Alti leucociti in gravidanza: capite ciò chì significa
Cuntenutu
Durante a gravidanza hè nurmale vede cambiamenti in a quantità di leucociti, linfociti è piastrine, postu chì u corpu di a donna si adatta à u zitellu mentre si sviluppa. Tuttavia, in certi casi hè pussibule chì i cambiamenti in u numeru di leucociti sianu u risultatu di una infezzione urinaria, chì hè ancu cumuna in questu periodu.
U leucogramu hè una parte di u test di sangue chì hà per scopu di verificà a quantità di cellule di difesa in u corpu chì circulanu in u sangue, i globuli bianchi di u sangue, chì currispondenu à i leucociti è i linfociti. Hè impurtante per a donna incinta d'avè un globulu biancu in modu da pudè sapè cumu face u so sistema immune.
I valori di leucogrammi tendenu à vultà à a nurmalità pochi ghjorni dopu a consegna, tuttavia, sì questu ùn accade micca, hè impurtante chì u cambiamentu sia correlatu cù a storia medica di a donna per verificà l'esistenza di una malattia in corso.
Alti leucociti in gravidanza
I leucociti alti, o leucocitosi, accadenu di solitu in cunsequenza di a gravidanza, chì pò esse stress pre-consegna o a risposta di u corpu à u fetu, vale à dì, u corpu principia à pruduce più cellule di difesa per prevene u rigettu. I leucociti sò di solitu assai alti in a gravidanza, ghjunghjendu à più di 25000 leucociti per mm³ di sangue, cù una nurmalizazione graduale di questu valore dopu a consegna.
Ancu se a leucocitosi hè cumuna durante a gravidanza, pò esse raccomandata da u duttore per fà un test di urina, ancu se a donna ùn hà sintomi, per escludere a pussibilità di infezzione di e vie urinarie. Eccu cumu identificà l'infezzione di e vie urinarie in gravidanza.
Valori di riferimentu di globuli bianchi in gravidanza
I valori di riferenza assoluti per i leucociti totali in donne da 14 anni sò trà 4500 è 11000 / mm³, ma durante a gravidanza questi valori sò cambiati:
- 1u trimestre: Leucociti: valore di riferenza x 1,25; Neutrofili di canna: valore di riferenza x 1,85; Neutrofili segmentati: valore di riferenza x 1,15; Limfociti totali: valore di riferenza x 0,85
- 2u trimestre: Leucociti: valore di riferenza x 1,40; Neutrofili di canna: valore di riferenza x 2,70; Neutrofili segmentati: valore di riferenza x 1,80; Limfociti totali: valore di riferenza x 0,80
- 3u trimestre: Leucociti: valore di riferenza x 1,70; Neutrofili di canna: valore di riferenza x 3,00; Neutrofili segmentati: valore di riferenza x 1,85; Limfociti totali: valore di riferenza x 0,75
- Finu à 3 ghjorni dopu à u travagliu: Leucociti: valore di riferenza x 2,85; Neutrofili di canna: valore di riferenza x 4,00; Neutrofili segmentati: valore di riferenza x 2,85; Limfociti totali: valore di riferenza x 0,70
I valori di riferimentu varienu secondu l'età di a donna, dunque deve esse verificatu prima di esse multiplicatu da i valori sopra menzionati. Vede ciò chì sò i valori di riferimentu di i globuli bianchi.