Lolo Jones: "Ùn aghju micca ballatu lentu dapoi u liceu"
Cuntenutu
Cum'è un Olimpianu di trè volte in dui sporti diversi, l'atleta di forza Lolo Jones sà ciò chì ci vole per esse un competitore. Ma avà, a stella di l'ostaculi è u bobsled di 32 anni duverà affruntà un novu tipu di cumpetizione nantu à a pista di ballu. Jones hè l'ultima celebrità à unisce à a 19a stagione di Dancing with the Stars, in premiere sta sera nantu à ABC.
Cumu andrà cù u tango è in duie tappe? Avemu andatu unu-à-unu per ottene u scoop internu nantu à cumu si pò fà un muvimentu (ella ammette chì hà dui pedi manca), cumu a so furmazione di ballu si compara à a so preparazione sportiva, è ciò chì significaria di vince a bola di specchiu. . Una cosa hè sicura: Ùn pudemu micca aspittà per vede a so jitterbug è jive.
Forma: Complimenti per u novu cuncertu per Dancing with the Stars! Chì aspittate di più sta stagione?
Lolo Jones [LJ]: Aspettu cun impazienza di amparà à esse sexy. Sò abituatu à esse atleticu è forte. Ma u sexy hè qualcosa di diversu. Sò più nervoso per a competizione in tacchi alti.
Forma: Pensate chì a vostra sperienza cù pista è campu o bobsling ti aiuterà à dà un vantaghju in cumpetizione per u spettaculu?
LJ: Esse un atleta mi aiuterà à rimbalzà fisicamente ogni ghjornu ma ùn sò micca abituatu à amparà novu materiale ogni ghjornu cum'è l'attori sò abituati. Entremu tutti cù qualchì forza è qualchì debulezza.
Forma: Pensate chì DWTS vi aiuterà cù i vostri sporti in qualunque modu?
LJ: O mi aiuterà à perde quelli cinque chilò in più lasciati da u bob o forse mi rende veramente stancu. Quale hè chì sà, forse aiuterà cù u mo ritimu annantu à l'ostaculi!
Forma: Quandu facevate a transizione da ostaculu à bob, avete cambiatu a vostra dieta per piglià più pesu. Cume cambia a vostra dieta per DWTS è quali sò i vostri obiettivi in quantu à u fitness per u spettaculu?
LJ: Generalmente aghju manghjatu a stessa dieta cum'è a stagione di pista, ancu se puderia avè bisognu di taglià a coppia dessert in più cù questi costumi minusculi. Manghju assai pollu è frutti di mare, farina d'avena è verdura.
Forma: Sapemu chì pudete fà assai cose interessanti in partenariu cù Red Bull. Parlaci di lu.
LJ: Aghju cuminciatu à travaglià cun elli prima di l'Olimpiadi di Londra è m'anu aiutatu cù qualchì analisi di e prestazioni sportive veramente di alta tecnulugia è anu furnitu supportu al di là di ciò chì avaria pussutu imaginà. Aghju da fà tante cose divertenti cun elli. St'estate sò andatu à u giru "On The Run" di Beyoncé / Jay Z cù a stella NBA Anthony Davis è Louie Vito.
Forma: Chì significaria per voi un trofeu à palla specchiu?
LJ: Serà una manera di spinghjami è superà u traumu di una data di prom di u liceu chì ùn vole micca ballà cun mè!
Forma: Oh nò ! Ci hè un tipu particulari di ballu chì deve veramente migliurà, allora?
LJ: Aghju fattu u spettaculu perchè ùn sò micca ballà in più di ballà in u club. In quantu à i tippi di balli chì preferiscu, mi piacenu quelli veloci! I lenti seranu duri. Ùn aghju micca lentamente ballatu cù un zitellu dapoi-bè, forse quella data di ballu.