Miami Beach Introduce Dispensers di Protezzione Solare Gratuiti
Cuntenutu
Miami Beach pò esse piena di spiagge chì si occupanu di slathering nantu à l'abbronzatura di l'oliu è di cottura sottu u sole, ma a cità spera di cambià ciò cù una nova iniziativa: dispensatori di crema solare. In cullaburazione cù u Mount Sinai Medical Center, Miami Beach hà stallatu 50 dispensatori di sunscreen in tutta a cità in diverse piscine pubbliche, parchi è punti d'accessu à a spiaggia, cum'è parte di un sforzu per aiutà à cumbatte u cancer di a pelle. Ancu megliu, sò liberi - allora ùn ci hè nisuna ragione per chì i sunbands ùn devenu micca prufittà!
U "State Sunshine" hè u sicondu dopu à California in l'incidenza di melanoma, è e cose sò solu peghju, secondu Jose Lutzky, MD capu di u prugramma di melanoma fora di u Mont Sinai. "Sfurtunatamente, i nostri numeri crescenu", hà dettu. "Hè veramente qualcosa chì ùn vulemu micca esse in primu." (Scopri perchè a radiazione ultravioletta hè più periculosa di ciò chì pensate).
A lozione furnita in i dispensatori hè di a linea di cura solare ufficiale di a cità, MB Miami Beach Triple Action Sea Kelp Sunscreen Lotion, una formula resistente à l'acqua SPF 30 chì aiuta ancu à firmà l'aspettu di a pelle è aiuta à prutege contr'à u fotoinvecchiamentu (o i cambiamenti di a pelle). risultatu da l'esposizione à i raghji UVA è UVB) - perchè, dopu tuttu, questu hè sempre Miami Beach! Una parte di ogni buttiglia venduta in i magazini anderà versu à riempia i dispenser.
Speremu chì i sforzi di Miami per incuragisce un usu diffusu di a crema solare ispireranu altre cità chì veneranu u sole à fà listessu. Quale hè chì sà, forse questi capisceranu quant'è quant'è dispensatori di disinfettanti per mani! (Intantu, pruvate unu di i Best Sun Protection Products di 2014.)