Khloé Kardashian dice chì avete bisognu di piantà di chjamà "Plus-Size"

Cuntenutu
Prima di perdiri pesu è guadagnà u so corpu di vendetta, Khloé Kardashian si sentia ch'ella era constantemente vergogna di u corpu.
"Aviu avutu qualchissia chì chjamavanu" plus-size "è f- chì - ùn vogliu micca esse chjamatu", hà dettu a stella di a realtà di 32 anni parlendu à Di a furtuna Cunferenza di e donne più putenti Next Gen di marti. "Sò una donna cù e curve, sò ciò chì diceraghju di dimensioni medie à l'epica. Eru assai fieru di quale eru è mi sentia cusì vergugnatu".
Ma cum'è ella l'hà dettu chjaramente una volta è una volta, malgradu tutte e critiche dure, Khloé hà amatu u so corpu in ogni dimensione.
"Ancu ùn pensu micca di esse grande", dice ella. "Sò ch'e era più grande ch'è avà, ma aghju dettu:" Sò sexy è calda, è vogliu esse in un vestitu di corpu è un paru di jeans ", è questu era solu mè. duverebbe esse fiduciosu è cunfurtevule in a vostra propria pelle. "
Dittu chistu, u Mantene cù i Kardashians a stella hà ammessu di sentasi autocosciente mentre facia shopping cù e so surelle anziane.
"Eranu petite, puderanu andà à cumprà in ogni grande magazzinu", dice. "Era solu difficiule per mè. Andavamu in butteghe è ci piaceva u denim di fascia alta, è mi ricordu chì se avessi bisognu di una 31 [cintura, circa una taglia 12] andavanu," Oh 31, lasciami andà à verificà in daretu. ' E allora andavanu, "Ùn avemu micca quella dimensione quì." Mi feria sempre vargugnà d'andà à cumprà cù e mo surelle ".
Questa sensazione di ùn avè micca a so taglia pronta hè ciò chì hà ispiratu Khloé à inizià a so linea di denim Good American, chì si adatta à e donne di tutti i tipi di corpu.
"Mi ricordu di a zitella grassocciu in mè, è lottu sempre per u mo vechju, grassu", dice ella. "Mi tengu caru grande è mi tengu caru chjucu - ùn aghju micca un prublema in ogni modu. Aghju campatu un stilu di vita più sanu induve mi piace esse attivu è focalizami nantu à travaglià, ma ùn pensu ancu chì [ ...] 31 hè ancu una grande dimensione ".
Grazie per mantene sempre reale, Khlo.