A Cuscenza pò dà ti falsi ricordi
Cuntenutu
A meditazione Mindfulness hà avutu un grande mumentu avà - è cun una bona ragione. A meditazione seduta, caratterizata da sentimenti è penseri senza giudiziu, hà innumerevoli vantaghji putenti chì vanu al di là di u sensu di zen, cum'è l'aiutu à manghjà più in salute, allenassi più duramente è dorme più soni solu cù pochi minuti à ghjornu. Ma un novu studiu, publicatu in Scienze Psiculugiche, suggerisce chì tutti quelli benefici di squashing di u stress ponu effettivamente costarvi in una zona: a vostra memoria.
I ricercatori di l'Università di California, San Diego, anu realizatu una seria di esperimenti in quale un gruppu di participanti hè statu urdinatu à passà 15 minuti cuncentrazione nantu à a so respirazione senza ghjudiziu (a cundizione di meditazione di mindfulness) mentre chì un altru gruppu era solu lascià a so mente vagare durante u listessu tempu.
Dopu, i ricercatori anu testatu a capacità di i dui gruppi di ricurdà e parolle da una lista ch'elli avianu intesu prima o dopu l'eserciziu di meditazione. In tutti l'esperimenti, u gruppu di mindfulness era più prubabile di sperimentà ciò chì i scientisti chjamanu "falsi ricordu", induve si "ricurdavanu" e parolle chì ùn anu mai intesu veramente - una cunsequenza interessante di stà in u mumentu. (È scopre Cume a Tecnulugia Messa Cù A Vostra Memoria.)
Allora chì hà da fà a mente cun a nostra capacità di ricurdà e cose? I risultati suggerenu chì l'attu di stà totalmente presente pò messe in opera cù a capacità di a nostra mente di fà ricordi in primu locu. Sembra contr'intuitivu postu chì a mindfulness hè tutta di prestà una attenzione acuta à ciò chì stai sperimentendu, ma hè più nantu à cumu u nostru cervellu registra i ricordi.
Normalmente, quandu imaginate qualcosa (sia ch'ella sia una parolla o un scenariu sanu) u vostru cervellu l'etichetta cum'è una sperienza chì hè stata generata internamente è micca veramente reale, secondu Brent Wilson, candidatu à u duttore in psicologia è autore principale di u studiu. Dunque, cum'è i participanti à l'esperimentu, se sentite a parola "piede" puderete pensà automaticamente à a parolla "scarpa" perchè i dui sò associati in a nostra mente. Nurmalmentu, u nostru cervellu hè capace di tagà a parolla "scarpa" cum'è qualcosa chì avemu generatu noi stessi invece di qualcosa chì avemu veramente intesu. Ma sicondu Wilson, quandu praticamu a meditazione di a mente, sta traccia da u nostru cervellu hè ridutta.
Senza questu record chì designa certe sperienze cum'è imaginate, i ricordi di i vostri pinsamenti è i sogni s'assumiglianu più à i ricordi di l'esperienze attuali, è u nostru cervellu hà più difficultà à decide s'ellu hè accadutu veramente o micca, spiega. Crazy! (Cuntrattallu cù questi 5 Trucchi per Migliurà a Memoria Immediatamente).
Bottom line: Sè vo avete u vostru "om", fate attenzione à a vostra suscettibilità à u fenomenu di falsa memoria.