Karlie Kloss Hè statu chjamatu "Troppu grassu" è "Troppu magru" In u stessu ghjornu
Cuntenutu
Karlie Kloss hè una seria fonte di fitpirazione. Da i so movimenti cattivi (fighjate queste abilità di stabilità!) À u so stilu athleisure assassinu, ùn pudete micca veramente batte a so attitudine pusitiva in quantu à tutte e cose salute è fitness. Hè per quessa ch'ella hè cusì un bummer chì ancu ella - unu di i mudelli più famosi in u mondu - si vergogna di u corpu. (Quì, vedi cumu pudete canalizà e vibrazioni di allenamentu di Karlie Kloss in palestra.)
Durante una cunversazione di u pannellu Lions di Cannes, Kloss s'hè rializatu in quantu à l'aspettative irrealistiche di u corpu di l'industria di a moda, in più di u fattu chì i supermodelli ùn sò micca immune à elli. "Sò stata chjamata troppu grassa è troppu fina da un agente di casting u listessu ghjornu", hà spartutu ella, secondu a New York Post. Um, chì?! Un'altra cosa impurtante ch'ella hà sustinutu durante a cunversazione? Più diversità di dimensioni in l'industria di a moda. Ié, per piacè.
Per furtuna, u mudellu pare bellu sicuru in u fattu chì a ghjente averà sempre opinioni, ma u più impurtante hè cumu si sente in l'internu. Invece di fighjà nantu à ciò chì l'altri pensanu o ancu cumu pare, Kloss hà spiegatu ch'ella hè stata presa à fighjà nantu à a so forza è a forma fisica invece di esse fissata à l'apparenze. "Ùn vogliu micca fà piacè à nimu, fora di mè", hà dettu. Sembra un modu veramente sanu per trattà cù e pressioni di esse in l'ochju publicu.
Ancu se ùn avete micca u vostru sguardu nantu à a mudellazione, lasciate chì a so sperienza vi incuraghjessi à ignurà ciò chì l'odi anu da dì u vostru corpu. Hè impussibile di piacè à tutti, cusì à menu chì quella persona ùn hè u vostru duttore, basta à cuncentrazione tù.