Match.com palesa ciò chì Emojis è CrossFit dicenu di a vostra vita d'amore
Cuntenutu
E persone chì utilizanu emojis sò più propensi à data, riporta a quinta indagine annuale di Singles in America di Match.com. Cinquanta dui per centu di i soli chì usanu emoji anu passatu almenu una prima data l'annu scorsu, paragunatu à u 27 per centu di i bachelor (ette) chì ghjuranu di e smilies. In più, l'utilizatori di l'emoji sò duie volte più prubabile di i texters noiosi di vulè marità. (Pronta per piglià à u prossimu livellu? Pruvate questi 8 Cunsiglii Secreti per andà da Casuale à Coppia.)
"A tecnulugia cambia drammaticamente a nostra manera di fà corte, ma ùn pò micca cambià i sistemi cerebrali per u romanzu è l'attaccamentu", hà dettu Helen Fisher, Ph.D., Cunsiglieru Scentificu Capu di Match. Allora ùn vi ne fate - sè ùn site micca pazzi per l'emojis, u vostru allenamentu puderia ancu guadagnàte date, apparentemente: 50 per centu di i soli chì esercitanu almenu duie volte à a settimana anu passatu almenu una prima data in 2014, mentre chì 33 per centu di i dispunibuli attivi anu avutu sessu almenu una volta à u mese l'annu passatu. U gruppu u più datatu di fanatichi di fitness? CrossFitters, chì hà avutu più sessu è hè andatu in più date chì i soli chì travaglianu in altri modi! Attenti à i yogi masci quantunque: L'omi singuli chì facenu yoga anu avutu più partenarii sessuali di quelli chì travaglianu un sudore in altri modi - una media di 17 cumpagni, paragunatu à i 10 per altri omi di u so gruppu d'età!
Chì altru avemu amparatu nantu à i single in America? Scuprite questi sei altri fatti è cunsiglii per i tendenzi di appuntamentu in 2015.
1. Mantene u vostru telefunu vicinu. Trenta per centu di l'omi single aspettanu una risposta immediata quandu missaghju à qualchissia, paragunatu à u 26 per centu di e donne single.
2. U più grande sbagliu di cena. I dui sessi sò d'accordu (ancu se i dui sessi ne sò ancu culpevuli): u 72 per centu di i soli ùn volenu micca chì un cumpagnu putenziale usi troppu a so cellula mentre ghjè in una data. (Culpevule? Scuprite cumu appende a vostra dipendenza da u telefuninu.)
3. Texting turn-offs. L'omi è e donne sò d'accordu nantu à una cosa: Ùn ci hè nunda sexy in i sbagli di ortografia. E parolle sbagliate è l'errore di grammatica sò stati citati cum'è u più grande turnoff per i dui sessi.
4. Tramindui riceve missaghji chì ùn vulemu micca. E donne ùn volenu micca sessu da l'omi, mentri l'omi ùn volenu micca riceve testi durante u travagliu. Ùn faremu micca, s'ellu ùn vulete micca, omi !
5. Saltate u dramma. I top media sociali si spingenu? Trasmissione di u vostru dramma emotivu in i posti (65 per centu omi; 78 per centu donne); mandendu troppu selfie (46% omi; 65% donne); è vi dumandu di un-amicu u vostru ex (49 per centu omi; 59 per centu donne).
6. Post selfies di palestra. Quasi a mità di tutte e persone singuli anu publicatu almenu un selfie in l'ultimu annu, è mentre chì ci hè un tempu è un locu, risulta chì tutti anu opinioni forti nantu à i fitstagrams: l'omi sò più attivati da ritratti di u corpu di a donna, mentre chì e donne. sò più disattivati da u listessu tipu di foto nantu à l'alimentazione di un omu. (Smetti di piglià selfie in questi 7 spots)