Esercizii Kegel
Cuntenutu
- Perchè esercitassi Kegel?
- Truvà i musculi di u pavimentu pelvicu in donne
- Truvà i musculi di u pavimentu pelvicu in l'omi
- Scopi è vantaghji di l'esercizii Kegel
- Prudutti
Chì sò l'esercizii Kegel?
L'esercizi di Kegel sò esercizii simplici per aghjustà è liberà chì pudete fà per rinfurzà i musculi di u vostru pianu pelvicu. U vostru pelvis hè a zona trà i vostri fianchi chì mantene i vostri organi riproduttivi.
U pianu pelvicu hè veramente una seria di musculi è tessuti chì formanu una fionda, o amaca, in u fondu di u vostru pelvis. Questa fionda tene i vostri organi in postu. Un pianu pelvicu debule pò purtà à prublemi cum'è l'incapacità di cuntrullà l'intestini o a vejiga.
Una volta capitu l'esercizi di Kegel, pudete fà li in ogni mumentu è in ogni locu - in a privacy di a vostra propria casa o mentre aspettate in fila in banca.
Perchè esercitassi Kegel?
Sia e donne sia l'omi ponu prufittà di esercizii Kegel.
Parechji fattori ponu indebulisce u pavimentu pelvicu in e donne, cume a gravidanza, u partu, l'invecchiamentu è l'aumento di pesu.
I musculi di u pavimentu pelvicu sustenenu u grembu, a vescica è l'intestini. Sì i musculi sò debuli, questi organi pelvici ponu calà in a vagina di una donna. Oltre à esse estremamente scomudu, questu pò ancu causà incontinenza urinaria.
L'omi ponu ancu sperimentà un indebolimentu in i musculi di u so pianu pelvicu quandu invecchianu. Questu pò purtà à incontinenza sia di urina sia di feci, soprattuttu se l'omu hà avutu una chirurgia di prostata.
Truvà i musculi di u pavimentu pelvicu in donne
Quandu si principia per l'eserciziu Kegel, truvà u gruppu ghjustu di musculi pò esse complicatu. Un modu per trovalli hè piazzendu un ditu pulitu in a vostra vagina è stringendu i musculi vaginali intornu à u ditu.
Pudete ancu situà i musculi pruvendu à piantà a vostra urina à mezu flussu. I musculi chì aduprate per questa azzione sò i musculi di u pavimentu pelvicu. Abituatevi à cumu si sentenu quandu si contraenu è si rilassanu.
Tuttavia, pudete aduprà stu metudu solu per scopi di apprendimentu. Ùn hè micca una bona idea di cumincià è di piantà a vostra urina di modu regulare, o di fà spessu esercizi di Kegel quandu avete a vescica piena. U svuotamentu incompletu di a vejiga pò aumentà u risicu per una infezzione di e vie urinarie (UTI).
Parlate cù u vostru ginecologu sè ùn site ancu sicuru d'avè trovu i musculi adatti. Puderanu cunsiglià aduprà un oggettu chjamatu conu vaginale. Inserite un conu vaginale in a vagina è poi aduprate i musculi di u pavimentu pelvicu per mantene lu in postu.
A furmazione di Biofeedback pò ancu esse assai utile per aiutà à identificà è isolà i musculi di u pavimentu pelvicu. In questa prucedura, un duttore inserisce una piccula sonda in a vostra vagina o mette elettrodi adesivi à l'esternu di a vostra vagina o di l'annu. Vi sarà dumandatu di pruvà à fà un Kegel. Un monitor mostrerà se avete cuntrattu i musculi curretti è quantu tempu puderete tene a cuntrazione.
Truvà i musculi di u pavimentu pelvicu in l'omi
L'omi anu spessu u listessu tipu di prublemi quandu si tratta d'identificà u gruppu currettu di musculi di u pavimentu pelvicu. Per l'omi, un modu per trovalli hè di inserisce un ditu in u rettu è pruvà à sprime lu - senza stringhje i musculi di l'addome, natiche, o cosce.
Un altru truccu utile hè di tense i musculi chì vi impediscenu di passà gasu.
Sì avete sempre prublemi, praticate à piantà u flussu di urina. Cum'è cù e donne, questu hè un modu affidabile per situà i musculi di u pavimentu pelvicu, ma ùn deve micca diventà una pratica regulare.
U Biofeedback pò ancu aiutà l'omi à truvà i musculi di u pavimentu pelvicu. Sì avete difficultà per localizzalli da soli, pudete vulete piglià un appuntamentu cù u vostru duttore.
Scopi è vantaghji di l'esercizii Kegel
Sviutate sempre a vostra vescica prima di fà esercizii Kegel. Cum'è un principiante, duvete truvà un locu tranquillu è privatu per pusà o per stende prima di fà i vostri esercizii. Mentre praticate, truverete chì pudete fà in ogni locu.
Quandu si principia à fà esercizii Kegel, tense i musculi in u vostru pianu pelvicu per un conte di trè, poi rilassalli per un conte di trè. Continuate finu à chì avete fattu 10 ripetizioni. Durante i prossimi parechji ghjorni, praticate finu à chì pudete tene i musculi tesi per un conte di 10. U vostru scopu deve esse di fà trè serie di 10 ripetizioni ogni ghjornu.
Ùn vi scuragite micca se ùn vedete micca i risultati chì vulete subitu. Sicondu a Clinica Mayo, l'esercitazioni di Kegel pò piglià quant'è pochi mesi per avè un effettu nantu à l'incontinenza urinaria.
Funcionanu ancu diversamente per ogni persona. Alcune persone mostranu un grande miglioramentu in u cuntrollu di i musculi è in a continenza urinaria. Tuttavia, Kegels pò impedisce a vostra cundizione di peghju.
Prudutti
Se sente u dulore in l'abdomen o torna dopu una sessione di eserciziu Kegel, hè un segnu chì ùn li fate micca currettamente. Ricordate sempre chì - ancu quandu cuntrainte i musculi di u pavimentu pelvicu - i musculi in u vostru addome, a schiena, i glutei, è i fianchi devenu stà liberi.
Infine, ùn esagerate micca i vostri esercizii Kegel. Se travagliate i musculi troppu duru, diventeranu stanchi è incapaci di rializà e so funzioni necessarie.