Cumu Aiutà Qualchissia cù una Dipendenza da l'Alcol
Cuntenutu
- Cume avvicinassi à qualchissia cun disordine di l'usu di l'alcol
- Passu 1. Amparate nantu à u disordine di l'alcol
- Passu 2. Praticate ciò chì avete da dì
- Passu 3: Sceglite u tempu è u locu ghjustu
- Passu 4: Avvicinassi è ascolta cun onestà è cumpassione
- Passu 5: Offre u vostru supportu
- Passu 6: Intervene
- Cumu sustene u vostru amatu per u so viaghju
- Micca
- Uttenite aiutu per voi stessu
- Ùn diventate codependente
- Purtà si
- Cunsiglii di sustegnu
Quandu hè cunsideratu alcolismu?
Fighjulà un membru di a famiglia, un amicu, o un cumpagnu di travagliu cù un disordine di l'usu di l'alcol pò esse difficiule. Vi puderete dumandà ciò chì pudete fà per cambià a situazione, è sì a persona vole ancu u vostru aiutu.
Alcoolismu hè un termine adupratu per discrive qualcunu cù un disordine di l'usu di l'alcol. Qualchissia cù alcolismu hà una dipendenza fisica è psiculugica à l'alcol. Puderanu avè prublemi à cuntrullà e so abitudine di bere o di sceglie di tene à beie ancu s'ellu provoca prublemi. Questi prublemi ponu interferisce cù e so relazioni prufessiunali è sociali o ancu a so propria salute.
Un disordine di l'usu di l'alcol pò varià da lieve à severa. I mudelli lievi ponu sviluppà in complicazioni più gravi. U primu trattamentu è l'intervenzione ponu aiutà e persone cun disordine da l'usu di l'alcol. Mentre tocca à a persona di cumincià vulinteri u so viaghju di sobrietà, pudete ancu aiutà. Leghje per alcuni passi chì pudete fà per aiutà u vostru amicu, membru di a famiglia, o amatu.
Cume avvicinassi à qualchissia cun disordine di l'usu di l'alcol
Passu 1. Amparate nantu à u disordine di l'alcol
Prima di fà qualcosa, hè impurtante sapè se u vostru amicu o amatu hà una dipendenza da l'alcol. U disordine da l'usu di l'alcol, o alcolismu, hè più cà solu di beve troppu di tantu in tantu. Calchì volta l'alcolu cum'è mecanismu per affruntà o abitudine suciale pò parè alcolismu, ma ùn hè micca listessu. E persone cun disordine da u consumu di alcolu ùn beie micca cù moderazione, ancu s'elli dicenu ch'elli anu solu un beie. Per amparà di più, leghjite l'alcoolismu è i so sintomi.
Ci hè ancu siti web di u guvernu è di u prugramma per ulteriori risorse è informazioni nantu à l'aiutu di qualcunu cù una dipendenza da l'alcol. Esplora per amparà più nantu à a dipendenza è l'esperienza:
- Al-Anon
- Alcoolichi Anonimi
- SAMHSA
- Istitutu Naziunale per l'Alcohol Abuse and Alcoholism
Passu 2. Praticate ciò chì avete da dì
Fate sapè à a persona chì vi interessa chì site dispunibule è chì vi importa. Pruvate à formulà dichjarazioni chì sò pusitive è di sustegnu. Evite esse negativu, dannusu, o presuntuoso.
Aduprà dichjarazioni "I" riduce l'accusazione è vi permette di esse un participante attivu in a discussione. Pò esse utile di fà affaccà una preoccupazione specifica. Puderete menzionà quandu l'alcol hà causatu un effettu indesideratu, cume comportamenti violenti o prublemi ecunomichi. Invece di dì: "Sì un alcolicu - avete bisognu d'aiutu avà", pudete dì: "Ti tengu caru è site assai impurtante per mè. Sò preoccupatu di quantu beie, è pò dannà a vostra salute ".
Preparatevi per ogni risposta. Ùn importa micca a reazione, duvete stà calmu è assicurà a vostra persona chì anu u vostru rispettu è sustegnu.
Passu 3: Sceglite u tempu è u locu ghjustu
Sceglite u mumentu bonu per avè sta conversazione impurtante. Fate a cunversazione in un locu induve sapete chì averete tranquillità è privacy. Vulerete ancu evità qualsiasi interruzzioni per chì tramindui abbiate a piena attenzione di l'altru. Assicuratevi chì a vostra persona ùn sia arrabbiata o preoccupata per altri prublemi. Soprattuttu, a persona deve esse sobria.
Passu 4: Avvicinassi è ascolta cun onestà è cumpassione
Se a persona hà un prublema di alcolu, u megliu chì pudete fà hè esse apertu è onestu cun elli à propositu. Sperendu chì a persona sia megliu da solu ùn cambierà micca a situazione.
Dite à u vostru amatu chì site preoccupatu chì beie troppu, è fate li sapè chì vulete esse di sustegnu. Siate pronti à affruntà una reazione negativa. Pruvate à rotulà cù qualsiasi resistenza à i vostri suggerimenti. A persona pò esse in negazione, è pò ancu reagisce in furia à i vostri tentativi. Ùn pigliate micca personalmente. Dà li u tempu è u spaziu per piglià una decisione onesta, è stà à sente ciò ch'elli anu da dì.
Passu 5: Offre u vostru supportu
Capite chì ùn pudete micca furzà à qualchissia chì ùn vole micca andà in trattamentu. Tuttu ciò chì pudete fà hè di offre u vostru aiutu. Tocca à elli à decide s’elli a piglieranu. Esse senza giudiziu, empaticu è sinceru. Immaginatevi in a stessa situazione è quale puderia esse a vostra reazione.
U vostru amicu o unu amatu pò ancu ghjurà di taglià da solu. Tuttavia, l'azzioni sò più impurtanti chè e parolle. Urge a persona per entra in un prugramma di trattamentu formale. Dumandate d'impegni cuncreti è dopu seguitate li.
Pudete ancu vulè vede se altri membri di a famiglia è amichi volenu esse implicati. Questu pò dipende da parechji fattori, cume a situazione hè seria o quantu a persona pò esse privata.
Passu 6: Intervene
Avvicinassi à qualchissia per discute e vostre preoccupazioni hè diversu da un'intervenzione. Un interventu hè più implicatu. Implica a pianificazione, dà cunsequenze, spartera è presentazione di una opzione di trattamentu.
Un interventu pò esse u corsu di l'azzioni se a persona hè assai resistente à uttene aiutu. Durante stu prucessu, amichi, membri di a famiglia è cullaburatori si riuniscenu per affruntà a persona è incuraghjeli in trattamentu. L'intervenzioni sò spessu fatti cù l'aiutu di un cunsiglieru prufessiunale. Un terapeuta prufessiunale pò:
- dà cunsiglii nantu à cumu uttene a persona in trattamentu
- spiega chì opzioni di trattamentu ci sò
- truvà prugrammi in a vostra zona
Alcune agenzie è urganizazioni offrenu trattamenti senza costi.
Cumu sustene u vostru amatu per u so viaghju
U trattamentu di u disordine di l'usu di l'alcol hè un prucessu in corso. Ùn cunsiderate micca a vostra parte fatta dopu chì u vostru amicu o membru di a famiglia sia in terapia. Se sò aperti à questu, assistite à riunioni cun elli. Offre à aiutà cù u travagliu, a cura di i zitelli, è e faccende di a casa, s'elli impediscenu a sessione di trattamentu.
Stà à fiancu à u prugressu di u vostru amicu o membru di a famiglia durante è dopu u trattamentu hè impurtante, ancu. Per esempiu, l'alcol hè in ogni locu. Ancu dopu a recuperazione, a vostra persona serà in situazioni chì ùn ponu micca prevede. I modi per aiutà pò include evità l'alcol quandu site inseme o sceglite di ùn beve in situazioni suciali. Dumandate nantu à e nuove strategie ch'elli anu amparatu in trattamentu o riunioni. Stà investitu in a so ripresa à longu andà.
Micca
- Ùn beie micca intornu à u vostru amicu o amatu, ancu in situazioni suciali.
- Ùn assumete micca tutte e so rispunsabilità.
- Ùn furnisce micca un supportu finanziariu à menu chì i soldi andanu direttamente à u trattamentu.
- Ùn li dite micca cosa fà o ciò chì hè megliu per elli.
Trattà l'alcolismu ùn hè micca faciule, è ùn funziona micca sempre a prima volta. Spessu una persona hà contemplatu l'astinenza da qualchì tempu, eppuru ùn pudia micca esse sobria per contu soiu. A pazienza hè necessaria. Ùn vi culpite micca sè a prima intervenzione ùn hà micca successu. U trattamentu più riesciutu accade quandu una persona vole cambià.
Uttenite aiutu per voi stessu
Ricurdativi di piglià cura di voi stessu, ancu. L'impattu emotivu di aiutà un amatu à stà sobriu pò piglià un pesu. Cercate aiutu da un terapeuta o un cunsiglieru se vi sentite stressati o depressi. Pudete ancu participà à un prugramma cuncipitu per l'amichi è i membri di a famiglia di l'alcolichi, cum'è Al-Anon.
Ùn diventate codependente
Quandu l'alcolismu affetta un coniuge o un cumpagnu, hè pussibile diventà troppu avvoltu in u so benessere. Questu hè chjamatu codependenza. Puderete ghjunghje à u puntu induve vi sentite ubligatu à aiutà a vostra persona à guarì. Tuttavia, i membri di a famiglia è l'amichi anu spessu legami emotivi profondi chì li impediscenu di avè u puntu di vista obiettivu necessariu per u trattamentu.
Se ùn cuntrollate micca a codependenza, pò purtà in complicazioni più gravi cum'è cumpurtamentu ossessivu, culpabilità è prublemi di salute mentale.
Fortunatamente, pudete sempre esse di sustegnu senza diventà un cunsiglieru o un coach.
Purtà si
Cunsiglii di sustegnu
- Esse empaticu quandu si avvicina à u vostru amatu.
- Esse onestu nantu à e vostre preoccupazioni è offre u vostru supportu.
- Fate sapè à a persona chì site quì si anu bisognu di qualchissia per parlà.
- Offre di purtalli à e riunioni.
- Pigliate bè cura di voi stessu.
Truvà u modu ghjustu per avvicinassi à qualchissia chì pensate chì possa avè un disordine da l'usu di l'alcol pò esse difficiule. Prima di parlà cun elli, pruvate à mettevi in i so scarpi. U più impurtante hè di fà li sapè chì vi interessa è chì sarete quì quandu anu bisognu di u vostru sustegnu.