì face chì vulete cuntinuà per un caminu sanu", dice u duttore Colbert .
Vechja Scusa: "S'elli ponu manghjà un brownie sundae, anch'eiu possu."
Novu Mantra: "Aghju bisognu di manghjà ciò chì hè ghjustu per mè".
Ognunu hà un amicu magru o un cumpagnu di travagliu chì sembra campà di cibo spazzatura è assai di questu. E perchè i studii anu truvatu chì e donne tendenu à manghjà più quandu sò inseme, probabilmente vulete ciò chì ella hà ogni volta chì voi dui andate à pranzu. (Related: Cumu manghjà in bona salute mentre manghjate fora)
"Imitendu altre persone, o" mudelizazione suciale ", hè cumu amparemu à navigà in u mondu guasgi da u momentu di a nascita, è hè un abitudine difficiule di rompe", dice Sonali Sharma, MD, psichiatra in New York. Ma quant'è tentatore per imaginà chì a vostra amica hà scupertu una sorta di quinta dimensione per i dieters, tuttu ciò chì accade cun ella probabilmente ùn traduce micca. "Forse hà un metabolismu veloce o passa ore in palestra ogni ghjornu", spiega u duttore Sharma.
Cume resistere à a strategia di brami alimentari: Avè un mudellu di rollu sanu pò ghjucà un rolu fundamentale per aiutà à seguità a vostra dieta è u pianu di eserciziu. Dunque pensate à qualchissia, ch'ellu si tratti di una celebrità o di un amicu, à e quale abitudini alimentari aspirate. (Saltate l'attrice pin-thin chì sussiste solu nantu à a soda di dieta è invece di sceglie una donna chì hà professatu u so amore per a pizza, ma si limita à duie fette.) Allora, piuttostu cà currisponde à a Sra. Sky-High Metabolism muzzicu per muzzicu, pensate: Chì faria u mo eroe di a salute (per dì, queste femine badass ricunnisciute da Nike)? è agisce in cunseguenza.