Questa ghjurnalista sportiva incinta hè troppu occupata à sfracicà u so travagliu per lascià chì i Body-Shamers si trollanu
Cuntenutu
L'emissariu ESPN Molly McGrath avia riferitu in marcia in una partita di football à l'iniziu di questu mese quandu hà ricevutu un bruttu DM da un troll chì vergogna u corpu. McGrath, chì hè attualmente in u so terzu trimesteru, lascia di solitu tali cumenti scivulà. Ma sta volta, hà ricusatu di pusà. Invece, in un sinceru post d'Instagram, hà spartutu quantu putente hè in realtà u so corpu incinta - micca solu per cultivà un umanu minuscule, ma per mantene un travagliu chì hè spessu fisicu.
"A notte scorsa aghju statu in piedi per più di sei ore di fila, sottu a pioggia, è sapia chì duverebbe solu trè ore di sonnu per via di un cambiamentu di volu in l'ultimu secondu", hà scrittu à fiancu à una foto chì mostrava u so rapportu à u latu. . "Per a prima volta, forse mai, lasciu chì un troll crudele tweetessi nantu à i cambiamenti di u mo corpu incinta mi ghjunghjenu". (In cunnessione: Perchè u Vergogna à u Corpu hè un Problema cusì Grande è Chì Pudete Fà per Falla)
Continuendu u so postu, McGrath hà apertu nantu à i cambiamenti difficili chì u so corpu hà avutu, soprattuttu avà chì hè vicinu à a fine di a so gravidanza. "I mo pedi si gonfianu è mi ferenu cum'è ùn l'aghju mai immaginatu è a mo spalle mi face male constantemente", hà scrittu. "Per ùn parlà micca di a mansa di altri sintomi cum'è nausea, ardore di stomacu è esaurimentu". (Assuciatu: Effetti Secundari di Gravidanza Strana chì sò Attualmente Normali)
Cù tuttu questu in mente, l'ultima cosa chì McGrath preoccupa questi ghjorni hè cumu si vede u so corpu, hà scrittu. "Facciu una VITA UMANA", hà spartutu. "U zitellu chì portu intornu puderia campà fora di u mo corpu avà, è u mo corpu forte di culu hà fattu quellu zitellu da zero".
In più di questu, McGrath dice chì u so travagliu stessu ùn hè micca una impresa faciule. "U travagliu di un reporter secondariu hè ancu difficiule cù u viaghju, a preparazione, a fretta per avè infurmazione, è a realtà chì ùn avemu mai entratu in una trasmissione quant'è averiamu pussutu cuntribuisce", hà scrittu. "Ma sapete chì, ùn cambieraghju NISUNA di e mo circustanze in un secondu. Mi sentu cusì incredibilmente furtunatu d'avè un travagliu chì sò tantu appassiunatu, mi face dimenticà chì un pocu umanu mi pate e coste."
In una intervista cù Yahoo Vita, McGrath hà dettu chì hà publicatu annantu à u cumentu rude di u troll micca solu per dimustrà chì e donne ùn anu micca esse vergogna di i so corpi, ma ancu com'è un mezzu per cresce a rapprisintazioni di i corpi pregnant in i media. "Hè raru di vede una donna incinta à a televisione, ma a televisione ùn deve micca esse una raprisentazione di u mondu in quale campemu?" hà dettu à l'outlet. (Assuciatu: Fat-Shaming Puderia Distrughje u vostru Corpu)
Malgradu a negatività, McGrath hà scrittu in u so postu chì apprezza u so corpu per tuttu ciò chì pò fà è chì rifiuta di fà u so giudiziu versu ellu. "Sò fieru di esse una donna incinta chì travaglia à tempu pienu è sò fieru chì a magnitudine di creà una vita umana ùn mi abbia micca rallentatu, è ùn la rende micca", hà spartutu ella. "E donne sò freaking incredibili è putenti è qualchissia chì ùn vede micca chì pò basgià u mo grande culo dolente". (In cunnessione: Twitter risponde perfettamente dopu à Trolls Vergogna à u corpu un Maestru per u so Vestitu)
McGrath hè luntanu da u primu ghjurnalista à esse sottumessu à stu tipu di cumpurtamentu di vergogna di u corpu. Torna in 2017, a reportera di trafficu di Dallas, Demetria Obilor, hè stata criticata per e so curve è e so scelte di vestiti da un spettatore disgraziatu in Facebook. Più pocu fà, Nina Harrelson, presentatrice di e nutizie WREG-TV, hà parlatu dopu chì un omu li abbia dettu di vede "putente grande" in TV. Ci hè ancu Tracy Hinson, una meteorologa di KSDK News, chì hà battutu daretu dopu chì un troll li hà dettu ch'ella avia bisognu di una cintura per copre u "stomacu" di u so stomacu. (Inserite quì un suspiru longu).
Questi incidenti sò ovviamente disillusu, ma donne cum'è McGrath, Obilor, Harrelson, è Hinson anu fattu assai più cà solu per piglià a negatività cun tranquillità. Hanu sfruttatu questi cummenti odiosi in opportunità per ispirà positività in altri. Casu in u puntu: Dopu chì McGrath hà spartutu a so sperienza di vergogna di u corpu in Instagram, hè stata inundata di missaghji da altre donne chì travaglianu incinte chì si sentia capaci di a so storia.
"Ehi @MollyAMcGrath. Screw the trolls. Ùn aghju ancu scuntratu un omu chì pò tirà fora di fà cresce una vita umana mentre cuntinueghja à sfracicà u so travagliu", a presentatrice di TV Emily Jones McCoy hà twitteatu accantu à una foto d'ella stessa chì riporta in marghjina.
"Cuntinuatelu, zitella!" a giurnalista sportiva Julia Morales hà scrittu in un altru tweet. "Ùn puderebbe aspittà per dì à a mo zitella quantu tempu di TV hà avutu prima ch'ella hè nata. Aghju ospitu è informatu finu à a settimana 38."
"Amassi tutte e foto chì e donne emittenti anu publicatu di travaglià in diretta durante e gravidanze", hà ripertoriatu a ghjurnalista NASCAR, Kaitlyn Vincie, à fiancu à a so propria foto in onda.
"Allora eccu unu di più: sei mesi incinta, u zitellu mi pate tuttu u tempu, in particulare li piace quandu parlu à a TV. Ùn l'averebbe micca d'altru modu!"