Khloé Kardashian Hè Ognunu chì hà mai amatu un tossicodipendente
Cuntenutu
Lamar Odom, u futuru ex-maritu di Khloé Kardashian, hè in mezu à una ricaduta assai publica è assai dolorosa in l'addiction. In u passatu, hà luttatu cun dipendenze da droghe è alcolu, finendu famosamente in ospedale in coma. Ma avà, malgradu un breve tempu di sobrietà, pare ch'ellu sia cascatu di novu da u carru. (More Khloé: "Amu a mo forma Perchè aghju guadagnatu Ogni Curva")
E mentre questu deve certamente esse difficiule per ellu, hè ancu incredibilmente doloroso per Khloé, cume chiunque hà mai amatu un tossicodipendente capirà. A stella di a realtà TV hà spartutu u so silenziu in Twitter, spartendu u so core spezzatu è i so sentimenti di impotenza. Hà fattu capisce ch'ella hè finalmente ghjunta à u puntu duve ella deve lasciassi andà è smette di pruvà di salvallu.
Hè una realizazione terribile, ma impurtante per ogni persona chì hà una persona amata cù prublemi di abusu di sustanzi, dice John Templeton, presidente di Footprints Beachside Recovery Center. "A dipendenza hè una malattia di famiglia, è ancu se altri membri di a famiglia ùn ponu micca esse tossicodipendenti stessi, sò direttamente influenzati da a malattia", dice. "U toll emutivu, mentale, è qualchì volta fisicu chì vive cun, o cura di qualchissia chì hè attivamente addicted hè sbulicatu".
Hè per quessa chì hè cusì impurtante per i so amati di curà si ancu. Templeton raccomanda di uttene una terapia per voi stessi, di truvà un gruppu di supportu per famiglie di tossicodipendenti cum'è Al-Anon, è di esse educatu à a dipendenza.
"Ùn avete micca l'aspettativa chì puderà" curà "li" o "riparali" sè stessu", dice Templeton. "L'idee di parechje persone per aiutà sò spessu i tempi chì permettenu a droga aduprendu u cumpurtamentu". Esse favurevule, ma ùn imprestate micca soldi, pagate fatture, o fate qualcosa altru chì li permetterà di continuà à aduprà. "A cosa migliore chì pudete fà hè di aiutalli à uttene aiutu."
Sfortunatamente, a tragica situazione di Lamar ùn hè micca inusual. "Spessu volte, a ricaduta hè parte di a ricuperazione, è ùn significa micca chì a persona ùn sarà mai pulita", dice Templeton. "Hè impurtante di ùn rinuncià".