Cosa hè Mentoplastia è Cumu hè a Recuperazione da a Chirurgia
Cuntenutu
- Cumu preparalli per a cirurgia
- Cumu hè a recuperazione
- A cicatrice hè visibile?
- Possibili complicazioni
A Mentoplastia hè una prucedura chirurgica chì hà per scopu di riduce o aumentà a dimensione di u mentone, per fà a faccia più armoniosa.
In generale, a cirurgia dura una media di 1 ora, secondu l'intervenzione chì si faci, è ancu l'anestesia applicata, chì pò esse lucale o generale, è si ripiglia rapidamente se a cura cunsigliata da u duttore hè presa.
Cumu preparalli per a cirurgia
A preparazione per a Minoplastia cunsiste solu in dighjunu almenu 2 ore prima di a chirurgia, in casu chì l'anestesia sia lucale, o 12 ore, in casu di anestesia generale.
Inoltre, se a persona hà un friddu, influenza o infezzione, in particulare vicinu à l'area da trattà, a cirurgia deve esse rinviata.
Cumu hè a recuperazione
Generalmente, a recuperazione hè rapida, senza dolore o cun dulore dolce chì pò esse allevatu cù analgesici. Inoltre, a persona pò sperimentà gonfiore in a regione in i primi ghjorni dopu a chirurgia. Un medicamentu hè ancu adupratu in situ, chì serve per tene a protesi immobilizzata è / o per prutegge a regione in i primi ghjorni, è ci vole à fà casu à ùn bagnà a medicazione, s'ellu ùn hè micca impermeabile.
Un solu ghjornu di riposu hè necessariu, à menu chì u duttore li ricumanda per un tempu più longu. In i primi ghjorni, hè ancu cunsigliatu di fà una dieta cù cibi teneri, liquidi è / o pastosi, per ùn furzà troppu u locu chì hè statu sottumessu à a prucedura.
Duvete ancu lavà i denti cù cura, aduprendu una spazzola soffice, chì pò esse zitellina, evità sport intensi è evità di rasassi è di mette u truccu in 5 ghjorni dopu a chirurgia.
A cicatrice hè visibile?
Quandu a procedura hè fatta in a bocca, e cicatrici sò piatte è ùn sò micca visibili, tuttavia, quandu a chirurgia hè effettuata attraversu a pelle, l'incisione hè fatta in a parte inferiore di u mentone, cù una cicatrice rossa chì dura per a prima ghjorni. Tuttavia, se trattatu bè, hè quasi invisibile.
Cusì, si deve evità di piglià u sole, di preferenza in u primu mese dopu a chirurgia è, in i mesi successivi, si deve sempre aduprà prutezzione solare, è applicà i prudutti chì sò raccomandati da u duttore.
Possibili complicazioni
In rari casi, cumplicazioni ponu esce in u periodu postoperatoriu, cum'è infezioni, ferite o emorragia, è in questi casi, hè necessariu di rimuovere a protesi.
Inoltre, ancu s'ellu hè ancu assai raru, u spustamentu o l'esposizione di a prutesi, l'indurimentu di i tessuti in a regione, tenerezza in a zona o ascessi ponu accade.