Predsim: à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
U medicamentu Predsim hè un corticoide indicatu per u trattamentu di endocrini, osteoarticulari è musculoskeletali, reumatichi, collageni, dermatologichi, allergii, oftalmici, respiratori, ematologichi, neoplastichi è altre malatie chì rispondenu à a terapia corticosteroidea.
Questa medicina hà cum'è principiu attivu u fosfat di sodiu prednisolone è si pò truvà in gocce è pasticchi è cumprata in farmacie per un prezzu da circa 6 à 20 reai, dopu a presentazione di una prescrizione.
Per chì ghjè
Predsim hè indicatu per u trattamentu di l'infiammazioni causate da endocrini, osteoarticulari è musculoskeletali, reumatichi, collageni, dermatologichi, allergici, oftalmici, respiratori, sanguigni, neoplastichi, è altre malatie, chì rispondenu à a terapia corticosteroidea.
Cumu aduprà
Generalmente per l'adulti a dosa pò varià trà 5 è 60 mg per ghjornu è per i zitelli trà 0,14 è 2 mg / kg di pesu per ghjornu, o da 4 à 60 mg per metru quadru di superficie di u corpu per ghjornu.
A dosa pò esse cambiata da u duttore, in ogni casu, a dosa massima ùn deve micca più di 80 mg per ghjornu.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secundari più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù Predsim sò l'appetitu aumentatu è l'indigestione, ulcera gastrica o duodenale, cù pussibili perforazioni è sanguinamenti, pancreatite, esofagite ulcerativa, nervosità, stanchezza è insonnia, reazione allergica localizzata, cataratta, aumentu intraoculare pressione, glaucoma, ochji sburlati, accrescimentu di l'infezioni oculari da funghi è virus.
Inoltre, prediabetes o diabete pò ancu manifestassi in persone cun tendenza à diabete o peghju cuntrollu glicemicu, è pò esse necessariu aumentà a dose d'insulina o di farmaci antidiabetici orali.
Quale ùn deve micca aduprà
Predsim hè contraindicatu in i pazienti cun infezioni sistemiche di lieviti, ipersensibilità à prednisolone o altri corticosteroidi o à qualsiasi cumpunente di a so formula.
Inoltre, ùn deve micca esse datu à e persone chì sò sottumessi à trattamentu cù fenobarbital, fenitoina, rifampicina o efedrina, perchè riduce i so effetti terapeutici.
In casu di zitelli, donne incinte o chì allattanu, questu medicamentu deve esse adupratu solu cù l'indicazione di u duttore.