Iniezione contraccettiva trimestrale: chì hè, vantaghji è cumu aduprà
Cuntenutu
L'iniezione contraccettiva trimestrale hà una progestin in a so composizione, chì agisce inibendu l'ovulazione è aumentendu a viscosità di u mucus cervicale, rendendu difficile u passu di i spermati, impedendu a gravidanza. Iniezioni di stu tippu sò Depo Provera è Contracep, chì ponu fermà cumpletamente a menstruazione durante questi trè mesi, ancu se, in certi casi, un sanguinamentu minore pò accade durante u mese.
Generalmente, per chì a fertilità ritorna à a normalità, ci vole circa 4 mesi dopu a fine di u trattamentu, ma alcune donne ponu nutà chì a menstruazione dura circa 1 annu per vultà à a normalità, dopu avè smessu di aduprà stu metudu contraceptivu.
Principali effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade quandu si utilizza l'iniezione trimestrale sò nervosità, mal di testa, dolore addominale è cunfortu, aumento di pesu è tenerezza di senu.
Inoltre, depressione, diminuzione di u desideriu sessuale, vertigini, nausea, gonfiore, perdita di capelli, acne, eruzione cutanea, mal di schiena, secrezione vaginale, tenerezza mamaria, ritenzione di fluidi è debolezza ponu ancu accadere.
Quandu ùn hè micca indicatu
L'iniezione contraccettiva trimestrale ùn hè micca raccomandata in alcune situazioni, cume:
- Gravidanza o suspettatu di gravidanza;
- Ipersensibilità cunnisciuta à l'acetato di medroxiprogesterone o à qualsiasi cumpunente di a formula;
- Sanguinamentu vaginale da una causa micca diagnosticata;
- Cancer di senu suspettatu o cunfirmatu;
- Gravi cambiamenti in a funzione di u fegatu;
- Tromboflebitite attiva o storia attuale o passata di disordini tromboembolici o cerebrovascolari;
- Storia di l'abortu ritenutu.
Cusì, se a donna cade in una di queste situazioni, hè impurtante chì u ginecologu sia cunsultatu per pudè fà una valutazione è esse indicatu u megliu mètudu contraceptivu. Amparate nantu à altri metudi contraccettivi.