: chì hè, fattori di risicu è cumu hè u trattamentu
Cuntenutu
U Leclercia adecarboxylata hè un batteriu chì face parte di a microbiota umana, ma chì si pò truvà ancu in ambienti diversi, cum'è l'acqua, l'alimentu è l'animali. Ancu s'ellu ùn hè micca assai assuciatu à a malatia, ci sò stati alcuni casi di Leclercia adecarboxylata in ospedali, in particulare in i neonati ammessi à a Unità di Cura Intensiva Neonatale, per via di nutrizione parenterale, chì pò esse isolata da u sangue.
Infezzione cù Leclercia adecarboxylata hè più frequente in i pazienti immunocompromessi, chì sò quelli chì anu cambiamenti in u sistema immunitariu, tuttavia ci sò dighjà casi d'isulamentu di stu batteriu in e persone chì ùn anu alcuna alterazione di u sistema immunitariu.
Fattori di risicu per l'infezzione da Leclercia adecarboxylata
Infezzione cù Leclercia adecarboxylata hè più cumunu accade in e persone chì anu un sistema immunitariu indebolitu, cum'è i neonati o in e persone chì sò in l'uspidale per un longu periodu, per esempiu. Inoltre, ci hè un risicu aumentatu di infezzione in e persone chì sò sottoposti à nutrizione parenterale, utilizanu un cateteru urinariu, anu accessu venoso centrale o sò sottu ventilazione meccanica.
In e persone cun un sistema immunitariu efficiente, u Leclercia adecarboxylata di solitu hè identificatu cù l'altri microorganismi è ùn riceve micca u trattamentu adattatu. Tuttavia, quandu u sistema immunitariu hè indebulitu, hè più cumunu chì u batteriu sia identificatu separatamente in u sangue, è hè di primura fà u trattamentu adattu. Capite cumu si face u diagnosticu di l'infezzione di sangue.
Cumu hè fattu u trattamentu
Trattamentu per l'infezzione da Leclercia adecarboxylata hè simplice, postu chì sta batteria hà dimustratu assai sensibilità à l'antibiotici. Dunque, secondu a situazione clinica di a persona è u gradu di compromissione di u sistema immunitariu, u duttore pò indicà l'usu di Gentamicina, Ceftazidima o Glicopeptidi, cum'è Vancomicina o Teicoplanina, per esempiu.
Malgradu a maggior parte di l'isolati da Leclercia adecarboxylata attuale sensibilità à l'antibiotici, e razze resistenti à l'antibiotici beta-lattamichi sò dighjà verificati, postu ch'elli sò capaci di pruduce enzimi chì impediscenu l'azzione di sti antibiotici, chì ponu rende u trattamentu difficiule in certe situazioni.