Perchè a Rendimentu Grammys di Kesha hè cusì impurtante
![Perchè a Rendimentu Grammys di Kesha hè cusì impurtante - Vita Di Vita Perchè a Rendimentu Grammys di Kesha hè cusì impurtante - Vita Di Vita](https://a.svetzdravlja.org/lifestyle/keyto-is-a-smart-ketone-breathalyzer-that-will-guide-you-through-the-keto-diet-1.webp)
Cuntenutu
À i 60 Grammy Awards, Kesha hà interpretatu "Praying" fora di u so album Rainbow, chì hè statu nominatu per u Best Pop Vocal Album di l'annu. A prestazione hè stata emotiva per a cantante, chì hà scrittu a canzone durante a so battaglia in corso cù l'ex produttore Dr.Luke per l'accusazioni di assalti sessuale.
Nanzu à i Grammys, Kesha hà spartutu cumu cantà sta canzona serà un mumentu di guarigione per ella è cumu spera ch'ella aiuta à purtà a pace à l'altri sopravviventi di abusi è assalti sessuali. "Quandu aghju scrittu 'Preghendu', cù Ben Abraham è Ryan Lewis, mi sentu solu cum'è s'ellu avia pigliatu un pesu enormu da e spalle", hà dettu in Twitter. "Sentia cum'è una vittoria cruda emotiva per mè stessu, un passu più vicinu à a guariscenza. Ùn aghju mai pussutu sapè ciò chì avaria accadutu in questi ultimi anni ".
Per onore à i muvimenti #TimesUp è #MeToo, u Resistance Revival Chorus hà unitu à Kesha in scena. U gruppu hè statu stabilitu solu sei mesi dopu à l'iconica Marcha di e donne in 2017 è si descrizanu cum'è "un cullettivu di più di 60 donne chì si riuniscenu per cantà canzoni di protesta in u spiritu di gioia è resistenza cullettiva". Un gruppu putente di artiste femine cumprese Cyndi Lauper, Camila Cabello, Bebe Rexha, Andra Day, è Julia Michaels anu aghjuntu ancu Kesha nantu à u palcuscenicu.
"Vogliu solu dì chì avia bisognu di sta canzona in un modu assai reale, sò cusì fieru è nervosu è sopraffattu d'esse interpretatu ... è se ne avete bisognu, speru chì sta canzona vi trovi", aghjunse.