Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 8 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Aostu 2025
Anonim
Incuntrà u primu amputatu à cumpiendu a sfida di a maratona mundiale - Vita Di Vita
Incuntrà u primu amputatu à cumpiendu a sfida di a maratona mundiale - Vita Di Vita

Cuntenutu

Se ùn avete micca intesu parlà di Sarah Reinertsen, hà fattu a storia per a prima volta in u 2005 dopu esse diventata a prima amputata femina à compie unu di i più duri eventi di resistenza in u mondu: u Campiunatu Mundiale Ironman. Hè ancu una antica Paralympia chì hà cumpletu trè altri Ironmans, innumerevoli mezze Ironmans, è maratone, è ancu a serie TV di realtà CBS vincitrice di un Emmy. A corsa maravigliosa.

Hè tornata di novu, sta volta diventendu a prima amputata (maschinu o femina) à compie a Sfida di Maratona Mondiale, chì corre sette mezze maratone in sette cuntinenti in sette ghjorni. "Parechje volte aghju perseguitu daretu à i masci, ma stabilisce un standard induve i masci anu da caccià mi hè bellu stupente", dice Sarah Forma. (Relativu: Sò un Amputatu è Trainer-Ma ùn aghju micca pede in a palestra finu à 36 anni)

Sarah s'hè firmata à u World Marathon Challenge dui anni fà, vulendu sustene Össur, una organisazione senza scopo di lucro chì crea una linea di prudutti innovatori chì aiutanu e persone cun disabilità à riesce u so pienu putenziale.


Dopu avè fattu A corsa maravigliosa, Sarah ùn era micca preoccupata per quantu u so corpu puderia trattà a quantità insana di viaghju, a mancanza di sonnu, è l'irregularità di i pasti chì venenu cù a competizione in u World Marathon Challenge. "À questu scopu, aghju definitivamente pensatu chì avessi un vantaghju", dice Sarah. "È aghju passatu dui anni à travaglià finu à questu mumentu".

Dopu u so background di triathleta, Sarah hà passatu assai tempu à fà una bicicletta durante a settimana per qualchì cardio à bassu impattu è hà lasciatu a corsa per i fine di settimana. "Doppiu nantu à e mo corse u week-end - micca currendu per a distanza - ma assicurendu chì aghju avutu duie ore a mane è a sera". Si hè ancu girata versu u yoga in cima à tuttu u restu un coppiu di volte à settimana per aiutà u so corpu à guarisce, allungassi è rilassassi.

"Hè stata di gran lunga a cosa più dura chì aghju mai fattu", dice ella. "Vuliu abbandunà in Lisbona è pensu à rinuncià, ma sapendu chì curria per una causa m'hà inspiratu à cuntinuà." (PS A prossima volta chì vulete rinunzià, ricordate di sta donna di 75 anni chì hà fattu un Ironman)


U fattu ch'ella soffre per un scopu facia e cose assai più faciule. "Stai alzendu una luce è crea una opportunità per qualcun altru", dice Sarah. "Sta sfida ùn hè micca cum'è a Maratona di New York, induve a ghjente si felicita per voi. Ci hè solu 50 altre persone cun voi è sì solu in a notte morta à volte, allora avete bisognu di un scopu per continuà. "

Dati i so successi, hè difficiule d'imaginà chì Sarah abbia mai avutu difficultà à corre. Ma a verità hè ch'ella hè stata detta ch'ella ùn saria mai capace di curriri longa distanza dopu avè avutu a so amputazione.

Sarah hè diventata amputata sopra à u ghjinochju à solu 7 anni à causa di un disordine tissutale chì hà purtatu à l'amputazione di a so gamba sinistra. Dopu à a cirurgia è settimane di fisioterapia, Sarah, chì amava u sport, hà tornatu à a scola è si truvò in svantaghju postu chì i so cumpagni è i prufessori ùn sapianu micca cumu includela, datu a so nova disabilità. "Sò entratu in a lega di calciu di a cità è u coach ùn mi lasciava micca ghjucà, perchè ùn sapia micca chì fà cun mè", dice Sarah.


I so genitori anu rifiutatu di lasciarla crede chì a so disabilità a tratteneria. "I mo parenti eranu atleti è corridori avidi, cusì ogni volta chì facianu 5 è 10K, anu cuminciatu à firmà per fà a versione di i zitelli, ancu s'ellu spessu finisci l'ultimu mortu", dice Sarah.

"Aghju sempre amatu a corsa - ma quandu eru in ste corse, sia in corsa sia in vista di babbu da u cantu, ùn aghju mai vistu à nimu cum'è mè, allora qualchì volta mi sentia scoraggiante di esse sempre quellu stranu".

Què cambiò quandu Sarah hà scontru à Paddy Rossbach, un amputatu cum'è ella chì avia persu a so ghjamba cum'è una zitella in un accidente chì cambiava a vita. Sarah avia 11 anni à u mumentu in una corsa di strada 10K cù u so babbu quandu hà vistu Paddy currere cù una perna protesica, rapida è liscia, cum'è tutti l'altri. "Hè diventata u mo rolu di mudellu in quellu mumentu", hà dettu Sarah. "Fighjendu ella hè ciò chì m'hà inspiratu per entra in fitness è ùn vede micca a mo disabilità cum'è un impedimentu più. Sapia chì s'ellu puderia fà, puderia ancu.

"Vogliu inspirà à qualchissia chì hà sfide in a so vita, s'ellu sò visibili cum'è a meia, o micca. Aghju passatu a mo vita cuncintrau nantu à a mo adattabilità piuttostu cà a disabilità, è questu hè qualcosa chì m'hà servitu bè in ogni aspettu di u mo. vita".

Rivista per

Publicità

Publicazioni

Cosa hè l'oliu vegetale idrogenatu?

Cosa hè l'oliu vegetale idrogenatu?

L'oliu vegetale idrogenatu hè un ingrediente cumunu in parechji alimenti tra furmati.Parechji pruduttori preferenu que tu oliu per u o low co t è a longa vita di caffale.Tuttavia, hè...
Cosa hè a Tapioca è à chì serve?

Cosa hè a Tapioca è à chì serve?

A Tapioca hè un amidu e trattu da a radica di maniuca. Hè cumpo tu di carboidrati gua i puri è cuntene a ai poche proteine, fibre o nutrienti.A Tapioca hè diventata pupulare pocu f...