À chì serve u Pacemaker Cardiac è cumu funziona
Cuntenutu
- À chì serve u pacemaker è cumu funziona?
- Quandu hè indicatu per avè un pacemaker
- Cumu hè fatta a cirurgia
- Cura dopu a cirurgia
U pacemaker cardiacu hè un picculu dispositivu postu cirurgicamente accantu à u core o sottu à u pettu chì serve per regulà i battiti di u core quandu hè compromessu.
U pacemaker pò esse tempurale, quandu hè piazzatu solu per un periudu di tempu per trattà cambiamenti cardiaci causati da una sovradosa di droghe, per esempiu, o pò esse permanente, quandu hè piazzatu per cuntrullà prublemi à longu andà cum'è a malattia di u nodu sinusale.
À chì serve u pacemaker è cumu funziona?
U pacemaker cuntrolla continuamente u core è identifica battiti irregulari, lenti o interrotti, mandendu un stimulu elettricu à u core è regulendu i battiti.
U pacemaker funziona cù batterie, chì duranu una media di 5 anni, ma ci sò casi in cui a so durata hè leggermente più corta. Ogni volta chì a batteria hè vicina à a fine, deve esse rimpiazzata da una piccula chirurgia lucale.
Quandu hè indicatu per avè un pacemaker
L'implementazione di u pacemaker hè indicatu da u cardiologu quandu a persona hà una malattia chì provoca una diminuzione di a frequenza cardiaca, cume a malattia di u nodu sinusale, u bloccu atrioventriculare, l'ipersensibilità di u sinu carotide o altri chì influenzanu a regolarità di u batte di u core.
Capite di più nantu à a bradicardia sinusale è chì sò i sintomi principali.
Cumu hè fatta a cirurgia
A cirurgia per u piazzamentu di pacemaker cardiacu hè simplice è rapida. Hè fattu sottu anestesia generale, ma una sedazione cumplementaria pò esse amministrata à u paziente per rende lu più comodu durante a procedura. Un picculu tagliu hè fattu in u pettu o in l'addome per piazzà u dispusitivu, chì si compone di dui fili, chjamati elettrodi, è un generatore o batteria. U generatore hè incaricatu di furnisce l'energia è chì permette l'elettrodi di funziunà, chì hà a funzione d'identificà ogni cambiamentu in u battitu di u core è di generà impulsi per regulà i battiti di u core.
Cura dopu a cirurgia
Cumu hè una prucedura simplice, a persona pò digià andà in casa u ghjornu dopu a cirurgia. Tuttavia, hè impurtante piglià un riposu in u primu mese è cunsultà regularmente u vostru cardiologu. Inoltre, hè impurtante evità colpi nantu à u dispositivu, evità movimenti bruschi chì implicanu u bracciu da u latu induve hè statu piazzatu u pacemaker, stà à circa 2 metri da u microonde cunnessu è evità di aduprà u telefuninu da u listessu latu di u pacemaker . Vede cumu hè a vita dopu chì u pacemaker hè stallatu è a cura chì deve esse presa cù u dispositivu.
E persone chì anu un pacemaker in pettu ponu avè una vita nurmale, evitendu solu sforzi maiò in i primi 3 mesi dopu u so piazzamentu, quantunque quand'elli entranu in una palestra, ogni volta ch'elli vanu à una cunsulta medica di qualunque specialità o se anu da fà it Fisioterapia duverebbe mintuvà chì hà un pacemaker, chì questu dispositivu pò soffre interferenze in vicinanza di alcune macchine.