Diete Low-Carb
Cuntenutu
Q:
Aghju tagliatu i carbuidrati. Devu piglià una formula di vitamine di un contatore di carboidrati?
A:
Elizabeth Somer, M.A., R.D., autore di The Essential Guide to Vitamins and Minerals (Harper Perennial, 1992) risponde:
E diete à bassu carboidrati limitanu o eliminanu assai alimenti nutritivi. In u risultatu, si perde in vitamini B è magnesiu (da i grani), calcium è vitamina D (da i prudutti di latti), potasio (da patate è banane) è beta carotene è vitamina C (da i vegetali). Nisuna pillola pò rimpiazzà i millaie di fitochimichi per a salute chì si trovanu in verdura è frutti di culore intensu.
Certi supplementi à pocu carboidrati pretendenu di aiutà a perdita di pisu aghjunghjendu biotina. "[Ma] ùn ci hè evidenza chì sta vitamina B aiuta à lampà libbra", dice Jeffrey Blumberg, Ph.D., prufessore à a Friedman School of Nutrition Science and Policy di l'Università Tufts di Boston. "Inoltre, a biotina si trova in u latte, u fegatu, l'ova è l'altri alimenti permessi in dieti low carb". Un supplementu à bassu carboidrati vanta chì offre potassiu è calciu, eppuru furnisce solu u 20 per centu di a RDA per u calciu è solu un 3 per centu per u potassiu.
Puderete ancu vulete integrà cù un supplemento di multivitamin è di minerali à dosi moderate ogni ghjornu. Un studiu hà scupertu chì ancu i menu disegnati da i dietisti chì utilizanu e Linee Dietetiche di l'USDA si sò scurciati quandu e calorie cadevanu sottu à 2200 à ghjornu.