Katy Perry Dà L'Olimpiadi (È A nostra Playlist di Allenamentu) Un Spinta Seria

Cuntenutu

Quasi dui anni dopu à u so ultimu single, a regina di l'innu di u putere torna cù una di e so più belle canzone. Stu ghjovi, Katy Perry hà surprisatu milioni di fan è cù a liberazione di Rise in Apple Music, chì dapoi hè statu intitulatu "Innu Olimpichi" da NBC. È cun un ritmu cum'è questu, ùn simu micca sorpresi.
"Questa hè una canzone chì cresce in me dapoi anni, chì hè finalmente surtita à a superficia", hà dettu u candidatu à u Grammy in una dichjarazione. "Ùn possu micca pensà à un esempiu megliu cà l'atleti olimpichi, cum'è si riuniscenu in Rio cù a so forza è senza paura, per ricurdà cumu tutti pudemu riunite, cù a determinazione di esse u megliu chì pudemu esse. a canzone ci pò inspirà à guarisce, unisce è cullà inseme. Sò onuratu chì i Ghjochi Olimpichi di a NBC anu sceltu di usalla cum'è innu prima è durante i Ghjochi di Rio. "
Meno di 24 ore dopu a so uscita, a melodia appassiunata hà dighjà u so propiu video musicale, cù parechji volti cunnisciuti. Simone Biles, Michael Phelps, Gabby Douglas, Serena Williams è Ashton Eaton sò solu uni pochi di grandi nomi chì anu fattu una apparizione in u muntaghju di filmati. U video incarna perfettamente u megliu è u peghju mumenti in a vita di un atleta prufessiunale.
Fighjate u video cumpletu quì sottu per avè un sneak peek in tutte l'emozioni chì avemu da esse tistimunianze durante l'attese Olimpiadi 2016.