Migliaia in Rama
Cuntenutu
- Per chì ghjè
- Proprietà di mil in crudu
- Cumu aduprà a pianta medicinale
- Possibili effetti collaterali
- Quale ùn deve micca aduprà
U mil crudu hè una pianta medicinali, cunnisciuta ancu cum'è novalgina, aquiléa, atroveran, erba di carpinteru, milfoglia, aquiléia-mil-fiori è mil-foglie, aduprata per trattà i prublemi di circulazione di sangue è a frebba.
U so nome scientificu hè Achillea millefolium è si pò truvà in butteghe di alimenti sanitarii è farmacie.
Per chì ghjè
U mil crudu hè adupratu per aiutà in u trattamentu di malatie di trasmissione sessuale, ascessi, acne, crampi, ferite cutanee, perdita di capelli, calcoli renali, pressione sanguigna alta, poca circulazione, povera digestione, coliche, disintossicante di u corpu, diarrea, mal di testa testa, stomacu è dente, eczema, prublemi di fegatu, scarlatina, mancanza d'appitittu, fissura anale, gastrite, gasu, gotta, sanguinamentu, infiammazione di e mucose, psoriasi, tumore, ulcere, vene varicose è vomitu.
Proprietà di mil in crudu
E pruprietà di u mil crudu includenu a so azzione analgesica, antibiotica, antiinfiammatoria, astringente, anti-reumatica, antisettica, antimicrobica, antiemorragica, digestiva, diuretica, stimulante è espettorante.
Cumu aduprà a pianta medicinale
E parti aduprate di u mil crudu sò e radiche, e foglie, i frutti è i fiori. Per prufittà di i so vantaghji, una infusione di sta pianta deve esse fatta, cume:
Ingredienti
- 15 g di foglie secche di Mil;
- 1 L d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mettite 15 g di foglie di achillea secche in 1 litru d'acqua bollente è lasciate riposà per circa 10 minuti. Tandu duverebbe filtrà è beie 2 tazze di stu tè à ghjornu.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii di a muffa cruda includenu sensibilità à a luce solare, irritazione è prurito di a pelle, infiammazione oculare, mal di testa è vertigini.
Quale ùn deve micca aduprà
Un migliaiu in natura hè contraindicatu in gravidanza è in donne chì allattanu.