Trattamentu Naturale per Labirintite

Cuntenutu
- 1. Evite movimenti veloci
- 2. Riduce u cunsumu di caffè, alcolu è sigarette
- 3. Adopte un modu di vita sanu
- 4. Evite l'alimenti trasfurmati
- 5. Bere u tè Ginkgo biloba
- 6. Fate esercizii adatti
A labirintite hè di solitu un prublema crònicu chì pò apparisce parechje volte in tutta a vita, pruvucendu crisi cù sintomi assai caratteristici cum'è perdita d'equilibriu, zinnitus o difficultà à fighjà nantu à a visione, per esempiu.
Tuttavia, in più di u trattamentu medicu, ci sò alcuni naturali chì ponu micca solu aiutà à alleviare i sintomi di labirintite più rapidamente, ma prevenu ancu l'iniziu frequente di crisi:
1. Evite movimenti veloci
Per evità di perde l'equilibriu, duvite evità di fà movimenti rapidi è di marchjà, se necessariu, cù l'aiutu di una canna, per evità una caduta. Inoltre, l'uggetti di a casa chì aumentanu u risicu di a persona chì inciampa è mettenu stuoie antiscivoli in e bagnerie devenu esse eliminati.
Se a persona si sente vertiginosa, duverebbe pusà o chjinà si u più prestu pussibule, o pruvà à riparà una piazza davanti ad elli per circa 10 à 15 secondi.
2. Riduce u cunsumu di caffè, alcolu è sigarette
L'ingestione eccessiva di caffè, bevande alcoliche è l'usu di sigarette ponu peghju i segni è i sintomi di labirintite, dunque hè impurtante evità o riduce l'usu di queste sostanze.
Scuprite chì sò e principali malatie causate da l'usu eccessivu di bevande alcoliche.
3. Adopte un modu di vita sanu
L'adopru di un stilu di vita sanu aiuta à riduce i sintomi di vertu. Cusì, a persona deve beie assai acqua, manghjà una dieta sana è equilibrata, dorme bè è evità u stress.
Amparate à manghjà in bona salute.
4. Evite l'alimenti trasfurmati
A maiò parte di l'alimenti industrializati cuntenenu tinte è cunsirvatori in a so cumpusizione, chì ponu scatenà una crisa di labirintite è, per questa ragione, devenu esse evitata, dendu preferenza à l'alimenti chì ùn sò micca trasfurmati.
Eccu alcune alternative sane à l'alimenti trasfurmati.
5. Bere u tè Ginkgo biloba
Un bon rimediu casanu, chì pò esse adupratu per luttà contr'à i vertigini causati da a labirintite, hè u tè Ginkgo biloba, perchè sta pianta migliora a circulazione sanguigna, ancu in l'internu di l'arechja, aiutendu ancu à cumbatte l'acufene.
U tè Ginkgo Biloba deve esse presu ogni ghjornu, soprattuttu se a persona cunnosce un periodu di stress, chì tende à fà più frequenti i vertigini. Amparate à preparà u tè Ginkgo Biloba.
6. Fate esercizii adatti
Ci sò esercizii chì ponu esse realizati per alleviare i sintomi di labirintite, cume vertigini, per esempiu. A persona pò fà alcuni di l'esercizii da sola, tuttavia, alcuni di elli devenu esse realizati cù l'accumpagnamentu di un fisioterapeuta o logopedista.
Fighjate u video seguente è vedi cumu fà questi esercizii: