Rimedi casani per u Molluscum Contagiosum in i zitelli
Cuntenutu
- Trattamenti in casa per u molluscum contagiosum
- Bagni di farina d'avena colloidali
- Oliu d'arburu di tè
- Mirtu di u limonu australianu
- Oliu di coccu
- Sintomi di molluscum contagiosum
- Trattamenti medichi per u molluscum contagiosum
- Prevenzione di a diffusione di molluscum contagiosum
- Passi prossimi
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
U Molluscum contagiosum hè una cundizione cumuna ma irritante di a pelle chì pò accade in i zitelli. Hè causatu da un virus, dunque si trasmette facilmente cù u cuntattu direttu cù a pelle di una persona infettata. Hè assai contagiosu. Una volta chì tutte e sferenze sò andate, ùn hè più cuntagiosu.
U virus provoca sbalzi notevuli è spessu numerosi chì parenu verruche nantu à a pelle di un zitellu.
Mentre ci sò trattamenti invasivi, cum'è a rimozione chirurgica, alcuni genitori puderebbenu desiderà pruvà metudi in casa per riduce l'apparizione di questi urti.
Trattamenti in casa per u molluscum contagiosum
Parechji trattamenti in casa per u molluscum contagiosum ùn guarisceranu micca necessariamente a malattia, ma allevanu u pruritu è u zinzicu chì ponu accade. A maiò parte di i bump si ne vanu da per contu soiu cù u tempu. Parlate sempre cù u vostru pediatricu prima di inizià qualsiasi trattamentu in casa per assicurà chì i trattamenti ùn facenu micca più male chè bè.
Bagni di farina d'avena colloidali
Calma a pelle irritata è pruriginosa cù un bagnu di farina d'avena colloidale. A farina d'avena colloidale hè una farina d'avena finamente macinata chì pò esse aghjunta à l'acqua calda (ma micca calda) di u bagnu. A farina d'avena hà trigliceridi speciali, chì sò acidi grassi chì ponu rivestisce a pelle è avè proprietà antiinflamatorie. Pudete acquistà farina d'avena colloidale in pacchetti in a maggior parte di drogherie o superstore di sconti. Pudete ancu fà u vostru bagnu macinendu l'avena à l'antica in un trasformatore alimentariu o macinacciu di chicchi di caffè. Per assicurà chì avete macinatu abbastanza l'avena, aghjunghjite una cucchiaiata d'avena à l'acqua calda. Se ùn trasformanu micca l'acqua in una tessitura simile à u latte, pudete avè bisognu di macinalli di più.
Limite u to bagnu di farina d'avena colloidale à 10 à 15 minuti. Più longu puderia asciugà a vostra pelle, chì puderia irrità u molluscum contagiosum. Puderete ancu mischjà a farina d'avena colloidale in una ciotola o un bichjeru è immersi un pannu in questu, applicendu u pannu à e zone di pelle irritata.
Cumprate in ligna per a farina d'avena colloidale.
Oliu d'arburu di tè
Una opzione di trattamentu in casa hè l'oliu di l'arburu di tè. Pò esse acquistatu in a maiò parte di i negozi di salute è di drogherie. Sicondu a, l'applicazioni di l'oliu di l'arburu di tè cumbinatu cù iodiu duie volte à ghjornu riduce significativamente e lesioni di mollusca.
Mentre i zitelli in u studiu anu sperimentatu una riduzione di i sintomi cù solu l'applicazione di l'oliu di l'arburu di tè, a cumminazione di l'oliu di l'arburu di tè è iodiu offre i più grandi risultati.
L'oliu di l'arburu da tè hè un antisetticu cunnisciutu. Ma pò causà una reazione allergica in certi zitelli. Pruvate una piccula zona micca influenzata cù l'oliu, è se ùn ci hè reazione da 24 ore, deve esse sicura da aduprà. Inoltre, i zitelli ùn devenu micca cunsumà l'oliu di l'arburu di tè. Ùn applicate micca l'oliu di l'arburu di tè à un zitellu chì ùn hè micca abbastanza vechju per capisce l'impurtanza di ùn manghjà micca l'oliu.
Cumprate in ligna per l'oliu di l'arburu di tè.
Mirtu di u limonu australianu
Un altru trattamentu in casa chì hè statu studiatu hè u mirtu di u limonu australianu. Sicondu un studiu publicatu in a rivista , applicendu una soluzione di 10 per centu di mirtu di limonu australianu una volta à ghjornu hà riduttu i sintomi da.
U mirtu di u limonu australianu hè dispunibule in a maiò parte di e butteghe di cibu naturale. Pò esse applicatu ogni ghjornu. Sicondu u studiu, e lesioni sò tipicamente ridotte dopu à 21 ghjorni di applicazione regulare.
Cumprate in ligna per u mirtu di u limonu australianu.
Oliu di coccu
L'oliu di coconut hè un oliu di pelle calmante chì hè estrattu da u kernel di coconuts maturi da a palma di coccu. L'oliu hà un altu cuntenutu di acidi grassi, chì aiuta à prevene chì a pelle si secchi. Questi acidi grassi anu ancu proprietà antiinflamatorie. L'applicazione di l'oliu di coccu à a pelle irritata pò aiutà a pelle à mantene l'umidità, rendendula menu pruriginosa.
L'oliu di noce di coccu pò esse acquistatu in a maiò parte di e butteghe d'alimentari è drogherie. Evite e preparazioni chì anu aghjuntu prufumi, chì puderebbenu irrità a pelle.
Cumprate in ligna per l'oliu di coccu.
Sintomi di molluscum contagiosum
Molluscum contagiosum pò fà cumparisce urti nantu à guasi ogni zona di u corpu. Questu include intornu à l'ochji è e palpebre, chì provoca perle, cumuni rotondi cun un centru arrotondatu.
Altre zone chì un zitellu pò sperimentà i bump include:
- faccia
- collu
- ascelle
- braccia
Sì i zitelli coglienu i colpi, questu pò causà chì si sparghinu più (è i zitelli sò spessu assai bravi à coglie à i colpi).
Altre caratteristiche di molluscum contagiosum includenu:
- e verruche cumpariscenu in numeri chì ponu varià da dui à 20
- dimpled in u centru, chì pò avè l'apparenza di una sustanza grossa è bianca in l'internu
- fermu è cupulatu in forma
- brillanti in apparizione
- tipicamente sia di culore carne, sia di tonalità rosa
- di solitu indolore, ma pò esse pruriginosa
I duttori ponu di solitu diagnosticà u molluscum contagiosum esaminendu e lesioni. Ma hè ancu pussibule di piglià un campione di unu di i noduli per cunfirmà un diagnosticu.
Trattamenti medichi per u molluscum contagiosum
Dopu chì un duttore diagnostichi un zitellu cù molluscum, i colpi di solitu si ne vanu da soli. Stu prucessu pò piglià da qualchì mese à un annu.
Se un zitellu hè immunocompromessu (cum'è avè un cancheru di a zitiddina), i colpi puderebbenu piglià più tempu per andassine.
Se u vostru zitellu hè più vechju è si sente autocusciente nantu à i colpi, ci sò parechji trattamenti dispunibuli in l'uffiziu di u vostru duttore. Questi includenu:
- Crioterapia: Si tratta di applicà una suluzione di azotu liquidu à i bumps chì i "congelanu". Questa pò esse dolorosa per u to figliolu, cusì i duttori ùn la cunsiglianu micca sempre.
- Scraping: A rimozione chirurgica di i bump pò aiutà li à sparisce, ma pò esse dolorosa. Hè pussibule chì i colpi possinu vultà, quantunque. Questu pò ancu avè l'effettu di lascià cicatrici dopu a prucedura.
- Meditazioni: Un duttore pò prescrive medicazione per l'applicazione regulare per aiutà i bump chì si ne vanu. Esempii include l'acidu salicylic.
Nota: Ancu se l'acidu salicilicu pò esse acquistatu nantu à u bancone, i medicazione ùn sò micca forti cum'è a versione di prescrizione. Altri medicamenti chì un duttore pò prescrive includenu tretinoin, perossu di benzoile, o cantharidin. Alcuni di sti medicamenti ùn ponu micca esse aduprati o applicati da una persona incinta. Parlate cù u vostru duttore.
L'applicazione di trattamenti u più prestu pussibule pò impedisce a diffusione di i colpi. Un duttore deve spiegà l'effetti secondari potenziali per voi è u vostru zitellu, cumprese:
- bolle
- dulore
- decolorazione
- cicatriciale
U trattamentu ùn hà micca scurzatu u tempu finu à ch'ella sia partuta, ma pò aiutà i sintomi.
Prevenzione di a diffusione di molluscum contagiosum
Oltre à trattà i colpi di u to figliolu, pudete ancu desiderà impegnassi in misure preventive per impedisceli di vultà o di sparghjesi in altri zitelli.
Esempii di passi preventivi chì pudete piglià includenu:
- incuraghjendu u vostru figliolu à ùn grattassi o sfregassi nantu à i dossi
- incuraghjendu u to figliolu à lavà si e mani regolarmente
- lavendu e crescite cù acqua è sapone di modu regulare per teneli puliti
- copre e crescite cù vestiti (cume maniche lunghe) o una fascia stagna se u vostru zitellu participeghja à attività di gruppu cum'è nuoto o lotta
- cambiendu a fascia sopra i colpi ogni ghjornu
- insegnendu à u vostru zitellu à ùn astene micca di sparte oggetti persunali cum'è asciugamani, vestiti, o ghjoculi d'acqua mentre nata
- insegnendu à u to figliolu à ùn grattà si nè à coglie e cuppe nantu à a pelle di un altru zitellu
Seguità ste tappe ponu aiutà à prevene a diffusione di u molluscum contagiosum. Hè megliu tene u zitellu luntanu da e persone chì sò in chemioterapia o altrimenti immunocompromessi.
Passi prossimi
Parlate sempre cù u vostru pediatricu prima di usà trattamenti in casa per assicurà chì ùn causate micca dannu più grande. Se mantenite a pelle di u vostru zitellu pulita è secca, è incuraghjite u zitellu à praticà misure preventive, l'infezzione ùn deve micca tornà.