Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 21 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Ghjugnu 2024
Anonim
10 malatie chì causanu u dulore à l'ombelicu - Salute
10 malatie chì causanu u dulore à l'ombelicu - Salute

Cuntenutu

Ci hè parechje cause di dolore chì si trovanu in a regione ombilicus, principalmente per via di cambiamenti intestinali, chì và da a distensione di i gasi, a contaminazione di i vermi, à e malatie chì causanu infezioni addominali o infiammazioni, cume gastroenterite, appendicite, intestinu irritabile o ostruzione intestinale, per esempiu.

U dulore in l'ombelicu pò accade ancu per via di l'irradiazione di u dolore da altri organi in l'addome, per via di situazioni cum'è pancreatite è colecistite, o ancu cambiamenti causati in gravidanza, è, in più, si pò manifestà in modi diversi, cum'è colic, un spinoso, persistente, o esse accumpagnatu da altri sintomi, cum'è vomitu, sudore è pallore.

Cusì, per diferenzià megliu e pussibili cause di u dulore in questa regione, hè impurtante sottumette una valutazione da u medicu generale o gastroenterologu, chì serà in gradu di distingue trà e cause principali:


1. Hernia umbilicale

L'ernia hè una causa di dolore chì si pone è si trova direttamente in l'ombelico, è accade quandu una parte di l'intestinu o un altru organu addominale passa u rivestimentu di l'addome è si accumula trà i musculi è a pelle di a regione.

Di solitu, u dulore nasce o s'aggrava quandu si facenu sforzi, cum'è tosse o purtendu pesu, ma pò esse persistente o diventà intensu quandu ci hè un strangulamentu di i tessuti situati in l'ernia, cù una intensa infiammazione lucale.

Cosa da fà: u trattamentu di l'ernia hè guidatu da u chirurgu generale, chì pò esse da osservazione, postu chì in certi casi pò regressà da solu, o chirurgia per a currezzione. Megliu capisce ciò chì hè è cumu trattà l'ernia ombelicale.

2. Stipazione

A stinzia hè una causa impurtante di dulore addominale in a zona di l'ombelico, postu chì hè cumunu per a distensione di l'intestinu causata da i gasi o feci accumulati per stimulà i nervi chì passanu per a regione.

Cosa da fà: evità a stinzia, cù una dieta ricca di fibre, prisente in ligumi è cereali, in più d'idratassi cun almenu 2 litri d'acqua à ghjornu, sò impurtanti per mantene un ritmu intestinale equilibratu è senza causà gonfiori addominali. I medicazione lassative, cum'è Lactulosa, ponu esse guidati da u medicu generale, s'ellu hè difficiule da migliurà. Scuprite alcuni consiglii per cumbattà a stinzia.


3. Gravidanza

E donne incinte ponu avè dolore o disconfortu in l'ombelico in qualunque tempu durante a gravidanza, chì di solitu hè normale è accade perchè a crescita di u ventre distende u ligamentu fibruu di l'addome chì si inserisce in l'ombelico, situazione chì indebulisce u muru di l'ombelicu è pò pruvucà una ernia ombelicale.

Inoltre, a cumpressione è a distensione di l'utru è altri organi addominali ponu stimulà i nervi in ​​a regione è causà a sensazione di dolore in l'ombelico, essendu più intensa à a fine di a gravidanza.

Cosa da fà: se u dulore hè dolce o suppurtevule, hè pussibule solu da osservà, postu chì tende à sparisce da per ellu, ma s'ellu hè difficiule à suppurtà, l'ostetricu pò indicà l'usu di analgesici, cum'è u Paracetamol. Inoltre, i segni di rossu, gonfiore, o uscita da l'umbilicus devenu esse nutati, chì ponu indicà una infezione o se u dolore diventa severu. Capite megliu nantu à e possibili cause di u dulore à l'ombelico in gravidanza è ciò chì si deve fà.

4. Gastroenterite

A diarrea chì si verifica per via di gastroenterite o avvelenamentu alimentariu, per esempiu, pò esse accumpagnata da dolore intornu à l'ombelicu, ancu se pò apparisce in ogni regione di l'addome, per via di l'infiammazione chì si pone in sta situazione.


U dulore pò esse accumpagnatu da nausea, vomitu è ​​frebba, durendu in media da 3 à 7 ghjorni.

Cosa da fà: duverete preferisce una dieta leggera, faciule da digerì, cù pocu grassu è granu, in più di stà idratatu cù acqua, tè è suchju. I medicinali analgesici è anti-spasmodici, cume Dipyrone è Hyoscine, ponu esse aduprati per alleviare u dolore, ma sì i sintomi diventanu severi, duranu più di 1 settimana o sò accumpagnati da sanguinamentu o febbre sopra i 39 ° C, hè impurtante andà in sala d'urgenza à una valutazione medica.

Scuprite alcuni cunsiglii da u nutrizziunistu per fà chì a diarrea sia più veloce:

5. Appendicite

L'Appendicitis hè una infiammazione di l'appendice, un picculu attaccamentu chì hè attaccatu à l'intestinu grossu, chì inizialmente provoca dolore intornu à l'ombelicu è migra versu a regione inferiore destra di l'addome, diventendu più intensu dopu à qualchì ora. Questa infiammazione hè ancu accumpagnata da nausea, vomitu, perdita di l'appetitu è ​​frebba, in più di u peghju caratteristicu di u dolore cù a decompressione addominale, dopu à stringhje è liberà punti specifici in l'addome.

Cosa da fà: in presenza di sintomi chì indicanu sta malatia, hè necessariu andà in sala d'urgenza per u duttore per fà una valutazione è fà a diagnosi curretta. Se hè cunfirmatu, u trattamentu di sta malattia hè fattu per mezu di chirurgia è l'usu di antibiotici. Capite megliu cumu identificà è trattà l'appendicite.

6. Colecistite

Hè l'infiammazione di a cistifellea, chì accade di solitu per via di l'accumulazione di pietre chì impediscenu a bile, è provoca dolore addominale è vomitu, chì peghju dopu avè manghjatu. A maiò parte di u tempu, u dolore si verifica in a regione suprana destra di l'abdomen, ma pò ancu esse risentitu in l'ombelicu è irradia in daretu.

Cosa da fà: in casu di sintomi chì indicanu sta infiammazione, hè impurtante andà in sala d'urgenza per a valutazione medica è e prove. U trattamentu hè indicatu da u duttore, è pò esse fattu cù antibiotici, cambiamenti in l'alimentu, idratazione attraversu a vena è chirurgia per rimuovere a cistifellea.

7. Sindrome di l'intestione irritabile

Sta malatia hè carattarizata da u dulore addominale chì si migliura dopu à u muvimentu di l'intestinu, è hè più cumuna in a parte bassa di u ventre, ma pò varià è apparisce in ogni regione. Hè spessu assuciatu à gonfiori, gasi intestinali è abitudini intestinali alternanti trà diarrea è stinzia.

Cosa da fà: a cunferma di sta sindrome hè fatta da u gastroenterologu, chì pò guidà u trattamentu cù l'usu di farmaci analgesici è antispasmodici per alleviare u dolore, simeticone per a riduzione di gas, lassativi per periodi di stipsi è fibre è antidiarreari per periodi di diarrea. Hè cumunu chì sta malattia apparisca in e persone ansiose, è si consiglia di circà un sustegnu psiculogicu è di riduce u stress. Scuprite s'ellu hè è cumu trattà u sindrome di l'intestione irritabile.

8. Pancreatite

A pancreatite hè una grave infiammazione di u pancreas, l'urganu principale incaricatu di digerisce i nutrienti in l'intestinu, chì provoca un dolore severu in l'addome centrale, chì pò irradià in daretu è esse accumpagnatu da nausea, vomitu è ​​frebba.

Pò esse acutu, in quale sti sintomi sò più evidenti, o crònichi, quandu u dolore hè più dolce, persistente, è ci sò cambiamenti in l'assorbimentu di l'alimentu. Cum'è a pancreatite pò diventà grave, in presenza di questi sintomi, l'attenzione medica deve esse cercata immediatamente.

Cosa da fà: in casu di sintomi chì indicanu pancreatite, hè necessaria una valutazione medica, chì pò cunfirmà a presenza di sta malatia, è indicà u trattamentu currettu, fattu cun restrizioni in a dieta, idratazione in vena è medicazione antibiotica è analgesica. Solu in i casi severi è cù cumplicazioni, cum'è a perforazione, pò esse indicata una procedura chirurgica. Capite megliu cume identificà è curà a pancreatite acuta è cronica.

9. Malattia infiammatoria di l'intestinu

A malattia infiammatoria di l'intestini, caratterizata da a malattia di Crohn o da a colite ulcerosa, hè l'infiammazione cronica di u rivestimentu di l'intestini, di causa autoimmune. Alcuni di i sintomi chì queste malattie ponu causà includenu u dolore addominale, chì pò cumparisce in ogni locu, ancu se hè più cumunu in u ventre inferiore, diarrea è sanguinamentu intestinale.

Cosa da fà: u trattamentu di sta malattia hè guidatu da u gastroenterologu, cù droghe per alleviare u dolore è per calmà l'infiammazione è a diarrea. In i casi i più gravi, un interventu chirurgicu pò esse indicatu per caccià e porzioni di l'intestinu chì ponu esse state affette è danneggiate da a malattia. Capite megliu ciò chì hè a malattia di Crohn è a colite ulcerosa.

10. Ischemia intestinale

Cambiamenti in u flussu di sangue versu l'intestinu, causati da malatie cum'è malatie ischemiche acute, croniche o trombosi venosa, per esempiu, causanu dolore addominale, chì pò esse situatu in l'ombelico, per via di l'infiammazione è a morte di i tessuti per l'assenza di sangue, è chì pò esse improvvisu o persistente, secondu a causa è u vasciu sangu affettu.

Sta situazione pò accade per via di l'aterosclerosi di i vini sanguini intestinali, o da altre situazioni cum'è spasm di i navi, calata subita di pressione, insufficienza cardiaca, cancru intestinale o effetti collaterali per via di l'usu di droghe, per esempiu.

Cosa da fà: u trattamentu di l'ischemia intestinale dipende da a so causa, guidatu da u gastroenterologu, di solitu cù u cuntrollu alimentariu è l'usu di rimedii analgesici, è l'usu di droghe per dissolve u coagulu, per migliurà u flussu di sangue o chirurgia per rimuovere i coaguli di sangue, pò esse indicatu coaguli o a parte infiammata di l'intestinu.

Altre cause possibili di dolore à l'ombelico

Oltre à e cause principali, u dolore à l'ombelicu pò esse ancu causatu da situazioni menu cumuni, cume:

  • Infezzione di vermi, chì pò causà infiammazione è distensione addominale, è causà dolore ombelicale o qualsiasi altra situazione in l'addome;
  • Tumore addominale, chì pò stende o cumpressà l'organi in a regione;
  • Ulceru gastricu, chì face infiammazione intensa;
  • Infezzione urinaria, chì ancu s'ellu di solitu provoca dolore in u ventre inferiore, pò causà irritazione di i nervi vicini à l'ombelico, soprattuttu durante a minzione;
  • Bump inflammation o infezzjoni musculi addominali;
  • Ostruzione intestinale, da feci colpiti, malatie neurologiche o un tumore;
  • Diverticulite, chì hè l'infiammazione di i diverticuli, chì sò sacchi causati da l'indebbulimentu di u muru intestinale, è ponu causà dolore ombelicale, ancu se hè più cumunu in a regione inferiore sinistra di l'abdomen.
  • Malatie spinali, cum'è l'ernia, chì pò causà dolore chì irradia à l'addome è l'ombelico.

Cusì, per via di u grande numeru di pussibilità cum'è causa di dolore in a regione ombelicale, a soluzione migliore hè di circà l'assistenza medica, chì identificerà u tippu di dolore, i sintomi chì l'accumpagnanu, a storia medica di a persona è l'esame fisicu.

A Nostra Recomandazione

Ulceru corneale: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

Ulceru corneale: chì hè, sintomi, cause è trattamentu

L'ulceru corneale hè una ferita chì na ce in a córnea di l'ochju è provoca infiammazione, generendu intomi cume u dolore, a en azione di qualco a bluccata in l'ochju o ...
Eat Alcohol - Cunnosce i segni d'avvertimentu è chì fà

Eat Alcohol - Cunnosce i segni d'avvertimentu è chì fà

U coma alcolicu accade quandu a per ona hè inco ciente per l'effetti di l'alcolu in ecce u in u corpu. Di olitu i faci quandu i beie enza cuntrollu, upera a capacità di u fegatu di m...