Chì pò causà macchie nantu à u pene è chì fà
Cuntenutu
- 1. Povira igiene
- 2. Allergia
- 3. Candidiasi
- 4. Utilizazione di antibiotici o antiinflamatori
- 5. Papuli perli
- 6. Granuli Fordyce
- 7. Sifilide
L'apparizione di macchie nantu à u pene pò sembrà un cambiamentu spaventosu, tuttavia, in a maiò parte di i casi, ùn hè micca un segnu di alcun prublema seriu, essendu guasi sempre un cambiamentu naturale o apparisce per via di un'allergia.
Solu in casi rarissimi l'apparizione di macchie pò indicà u sviluppu di u cancheru, è in questi casi, u sviluppu di piccule ferite chì ùn guariscenu micca hè più cumunu. Scuprite i 7 sintomi principali di u cancheru in u pene.
Tuttavia, ogni volta chì e macchie fermanu per più di 2 o 3 ghjorni, hè impurtante cunsultà un urologu per valutà se un trattamentu specificu hè necessariu, in più di l'igiene normale di a regione intima.
Vede in u video ciò chì stu tipu di alterazione, è altri, ponu dì nantu à a salute di u pene:
E cause più cumuni di spotting nantu à u pene includenu:
1. Povira igiene
Questa hè a causa più cumuna di l'apparizione di macchie rosse nantu à u glande di u pene è hè generalmente legata à una povera igiene di a regione intima. Tuttavia, pò accade ancu in l'omi chì facenu assai sport, per via di a pruduzzione eccessiva di sudore chì facilita a crescita di i batteri.
Cosa da fà: hè impurtante di mantene una igiene quotidiana adeguata di a regione intima, lavendu cù un sapone à pH neutru è acqua calda, in più di raccomandà l'usu di biancheria intima di cuttone per facilità a circulazione di l'aria in a regione. In u casu di l'omi cù una pruduzzione eccessiva di sudore, pò ancu esse necessariu di piglià dui bagni à u ghjornu.
2. Allergia
A zona intima hè una parte assai sensibile di u corpu, chì si pò infiammà per via di u cuntattu cù menu sustanzi naturali, cum'è saponi o creme, per esempiu. In questi casi, hè cumunu per u glande in u pene infiammà, causendu rossi o macchie rosse di dimensioni diverse.
Oltre à i prudutti chì ponu esse aduprati in a zona intima, parechji omi ponu ancu avè allergie à certi tippi di tessuti, soprattuttu quandu sò sintetici è ùn permettenu micca à a pelle di respirà.
Cosa da fà: si deve evità l'usu di prudutti cù assai chimichi in a regione intima, è preferisce aduprà mutanni di cuttone, per esempiu.
3. Candidiasi
Oltre à una povera igiene è allergie à u pene, a candidiasi hè un'altra causa maiò di macchie rosse nantu à u pene. A Candidiasi hè una infezzione di levitu candida albicans chì provoca l'apparizione di macchie rosse, viole o bianche, gonfiore è pruritu intensu di u pene.
Ancu s'ellu hè più cumunu in e donne, pò accade ancu in l'omi, soprattuttu quandu u sistema immunitariu hè indebulitu per via di a grippa o infezzione, per esempiu.
Cosa da fà: a candidiasi deve esse trattata cù l'usu di unguenti antifungali, cum'è Fluconazole o Ketoconazole, in più di una igiene adatta. In i casi i più gravi, pò esse necessariu piglià pillule antifungali. Uttenite una migliore comprensione di cume si tratta a candidiasi in l'omi.
4. Utilizazione di antibiotici o antiinflamatori
L'usu di antiinflamatori, antidolorifici o antibiotici pò avè effetti collaterali chì affettanu a regione intima. Unu di sti effetti hè qualchì volta u sviluppu di macchie rosse cù un centru grisgiu nantu à u pene. In questi casi, ponu sempre sembrà piccule bolle o zone più scure.
Cosa da fà: se l'usu di una nova medicina hà iniziatu, hè impurtante di riferisce l'aspettu di e macchie à u duttore, per valutà a necessità di cambià a medicina.
5. Papuli perli
I papuli perli sò una infiammazione di e ghiandole Tyson chì si trovanu sottu à u capu di u pene è, ancu se sò più frequenti per causà picculi brufoli bianchi, ci sò omi in i quali stu cambiamentu ùn hè micca assai visibile, è hè solu pussibule osservà una cambiamentu di culore., cunfunditu cù piccule macchie bianche.
Cosa da fà: e papule sò un'alterazione benigna chì ùn richiede trattamentu, tuttavia, se l'estetica di u pene cambia assai, hè pussibule di discute cun l'urologu l'usu di tecniche cum'è crioterapia o cauterizazione, per esempiu. Amparate più nantu à u trattamentu per l'infiammazione di e ghiandole Tyson.
6. Granuli Fordyce
I granuli ponu causà piccule macchie o pellette bianche o giallastre apparisce nantu à a testa o u corpu di u pene. Stu cambiamentu hè guasi sempre benignu è, dunque, ùn deve micca esse un mutivu di preoccupazione, essendu più frequente durante l'adolescenza.
Cosa da fà: nisun trattamentu hè necessariu, tuttavia, l'urologu pò raccomandà alcune creme cù tretinoina chì ponu eliminà queste macchie. Vede più nantu à u trattamentu di granuli Fordyce.
7. Sifilide
A sifilide hè una seria malatia di trasmissione sessuale chì pò causà cambiamenti in u pene. Unu di i primi cambiamenti hè u sviluppu di un picculu pezzu chì pò esse accumpagnatu da una tacca rossa, marrone o scura.
Ancu se sta lesione pò sparisce dopu à 4 à 5 settimane, ùn significa micca chì a malatia sia guarita, ma ch'ella progressi in un stadiu più seriu, induve hà da influenzà tuttu u corpu. Cusì, hè impurtante di cumincià u trattamentu u più prestu pussibule. Vede più nantu à l'evoluzione di a malatia.
Cosa da fà: se a sifilide hè suspettata, hè assai impurtante d'andà subitu à u medicu generale o urologu per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu cù antibiotici, cum'è a penicillina.