Melinda Gates prumesse di furnisce u cuntrollu di nascita à 120 milioni di donne in u mondu
Cuntenutu
A settimana scorsa, Melinda Gates hà scrittu un op-ed per National Geographic per sparte e so opinioni nantu à l'impurtanza di u cuntrollu di a nascita. U so argumentu in poche parole? Se vulete empowermentà e donne in u mondu sanu, date li l'accessu à i contraccettivi moderni. (Assuciatu: U Senatu hà Vutatu per Stop u Cuntrollu Gratuitu di a Nascita)
In una dichjarazione audace, u notu umanitariu s'impegna à furnisce l'accessu contraceptivu à 120 milioni intornu à u mondu da 2020 per mezu di a Fundazione Bill è Melinda Gates. Gates hà fattu di sta questione una priorità dapoi u 2012 quandu hà co-presiedutu u summit di a Pianificazione Famiglia 2020 cù i dirigenti di u mondu sanu.Ella ammette chì per avà, ùn sò micca abbastanza nantu à a strada per ghjunghje à u so "ughjettu ambiziosu ma realizabile" à a data prumessa, ma hà intenzione di mantene a so prumessa ùn importa ciò chì ci vole.
"In u decenniu è mezu chì Bill è aghju cuminciatu a nostra fundazione, aghju intesu da e donne in u mondu sanu quantu sò impurtanti i contraceptivi per a so capacità di piglià in contu di u so futuru", hà scrittu. "Quandu e donne sò in gradu di pianificà e so gravidanze intornu à i so scopi per elli stessi è e so famiglie, sò ancu più capaci di finisce a so educazione, guadagnà un redditu, è participà pienu à e so cumunità." (Assuciatu: Campagna di Parenthood Pianificata Chiede à e Donne di Sparte Cumu u Cuntrollu di a Nascita li ha aiutati)
Ella sparte ancu quantu hè impurtante u cuntrollu di e nascite in a so vita. "Sapiu chì vulia travaglià sia prima sia dopu à diventà mamma, cusì aghju ritardatu a gravidanza finu à chì Bill è eiu era sicuru chì eramu pronti per inizià a nostra famiglia. Vinti anni dopu, avemu trè figlioli, nati quasi esattamente trè anni di distanza. Nunda di què hè accadutu per accidente ", sparte ella.
"A decisione nantu à s'ellu è quandu esse incinta hè stata una decisione chì Bill è aghju fattu basatu annantu à ciò chì era ghjustu per mè è ciò chì era ghjustu per a nostra famiglia - è questu hè qualcosa chì mi sentu furtunatu", hà cuntinuatu. "Ci hè ancu più di 225 milioni di donne in u mondu chì ùn anu micca accessu à i contraceptivi muderni chì anu bisognu per piglià queste decisione per elli". È hè qualcosa chì hà decisu di cambià.