Cumu a stella di "Mean Girls" Taylor Louderman hà rinnovatu a so rutina di benessere per ghjucà à Regina George
Cuntenutu
- Hà avutu à navigà l'aspettative di u corpu per ghjucà à Regina George.
- Ella hà fattu Whole30 per preparà u spettaculu.
- U sonnu è l'autocura sò duie di e cose più impurtanti per sopravvive à ottu spettaculi à a settimana.
- Ella usa stu truccu di allenamentu per aumentà a so stamina per esecutà.
- E classi di ballu cardio sò dure ancu per ella.
- Si addestra a forza in u so camerino.
- U massaggio hè u strumentu di ricuperazione chì ùn pò micca campà senza.
- Ùn hà micca sempre avutu a fiducia in sè Regina George.
- Rivista per
Mean Girls ufficialmente apertu in Broadway prima di stu mese - è hè digià unu di i più parlati di spettaculi di l'annu. U musical scritta da Tina Fey porta u filmu di u 2004 chì cunnosci è amate à oghje (leghjite: bullying in e social media è scherzi di Trump pertinenti à u 2018) ma resta fideli à l'essenza di i caratteri amati di u filmu. In altre parole, a versione Broadway di Regina George, interpretata da Taylor Louderman, hè spietata è connivente cum'è l'uriginale di Rachel McAdams.
Avemu chjachjaratu cù a veterana attrice di Broadway, chì hè stata protagonista Stivali Kinky è Purtatelu- nantu à cumu si preparava per u travagliu fisicu rigurosu di cantà, ballà è agisce in ottu spettaculi à settimana, più cumu hà navigatu i sfidi di ghjucà u caratteru iconicu ossessionatu da l'imaghjini. Eccu ciò chì avemu amparatu.
Hà avutu à navigà l'aspettative di u corpu per ghjucà à Regina George.
"Quandu eru in Stivali Kinky, à nimu li importava veramente in chì forma eru è cusì mi ricordu chì i fan mi mandavanu biscotti à u teatru è mi diceraghju, "Va bè, suppungu chì averaghju un altru biscottu!" Avà, ghjucendu un rolu cusì emblematicu è un tipu di a "ragazza", era più impurtante chì sia in forma. Sapete, in u spettaculu ci sò i testi chì si riferenu à "bod hot" è "ella ùn pesa mai più di 115" - chì, ùn aghju micca paura di dì chì pesu più di 115! - ma aghju appena statu assai più cusciente di cumu guardu è ciò chì significa per u mo caratteru. Allora aghju pigliatu assai cura di mè stessu, è facenu di andà in palestra una priorità. Certi ghjorni ùn possu micca ghjunghje à a palestra, cusì pruvate à esse più cuscente di ciò chì manghju ".
Ella hà fattu Whole30 per preparà u spettaculu.
"U diabete di tip 1 corre in i dui lati di a mo famiglia. A mo surella hè stata diagnosticata è hè difficiule di fighjà vede si dà colpi ogni ghjornu - hè veramente ciò chì m'hà inspiratu à esse un manghjatore più sanu, più cusciente. Ma a Dieta Whole30 hà fattu una grande sfarenza per mè cù u mo denti dolce. A più bona parte hè stata chì m'hà amparatu chì possu ancu esse cuntentu senza avè una tonna di zuccheru in a mo dieta. Avà aghju e ricette preferite chì ùn avessi mai pruvatu prima- Puderaghju ancu fà u mo propiu Whole30 mayonnaise è beet ketchup. Aghju fattu Whole30 [di novu] durante u mese di ghjennaghju per "resettà" prima di u spettaculu. Ovviamente ùn hè micca bellu per a vostra vita suciale, però. Ùn pudete micca esce è beie o sapete gode di una torta d'anniversariu o qualsiasi cosa. Ultimamente, aghju pruvatu solu à truvà un equilibriu. Cum'è avè Halo Top invece di gelato regulare! U mo Halo Top hè statu un bonu amicu ". (Assuciatu: Perchè Truvà u Bilanciu Hè a Migliore Cosa chì Pudete Fà per a Vostra Routine di Salute è Fitness)
U sonnu è l'autocura sò duie di e cose più impurtanti per sopravvive à ottu spettaculi à a settimana.
"U più impurtante hè u sonnu. A mo mamma pò sopravvive à quattru ore di sonnu, ùn possu micca. Aghju bisognu di un ottu solidu. È cusì sò statu veramente bonu per mè stessu per dorme abbastanza. Devu ancu ricurdà di dà mi stessu. un riposu o ùn mi stressu micca troppu durante u ghjornu per risparmià assai di a mo energia per a sera - per a maiò parte di a ghjente, ùn hè micca nurmale di operà cusì! E allora beiu tanta acqua. u spettaculu hè chì avemu i vestitori chì ci aiutanu à trasportà e nostre buttiglie d'acqua per chì simu sempre idratati. Soprattuttu cù u cantu hè a chjave per chì e corde vocali abbianu sempre acqua à manu ".
Ella usa stu truccu di allenamentu per aumentà a so stamina per esecutà.
"Aghju ghjucatu assai sporti quandu era più chjucu è aghju fattu corsa à traversu u campu. Oghje ghjornu, aghju fattu un massimu di circa 3 chilometri, ma ci hè qualcosa chì si sente cusì putente per sudallu mentre ascultava alcune di e mo canzone preferite di eroe femminile. Hè ancu assai impurtante per mantene a mo stamina per u spettaculu. Cantà è ballà in listessu tempu hè a parte più dura perchè entrambi richiedenu di aduprà u vostru core. Cù Mean Girls, Ùn ballu micca quant'è alcuni di l'altri in u spettaculu, ma per u mo primu spettaculu, Purtatelu, Aghju cuminciatu à corre nantu à u treadmill mentre cinghje e canzone per furmassi per què. Aghju sempre cantu nantu à a tapis roulant avà - hè una bella manera di preparà perchè ùn pudete micca esse senza fiatu durante u spettaculu mentre canti. Avete solu da esse sicuri chì ùn ci sia più nimu in palestra! "(Assuciatu: The Rockettes Share What Goes In Every Show)
E classi di ballu cardio sò dure ancu per ella.
"Esecutendu in tanti spettaculi ogni settimana, sentu chì u mo corpu s'abbituisce dopu un pocu di tempu. Puderia custusà nantu à u spettaculu per un secondu, ma dopu u vostru corpu si adatta-allora cercu di scuzzulallu cù a mo rutina di allenamentu. A mo nova classa preferita hè Bari-Amu a so classe di trampolinu è di ballu. A mo fidanzata chì hè in u spettaculu cun mè insegna quì è m'hà purtatu per a prima volta, è avà pruvatu à andà un paru di volte à settimana. Hè un allenamentu diversu. ogni classa, è perchè pensu à tene u ritimu di e coreografie, mi scordu chì questu hè veramente difficiule è cusì face passà veloci è hè divertente. quantu hè difficiule per mè! [Nota Ed: E ricerche mostranu chì hè quant'è efficace un allenamentu cardio cum'è a corsa!] Ci sò persone chì vanu ogni settimana è cumincianu à memorizà a coreografia è allora andate, "oh, Diu, ùn la sò micca veramente cum'è queste persone!"
Si addestra a forza in u so camerino.
"In più di e classi boutique è di corsa, aghju ancu una fidanzata di casa chì hè stata u mo entrenatore persunale da luntanu è m'hà aiutatu à vene cun un pianu di furmazione per cumincià à incorpore l'entrenamentu di pesu. Ella m'hà amparatu assai movimenti chì avà aghju. fà per contu meiu pochi ghjorni à a settimana per custruisce e mo forze. Tengu manubri di 10 libbra in u mo spogliatoiu. Hè bellu di fà prima di un spettaculu per uttene i vostri musculi à svegliarsi ".
U massaggio hè u strumentu di ricuperazione chì ùn pò micca campà senza.
"I spettaculi offrenu issa fisioterapia per aiutà à ricuperà è per a prevenzione-hè quasi cum'è un massaggio. Allora quandu i mo musculi si stringenu, andaraghju à una sessione di 20 minuti à u teatru trà spettaculi o prima di un spettaculu. Ancu cum'è cantadori, pudemu ancu esse veramente stretti in u nostru spinu, zona di a mascella, innò. Cusì hè stata una salvezza è un cambiamentu di ghjocu per noi. " (Relativu: U megliu Metudu di Recuperazione di l'Allenamentu per u vostru Schedule)
Ùn hà micca sempre avutu a fiducia in sè Regina George.
"Ci hè assai pressione à ghjucà à Regina George! Mi ricordu di strincà quandu aghju avutu a parte è poi ancu di scuzzulate simultaneamente cum'è, o Diu, possu fà què? Sapete chì aghju attraversu incantesimi di poca fiducia - è Regina ne hà assai. Rachel McAdams hà fattu un travagliu maravigghiusu cù stu caratteru, ma nantu à a scena, hè un mezu diversu di narrazioni, allora aghju avutu à travaglià solu, cù l'aiutu di Tina Fey è Casey Nicholaw u nostru direttore. Mi sfida è mi spinge in parechje manere chì mi sò tantu grata ".