U novu annunziu di Lane Bryant mostra i smagliature in tutti i modi ghjusti
Cuntenutu
Lane Bryant hà lanciatu a so ultima campagna durante u weekend, è hè digià virali. L'annunziu presenta u modellu pusitivu per u corpu Denise Bidot chì culpisce un bikini è pareva totalmente male à fà. A più bona parte? A foto mostra e so stele, qualcosa chì a maiò parte di i rivenditori ùn penserianu micca di fà!
Sorprendentemente, ùn hè micca a prima volta chì u rivenditore plus-size presenta Bidot in tutta a so gloria naturale. Durante l'ultimi nove anni, hè a seconda volta chì anu sceltu di ùn photoshopà e so smagliature è di mantene u so corpu è a so pelle cume hè.
A mamma sola di a figliola Joselyn hè sempre stata un prumutore francu di l'amore di sè, è hà orgogliu postu una foto da u filmu à u so Instagram. "Adore sta nova maghjina è quantu hè reale", hà dettu a foto virali. "Grazie @lanebryant per amà u mo corpu, smagliature è tuttu."
Centinaia di donne anu cummentatu l'imaghjina, spartendu u so entusiasmu per a realità ch'ella riprisenta. "Hè cusì bella! Fighjate quelli strisce di tigre!" un scrittore hà scrittu. "Yasss! Finalmente una vera donna! Nisun photoshop! Grazie @lanebryant", hà scrittu un altru.
Non solu l'imaghjina hà guadagnatu apprezzamentu cù i so fan, ma ancu ispiratu alcune donne à abbraccià u so propiu corpu è i so difetti percepiti.
"Più mostra e vere donne, menu e vere donne si sentenu male è si paraguneranu à standard impossibili", hà scrittu unu cummentatore. "Per e donne è i ghjovani donne chì sò constantemente criticati da i so pari, a famiglia è a sucità per avè vistu a manera di fà è distorsioni a so maghjina di u corpu, vedendu e donne veri rapprisentate pò dimustrà chì e so stretch marks sò normali è belli è deve esse abbracciati. " Ùn pudemu micca più d'accordu.
Grazie, Lane Bryant, per avè sempre tenutu u veru.