Chì hè u massaghju tailandese è per chì serve
Cuntenutu
Massaggio tailandese, cunnisciutu ancu cum'è Thai u massaggio, prumove u benessere fisicu è emotivu è hè assuciatu à parechji benefici per a salute cum'è riduzzione di u stress, alleviamentu di u dolore è migliurà a circulazione sanguigna.
Stu tipu di massaggio hè una pratica antica, uriginaria di l'India, è utilizza tecniche di stretching gentile, cuncintrendu annantu à i punti energetichi principali di u corpu per liberà energia bluccata, migliurendu u dolore è l'inconfortu, generendu una sensazione di rilassamentu.
Durante e sessioni di massaggi tailandesi a persona participeghja attivamente à i muvimenti, sfarenti di e pratiche di shiatsu è u massaggio svedese, in quale a persona hè stesa in lettu. Tuttavia, hè necessariu per e persone cun prublemi cardiaci o malatie spinali di cunsultà u duttore prima di fà stu tippu di massaggio.
Cumu hè fattu
U massaggio tailandese hè basatu annantu à l'idea chì u corpu hè fattu di canali energetichi chì si trovanu in diverse parti di u corpu cum'è musculi, ossa, sangue è nervi. Questa energia pò esse bluccata è causà malatie, rigidità è dolore in u corpu, in più di influenzà a mente è a cuscenza, dunque stu massaggio pò esse benefiziu, postu chì libera questi canali energetichi chì sò bluccati.
Durante a sessione di massaggi tailandesi a persona hè seduta in terra è u massoterapeuta pò fà parechji muvimenti cù e mani, i pedi è ancu i gomiti, hè impurtante di purtà panni leggeri è cunfurtevuli.
Dopu un massaghju tailandese, a persona pò sentasi assai rilassata, tuttavia, hè impurtante tene contu chì i musculi sò stati travagliati, allungati è stimolati è hè per quessa chì hè necessariu riposà è beie molta acqua.
U numeru di sessioni dipende da ogni persona è da l'indicazione di u massoterapeuta, ma hè pussibule incorpore alcune tecniche di massaggio tailandese in a vita d'ogni ghjornu, cum'è l'allungamentu è u rilassamentu.
Per chì ghjè
Alcuni studii scentifichi anu dimustratu chì u massaggio tailandese hà assai benefici per a salute, cume riduce u stress, diminuisce a tensione musculare, migliurà a circulazione sanguigna, allevia u dolore di schiena è di testa.
Stu tippu di massaggio hè altamente raccomandatu per e persone cun difficultà à dorme è chì sò sempre nervosi, perchè aiuta à rilassà u corpu è à rilasciare sostanze ligate à u benessere.
Inoltre, altri benefici di u massaggio tailandese sò stati identificati cume riducendu i sintomi di a neuropatia periferica, una complicazione assai cumuna in u diabete, è in certi casi, pò ancu esse adupratu per trattà e ferite in atleti sportivi.
Quale ùn deve micca fà
U massaggio tailandese pò esse fattu da persone di ogni età, ma e persone cun infezioni, osteoporosi, gravi prublemi spinali è malatie cardiache incontrollate devenu cunsultà u so duttore prima di inizià e sessioni, per sapè se ponu o no, è per chì ragione. a cura hè raccomandata.
In questi casi, hè impurtante seguità l'istruzzioni mediche perchè, ancu se u massaggiatore adatta l'intensità di i muvimenti, se a persona chì hà unu di questi prublemi di salute face u massaggio tailandese, i sintomi ponu peghju.