Kristen Bell "Memorizeghja" Questi Cunsiglii per una Comunicazione Sana
Cuntenutu
Mentre chì alcune celebrità sò intrappulate in feudi, Kristen Bell hè focu annantu à amparà cumu trasfurmà u cunflittu in cumpassione.
A principiu di sta settimana, TheVeronica Mars l'attrice hà spartutu una publicazione d'Instagram da u prufissore di ricerca Brené Brown nantu à "rumble language", chì si riferisce à i rompicapi di ghiaccio è à l'iniziatori di cunversazione chì ponu trasfurmà una discussione scomoda da un locu di animosità à curiosità. U post include cunsiglii chì Bell hà dettu ch'ella prevede di memorizà ASAP è, TBH, probabilmente li truverete veramente utili ancu. (In cunnessione: Kristen Bell ci dice ciò chì hè veramente piace à campà cù Depressione è Ansietà)
In un recente post di blog, Brown - chì u so travagliu esplora u curaghju, a vulnerabilità, a vergogna è l'empatia - hà definitu di novu a parola "rumble" cum'è qualcosa di più pusitivu è menuStoria di West Side. "Un rimore hè una discussione, una cunversazione o una riunione definita da un impegnu à appughjà nantu à a vulnerabilità, per stà curioso è generosu, per stà cun u mezu disordinatu di l'identificazione è di a risoluzione di i prublemi, per fà una pausa è circundà quandu hè necessariu, per esse senza paura di pussede e nostre parte, è, cum'è insegna a psicologa Harriet Lerner, à ascultà cù a stessa passione cù a quale vulemu esse ascoltati ", hà spiegatu.
In altre parolle, un "rumble" ùn hè micca sempre una lotta disordinata, è ùn hà micca bisognu necessariamente di esse avvicinatu o internalizatu cum'è un attaccu. Piuttostu, un rimore hè un'occasione per amparà da qualcunu altru è apre a mente è u core per capisce un altru puntu di vista, ancu sè ùn site micca necessariamente d'accordu cun ellu.
Un rimore, per definizione di Brown, hè un'occasione per educà è esse educatu. Questu principia cun capiscenu chì u timore è u curagiu ùn sò micca mutualmente esclusivi; in tempi di paura, sceglite sempre u curaghju, hà cunsigliatu. (Related: 9 Paure di lascià andà Oghje)
"Quandu simu tirati trà a nostra paura è a nostra chjama à u curagiu, avemu bisognu di lingua, cumpetenze, arnesi è pratiche di ogni ghjornu cumuni chì ponu susteneci à traversu u rumble", hà scrittu Brown. "Ricurdatevi, ùn hè micca a paura chì si mette in u modu di curagiu - hè l'armatura. Hè a manera chì avemu autoprotette, chjude, è cumincianu a posture quandu avemu paura ".
Brown hà suggeritu "rumbling" cù parolle è frasi currettamente scelti, cum'è "Sò curiosu", "caminatemi per questu", "dimmi di più", o "dimmi perchè questu ùn hè micca adattatu / travagliu per voi".
Avvicinendu una cunversazione in questu modu, cun curiosità piuttostu cà animosità, dite u tonu à tutti quelli implicati, dice Vinay Saranga, MD, psichiatra è fundatore di Saranga Comprehensive Psychiatry.
"Quandu a persona chì parlate vede u vostru tonu aggressivu è a lingua di u corpu, hè digià a rende menu ricettiva à ciò chì avete da dì perchè manda un missaghju chì avete digià tiratu e vostre cunclusioni senza u so input", Saranga dice. Forma. In u risultatu, l'altra persona hè menu prubabile di sente ciò chì avete da dì, perchè hè troppu occupatu à preparà per difende. Usendu un linguaghju rumble, a persona cù a quale parli hè "più prubabile di travaglià cun voi chè contru à voi", aghjusta Saranga.
Un altru esempiu di una frasa rumble hè: "Semu tramindui parte di u prublema è parte di a suluzione", dice Michael Alcee, Ph.D., psicologu clinicu basatu in Tarrytown, New York. (Assuciatu: 8 Problemi Cumuni di Cumunicazione In Relazioni)
"[A frasa]" sè ùn site micca parte di a suluzione, site parte di u prublema "hè una pusizione polarizante è suttilmente disprezzu, è ùn hà micca fiducia in u prucessu di ùn sapè micca è di truvà inseme. Ci vole una grande empatia, pazienza, è amassi fà qualcosa tridimensionale è novu in stu tipu di cunversazione ", dice Alcee Forma.
A lingua rumble pò inizià una cunversazione, ma pò ancu finisce una discussione chì pò avè principiatu aggressivamente nantu à una nota più ligera, più positiva. Facendu una pausa, rielaborate a cunversazione cù l'approcciu rumble, è permettendu di scopra u sughjettu da diverse anguli, pudete esse sorpresu di truvà chì sia voi è a persona chì parlate pudete amparà l'una di l'altru.
"A curiosità modella un livellu di rispettu è di parità per a persona chì ùn pudete micca d'accordu è mantene aperta a pussibilità di amparà è di fà qualcosa di novu inseme", dice Alcee Forma. "Si face videndu prima, è rispondendu secondu". (Assuciatu: 3 Esercizi di Respirazione per Trattà di u Stress)
Felicitazioni à Kristen per avè purtatu questi cunsiglii à a nostra attenzione. Allora, quale hè prontu à rumble ?