Cumu un Attaccu di core hà cambiatu a mo vita
Caru amicu,
Aghju avutu un attaccu di core u ghjornu di a Mamma 2014. Aviu 44 anni è era in casa cù a mo famiglia. Cum'è assai altri chì anu avutu un attaccu di core, ùn aghju mai pensatu chì mi succedessi.
À quell'èpuca, eru vuluntariu cù l'Associazione Americana di u Coru (AHA), cullendu soldi è sensibilizà per i difetti cardiaci congenitali è e malatie cardiache in onore di u mo figliolu è a memoria di u mo babbu. Aviu statu vuluntariu quì dapoi sette anni.
Dopu, in una crudele torsione di destinu, aghju subitu un attaccu di core massiccia. A mancanza di respiru chì aghju campatu a notte nanzu è l'incomodità di l'ardore di u stolu chì aghju avutu quella mattina m'anu incitatu à chjamà u duttore. M'anu dettu chì puderia esse esofagicu, ma per ùn escludere un infartu. Dopu sò statu ulteriormente incaricatu di piglià un antiacidu è di andà in ER se aggrava.
Aghju continuatu à pensà: "Ùn ci hè manera chì possa esse un attaccu di core".
Ma ùn aghju mai arrivatu à l'ER. U mo core si fermò, è eru mortu nantu à u mo pavimentu di bagnu. Dopu avè chjamatu 911, u mo maritu m'hà fattu CPR finu à chì i paramedici sò ghjunti. Hè statu determinatu chì aghju avutu un 70 per centu di bloccu in a mo arteria discendente anteriore sinistra, cunnisciuta ancu cum'è u veduvu.
Una volta eru in ospedale, è 30 ore dopu à u mo primu attaccu di core, sò andatu in arrestu cardiacu trè volte. M'anu scunvoltu 13 volte per stabilizzami. Sò statu sottumessu à una chirurgia d'urgenza per mette un stent in u mo core per apre u bloccu. Aghju campatu.
Passavanu dui ghjorni nanzu d'esse statu d'alerta di novu. Ùn avia ancu micca memoria di ciò chì hè accadutu o di a gravità di questu, ma eru vivu. Tutti intornu à mè anu sentitu u traumu, ma ùn aghju avutu alcuna cunnessione emotiva à l'eventi. Puderaghju, tuttavia, sente u dulore fisicu di e mo coste fratturate (da a CPR), è eru assai debule.
U pianu d'assicuranza chì eru nantu à questu hà cupertu 36 sessioni di riabilitazione cardiaca, chì aghju vulsutu prufittà. U terrore di cascà in casa meia senza mancu sente mi perde a cuscenza era sempre cun mè. Aviu troppu paura per cumincià à fà qualsiasi attività fisica per contu meiu, è mi sentu assai più sicuru cù a supervisione è l'utensili offerti in u prugramma.
Durante tuttu u prucessu di recuperu, aghju fattu a mo salute a mo priorità. Oghje ghjornu, però, hè statu difficiule di mette mi prima cun tante altre cose da gestisce. A mo vita hè sempre stata di curà l'altri, è continuu à fà què.
Esse un sopravvivente di l'attacu di core pò esse sfida. Di colpu, vi hè datu stu diagnosticu è a vostra vita cambia cumpletamente. Mentre site in recuperu, pudete spostà più lentamente mentre custruite a vostra forza di salvezza, ma ùn ci sò micca segni visibili di malattia. Ùn pare micca diversu, ciò chì pò rende difficiule per i vostri amichi è famiglia a capiscia chì ùn site micca bè è pò avè bisognu di u so sustegnu.
Alcune persone si immergenu subitu in u prucessu di recuperu, eccitati per inizià una dieta sana per u core è un prugramma di esercitazione. Altri, tuttavia, ponu fà passi enormi è fà grandi scelte à u primu, ma poi tornanu lentamente in abitudini malsane.
Qualunque sia a categuria in cui cade, ciò chì conta di più hè chì sì vivu. Sì un supravvivente. Pruvate à ùn lasciatevi scuragà da alcun intoppu chì pudete scuntrà. Ch'ella sia aderisce à una palestra a settimana prossima, tornendu à a vostra dieta sana per u core dumane, o semplicemente pigliendu un soffiu prufondu per alleviare u vostru stress, ci hè sempre l'occasione di cumincià novu.
Arricurdatevi sempre chì ùn site micca solu. Ci sò alcune risorse meravigliose dispunibili per cunnesse voi cù l'altri chì sò ancu in stu viaghju. Simu tutti felici di offre guida è sustegnu - {textend} Sò chì sò.
Vi incuraghju à sfruttà à u più e vostre circustanze è campà a vostra vita migliore! Site quì per una ragione.
Cù sincerità di core,
Leigh
Leigh Pechillo hè una mamma di 49 anni in casa, moglie, blogger, difensore è membru di u Cunsigliu di Direzzione di u Central Connecticut per l'American Heart Association. Oltre à esse un attaccu di core è un superstitu subitu di l'arrestu cardiacu, Leigh hè a mamma è a moglia di i sopravvissuti à i difetti cardiaci congeniti. Hè grata per ogni ghjornu è travaglia per sustene, ispirà è educà l'altri sopravviventi essendu un difensore per a salute di u core.