Minutu Cuscente: Ci hè Cosa Cume Cum'è un Bon Lamentu?
Cuntenutu
Attraversate a porta dopu una longa ghjurnata stancante in ciò chì hè statu un mese longu è stancu è di colpu una voglia vene nantu à voi. Sentite e lacrime chì brusgianu. Puderete praticamente sente i singhiozzi è i tremi à l'orizzonte, è sapete chì - se cede - sarete in mezzo à un piantu. Andate per ellu: Puderia esse u megliu chì fate tuttu u ghjornu, è hè impurtante quant'è avè veggies di culori brillanti in a vostra dieta è uttene abbastanza vitamina D. [Tweet this news!]
A ricerca antropologica è suciale nantu à e lacrime hà truvatu chì i ghjucatori di football di l'università chì pienghjenu sò più prubabile di avè un vantaghju mentale nantu à u campu è fora di u campu, è a risposta di l'omi à e lacrime di e donne hè diminuite di testosterone (è dunque, libido) è aumentata prolactin (è dunque, risposta à nutre è ligami). Per i dui generi, ridere pò sustituì u pienghje in un pizzicu.
Mentre chì i cumportamenti di l'animali assicuranu chì l'animali cum'è l'elefanti è i delfini pienghjenu ancu, una parte di a raghjoni chì l'omu vulemu chjappà cusì spessu hè chì l'acqua ùn hè micca solu di discomfort fisicu o tristezza. In particulare per e donne, e lacrime ponu significà frustrazione è rabbia. Quandu l'animali sò aggrunchjati, ponu corse o attaccà; ùn femu mancu duie volte quantu vuleriamu. L'adrenalina, ramped in u vostru corpu per via di un scontru o micro-insulti di ogni ghjornu à u travagliu, face u caos in u vostru corpu.
Ùn avete micca da pienghje secchi di lacrime per calmà u calderone chimicu in u vostru corpu. Lascià una cacciata poignante pò esse abbastanza. I lacrimi emotivi sò carichi d'hormone, chì rallenta u vostru respiru à un più calmu.
Allora si senti cusì bè, perchè ùn a facemu più spessu ? Mascara maculata è nasu rossu sopra e spiegazioni, abbastanza divertenti. Allora ci hè un picculu gruppu di persone chì si sentenu veramente peggiu dopu, chì a ricerca dice chì puderia signalà un disordine depressivu o d'ansietà senza trattamentu. Pienghje facilmente è spessu pò ancu esse un sintimu di un prublema emotivu più crònicu. È quandu u singhjottu ùn porta micca à sollievu o sè ùn avete micca pienghjutu da tantu tempu - è in realtà sente a paura di ciò chì pò "comportà l'apertura di quella scatula di vermi" - duvete dumandà à u vostru duttore i vostri guai emotivi.
Ma s'ellu hè solu un bon vechju chianciu chì cercate, lasciate fora. Pò aiutà.