Lucy Hale sparte Perchè Mettite Prima ùn hè micca egoista
Cuntenutu
Tuttu u mondu sà chì piglià un pocu di tempu "me" hè impurtante per a vostra salute mentale. Ma pò esse difficiule di dà a priorità sopra à altre cose apparentemente più "impurtanti". E malgradu u fattu chì più di a mità di e donne millenniali anu fattu l'autocura a so risoluzione per u 2018, alcune donne si sentenu sempre culpèvule per questu - crede chì mette in prima parte li rende egoisti. Gentili bugiardelli alum Lucy Hale hà sappiutu listessa manera-finu à chì un viaghju in solitu hà cambiatu a so perspettiva interamente.
"Per l'ultima settimana aghju fattu un viaghju in solitaria in Arizona", hà scrittu annantu à Instagram à fiancu à una seria di foto di ella stessa (più qualchi cactus è cristalli curativi). "Aghju passatu i mo ghjorni à marchjà, à medità, è à passà u tempu cun mè stessu. Ùn l'aghju mai fattu prima perchè aghju avutu a sensazione chì mette mi prima era egoistu. Ùn hè micca."
Hale dice chì hà capitu chì i benefici di l'autocura ùn eranu micca limitati à ella stessa. "Ùn hè micca solu sanu, ma hè necessariu per esse u megliu per tutti l'altri intornu à voi", hà scrittu.
Hà continuatu spiegendu perchè tutti duverebbenu fà tempu per l'autocura, ancu s'elli sentenu chì ùn ne anu. "Sò chì accade in altre industrie fora di quella in a quale sò, ma hè incredibilmente faciule d'esse aspiratu in u vortice di preoccupassi per u prossimu travagliu, u successu di unu attuale è ciò chì l'altri pensanu di voi", hà dettu Hale . (Eccu 20 altre risoluzioni di autocura chì duvete fà.)
"Stu viaghju hè statu un bellu ricordu chì a mo salute è a mo felicità sò cruciali per a vita chì vogliu campà è per esse u megliu per a mo carriera è i mo amati, hè necessariu di fà cose veramente belle per sè stessu. SO, aghju assai. ricumandemu di trattà a mente, u corpu è u spiritu bè (è piglià una fuga in solitaria). "
U post di Hale hè un maravigliu ricordu chì u più occupatu è stressatu, u *più* impurtante hè di scavate un pocu di tempu per sè stessu. A vostra mente è u corpu vi ringraziaranu per questu - è ancu tutti l'altri in a vostra vita.