Limoni è Diabete: Devenu esse Inclusi in a vostra Dieta?
Cuntenutu
- Panoramica
- E persone cun diabete ponu manghjà limoni?
- Indice glicemicu è limoni
- Fibra di agrumi è zuccherinu in sangue
- Agrumi è obesità
- Vitamina C è diabete
- Effetti secundarii di i limoni
- Purtà si
Panoramica
I limoni sò ricchi di nutrienti, cumprese:
- vitamina A
- vitamina C
- putassiu
- calciu
- magnesiu
Un limonu crudu senza a buccia intornu:
- 29 calorie
- 9 grammi di carboidrati
- 2,8 grammi di fibra dietetica
- 0,3 grammi di grassu
- 1,1 grammi di prutezione
Malgradu questi benefici, alcuni alimenti anu sempre bisognu à esse manghjati cun prudenza se avete diabete. Sò i limoni unu di quessi? Leghjite per amparà cumu i limoni ponu influenzà quelli chì campanu cun diabete è cose da tene à mente.
E persone cun diabete ponu manghjà limoni?
Ié, pudete manghjà limoni se avete diabete. In fattu, l'Associazione Americana di Diabetes (ADA) elenca i limoni cum'è un superalimentu per u diabete.
L'aranci sò ancu nantu à a lista di superfood ADA. Ancu se i limoni è l'aranci anu circa a stessa quantità di carbuidrati, i limoni anu menu zuccheru.
Indice glicemicu è limoni
L'indice glicemicu (GI) hè un'indicazione di cume un alimentu affetta i livelli di zuccheru in sangue. Hè misurata nantu à una scala da 0 à 100, cù 100 essendu glucosu puru. U più altu hè u GI in un alimentu, più grande hè u piccu di zuccheru in sangue.
U suchju di limonu, quandu si cunsuma cun un alimentu cù un IG elevatu, pò rallentà a cunversione di amidu in zuccheru, abbassendu cusì l'IG di l'alimentu.
Fibra di agrumi è zuccherinu in sangue
Ancu sì più faciule da fà cù u pompelmu è l'aranciu chè i limoni è i limi, hè megliu à manghjà u fruttu sanu invece di beie solu u suchju.
Quandu manghjate u fruttu, uttenite i benefici di a fibra di u fruttu. A fibra solubile pò rallentà l'assorbimentu di zuccheru in u sangue, chì pò aiutà à stabilizà u zuccheru in sangue.
Agrumi è obesità
Sicondu un studiu di u 2013, i cumpunenti bioattivi di l'agrumi puderanu cuntribuisce à a prevenzione è u trattamentu di l'obesità.
E persone cun obesità sò più propensi à sviluppà diabete perchè ci hè una pressione aghjunta annantu à a capacità di u corpu à aduprà currettamente l'insulina per cuntrullà u zuccherinu in sangue.
Vitamina C è diabete
Ancu se più ricerca hè necessaria, l'evidenza suggerisce chì a vitamina C puderia avè un impattu pusitivu annantu à a diabetes. Eccu ciò chì dice a ricerca:
- Un picculu hà trovu chì piglià 1,000 milligrammi di vitamina C per sei settimane pò aiutà à riduce u risicu di cumplicazioni di diabete di tip 2 diminuendu i livelli di zuccheru in sangue è lipidi.
- Un studiu 2014 hà trovu chì a necessità di supplementazione di vitamina C pò esse più grande in e persone cun diabete.
- Un suggeritu chì l'ingestione di vitamina C in a dieta pò ghjucà un rolu protettivu in u sviluppu di u diabete di tip 2.
Effetti secundarii di i limoni
Ancu se i limoni anu assai benefici per a salute, ci sò alcune cose da tene à mente:
- U suchju di limone hè acidicu è pò erosione l'esmalte di i denti.
- U limone pò scatenà l'ardori.
- U Limone hè un diureticu naturale.
- A buccia di limone cuntene ossalati, chì in eccessu pò purtà à calculi renali di ossalatu di calciu.
Sì avete sperimentatu effetti negativi negativi lievi, limitate o evite u vostru cunsumu di limoni è di suchju di limone. Fate cunsultà u vostru duttore per qualsiasi effetti secundarii severi, cum'è i calcoli renali.
Purtà si
Cù quantità elevate di vitamina C è fibre solubili, più un GI bassu, i limoni ponu avè un postu in a vostra dieta, sì avete diabete o micca.
Sì avete diabete è pensate à aumentà a vostra assunzione di limone, parlate cù u vostru duttore o dietista per assicurassi chì sia una bona decisione per a vostra situazione attuale.